nooit las van gehad, heb er toch 3 jaar lang geredenquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:59 schreef picodealion het volgende:
Zelfde op de A12 rond Veenendaal en Ede. Kilometers lang precies een naad op mijn rijvlak.
Gewoon preventief altijd op de linkerbaan hangenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:01 schreef picodealion het volgende:
Haha las.
http://goo.gl/maps/jacF9
Hier rijd ik er nog wel links van, maar er zijn ook stukken waar de naad net 10 cm meer naar links zit, dan rijd ik liever op het midden van de rijstrook.
Sja chikie op een brommert geef hem eens ongelijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:40 schreef Anne het volgende:
Het voelde alsof ik daarstraks weer mijn AVD-examen aflegde.
Bijna de gehele weg (20 km) binnendoor van huis naar de notaris een politiebrommert achter mij gehad.
Wel mooi baksteensgewijs gereden en toen ie afsloeg zwaaide ie nog even.
En ik heb mij braaf gehouden.
quote:
De afgelopen 3 dagen alleen maar ongelukken met vrachtwagens op de snelweg, weg met die dingenquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:11 schreef Gummiebeer het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)den.htm#.Uef2vVrCQej
Erg sneu voor het jochie overigens.
Nog even en de dijken zijn afgesloten voor motoren, want daar gaat het wel weer naar toe Nederland kennende.
Sja waarschijnlijk is het geen apart fietspad, en mag je er als motorrijder gewoon gebruik van maken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er zijn daar bij Ochten van die wegversmallingen op de dijk gemaakt waarbij het de bedoeling is dat de fietsers er buiten omheen rijden en het snelverkeer er door.
Ik kan me allerlei dingen voorstellen die daar met 2 fietsers en een motor ongewild fout kunnen gaan.
ik denk eerder dat het fietsstrookje niet breed genoeg is voor 2 fietsers naast elkaar en 1 van de 2 zonder op of om te kijken aan de verkeerde kant van de scheiding is gaan rijdenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja waarschijnlijk is het geen apart fietspad, en mag je er als motorrijder gewoon gebruik van maken.
Bron, Koos Spee
ik denk eerder dat het fietsstrookje niet breed genoeg is voor 2 fietsers naast elkaar en 1 van de 2 zonder op of om te kijken aan de verkeerde kant van de scheiding is gaan rijdenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja waarschijnlijk is het geen apart fietspad, en mag je er als motorrijder gewoon gebruik van maken.
Bron, Koos Spee
Hoeft niet hard te gaan om daar beneden te komen volgens mijquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:36 schreef Anne het volgende:
Gezien de ligging van de motor denk ik ook niet dat de motorrijder zich erg aan de snelheidslimiet hield. Nu hoeft dat van mij ook niet en waarschijnlijk zou ik dat zelf ook niet hebben gedaan, maar wel als je wegversmallingen en fietsers tegen komt. Het lijkt mij dat je dan wat rustiger aan doet.
[ afbeelding ]
Maargoed.. ka-lote blijft het toch. Voor beide partijen..
Als ik zo die foto's zie, moet ik weer denken aan dat filmpje van die hersenloze een tijdje geleden.die 200++ reed op die dijkweggetjesquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:11 schreef Gummiebeer het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)den.htm#.Uef2vVrCQej
Erg sneu voor het jochie overigens.
Nog even en de dijken zijn afgesloten voor motoren, want daar gaat het wel weer naar toe Nederland kennende.
Anticiperend rijden is de plicht van elke motorrijder. Naar 2 kanten trouwens. Naar auto's want die zijn sterker dan jij en naar fietsers want die zijn zwakker dan jij.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:36 schreef Anne het volgende:
Gezien de ligging van de motor denk ik ook niet dat de motorrijder zich erg aan de snelheidslimiet hield. Nu hoeft dat van mij ook niet en waarschijnlijk zou ik dat zelf ook niet hebben gedaan, maar wel als je wegversmallingen en fietsers tegen komt. Het lijkt mij dat je dan wat rustiger aan doet.
Link?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik zo die foto's zie, moet ik weer denken aan dat filmpje van die hersenloze een tijdje geleden.die 200++ reed op die dijkweggetjes
geen idee, zit mobiel, kwam van motormeuk, moet je daar effe zoeken, of misschien heeft iemand hier hem nog..quote:
Is dat nou zo'n speciale kevlar broek?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:12 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kom je ook van je inktplaatje af ja
De broek die hij aan had is iig heel gebleven; dat is puur wrijving, dat rode op zijn onderbeen.. een kevlarbroek zal je ook zoiets geven na een ekte glijer van een meter of 25 of meer. Een schaaf/brandplek is nog altijd beter als échte road rash (zie onderarm, en dat is nog lichtjesquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:11 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Is dat nou zo'n speciale kevlar broek?
Als je dit al nasty vindt, zou ik als ik jou was maar niet googlen op afbeeldingen met de term "motorcycle injuries"quote:
Ownee, ik heb foto's gezien van een motorrijder die besloot om onder een oplegger te gaan liggen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je dit al nasty vindt, zou ik als ik jou was maar niet googlen op afbeeldingen met de term "motorcycle injuries".
Of deze dan:quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ownee, ik heb foto's gezien van een motorrijder die besloot om onder een oplegger te gaan liggen.
Daar was zeg maar niks meer van over.
Kan ik niet zien en laat maar, ik rij zelf wel iets voorzichtiger.quote:
Helaas bepaal je vaak niet zelf wanneer je voor je sokken gereden wordtquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ik niet zien en laat maar, ik rij zelf wel iets voorzichtiger.
True, genoeg shit gezien vanuit de auto.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:40 schreef Sounddragon het volgende:
Helaas bepaal je vaak niet zelf wanneer je voor je sokken gereden wordt![]()
Neuh, de ervaren motorrijder krijgt een zesde zintuig voor faalhazen, maar dan nog kan er altijd iets misgaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:45 schreef klawie het volgende:
het klote aan motor rijden is je kan nog nog zo netjes rijden maar als er een mongool komt die niet oplet ben je er geweest
was vandaag net over de brienenoord brug wou er 1 naar links maar dat zat ikquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, de ervaren motorrijder krijgt een zesde zintuig voor faalhazen, maar dan nog kan er altijd iets misgaan.
Eerlijk gezegd zijn tot nu toe bijna alle keren dat ik ben gevallen te wijten aan lomp gedrag van mezelf, of het opzoeken van grenzen. Eén keer een aanrijding waar ik niks aan kon doen, en toen stapte ik zonder een schrammetje af. zónder motorbroek ook trouwens![]()
Zie ik daar een MF sticker?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:56 schreef klawie het volgende:
[..]
was vandaag net over de brienenoord brug wou er 1 naar links maar dat zat ik
moet me inhouden niet de spiegel van ze auto af te schoppen hij gebruikt hem toch niet
Ik niet altijd, maar ik trap geen spiegels van auto's af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |