SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:56 schreef WallyPower118 het volgende:
Voor iedereen nog ff een top-tip. Trek een t-shirt aan met dit weer je de brommer gaat poetsen. (Ja ik poets mijn brommer)
Gisteren 1,5 uur buiten geweest met het poetsen van alles en heb nu rug als een gekookte kreeft![]()
Maar het resultaat mag er zijn
Waarom post je in het motor topic dat je je brommer poetst? Beetje offtopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik poets mijn motor trouwens ook af en toe (3-4 keer per jaar hooguit), alleen wel de meest bereikbare delen
Ketting en tandwiel laat ik ongemoeid, achtervelg doe ik wel maar niet heel intensief, motorblok blijf ik verder ook af.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tankiej op 17-07-2013 16:16:28 ]
Voor iedereen nog ff een top-tip. Trek een t-shirt aan met dit weer je de brommer gaat poetsen. (Ja ik poets mijn brommer)
Gisteren 1,5 uur buiten geweest met het poetsen van alles en heb nu rug als een gekookte kreeft![]()
Gisteren op mijn buik in slaap gevallen op het strand, had vandaag een tourtochtje staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ging dus niet door omdat ik mijn pak niet aan kreeg vanwege mijn verbrande schouders ~rug![]()
![]()
Mooie kleurstelling heeft je blade btw
I are Baboon
Omdat het net zo als sleutelen zijn het onderhoud hoort van een fiets?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:08 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Waarom post je in het motor topic dat je je brommer poetst? Beetje offtopic![]()
Ik poets mijn motor trouwens ook, alleen wel de meest bereikbare delen
Ketting en tandwiel laat ik ongemoeid, achtervelg doe ik wel maar niet heel intensief, motorblok blijf ik verder ook af.
Ja, ik heb vannacht ook maar op mn buik geslapenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:09 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Gisteren op mijn buik in slaap gevallen op het strand, had vandaag een tourtochtje staan.
Ging dus niet door omdat ik mijn pak niet aan kreeg vanwege mijn verbrande schouders ~rug![]()
![]()
Mooie kleurstelling heeft je blade btw
't niet poetsen vind ik vooral van het type fiets afhangen. zo'n supersport hoort gewoon mooi te blinken, Maar een baggerbrommer zoals een Alp daar mag best wat zand aan zitten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:11 schreef Rossdale het volgende:
Poetsen doe ik niet aan, zo'n mooi egaal bruin/grijs laagje beschermt de lak mooi
Ga je zelf tenminste een keer op het zadel zittenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:17 schreef Gummiebeer het volgende:
De vogelstront van 2 maanden terug zit nog op de tank
Wel mooi overzicht zo op de tankquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ga je zelf tenminste een keer op het zadel zitten
Poetsen + waxen beschermt ookquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:11 schreef Rossdale het volgende:
Poetsen doe ik niet aan, zo'n mooi egaal bruin/grijs laagje beschermt de lak mooi
Als ie een potje keukenzout ziet zakt ie al in elkaar gok ik.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:23 schreef Gummiebeer het volgende:
Iemand nog een pekelfiets?
V&A / [TK] Yamaha XJ600s Diversion 1992
Tof ratbike projectjequote:Op woensdag 17 juli 2013 16:23 schreef Gummiebeer het volgende:
Iemand nog een pekelfiets?
V&A / [TK] Yamaha XJ600s Diversion 1992
Je snapt toch wel dat ik reageerde op het woord 'brommer' in een 'motor' topic, een brommer is geen motor.. Beetje jammer dat ik het nu uitlegquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:17 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Omdat het net zo als sleutelen zijn het onderhoud hoort van een fiets?![]()
En gewoon een bus goeie kettingontvetter halen. Dat + een zacht nagelborsteltje en je ketting is echt in een wip schoon(en t werkt ook mooi op de achtervelg
)
[..]
je lijkt mijn ex wel , die bitchte altijd zo als ik mijn fazer een brommer noemde.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:27 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik reageerde op het woord 'brommer' in een 'motor' topic, een brommer is geen motor.. Beetje jammer dat ik het nu uitleg![]()
Zolang de ketting en tandwiel lekker vet is vind ik het wel best. Een ketting hoort vet te zijn, niet blinkend schoon imo
Brommer geen probleem (ouwe schakelbrommers bijvquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:27 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik reageerde op het woord 'brommer' in een 'motor' topic, een brommer is geen motor.. Beetje jammer dat ik het nu uitleg![]()
Zolang de ketting en tandwiel lekker vet is vind ik het wel best. Een ketting hoort vet te zijn, niet blinkend schoon imo
is die blonde vlecht die onder je helm vandaan komt denk ikquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:49 schreef Anne het volgende:
Wat is dat toch met die motorrijders.
Eergisteren al eentje die me achterna kwam rijden ineens, toen ik 'm inhaalde.
En vandaag komt er zelfs eentje náást mij rijden.
Daar ben ik dan weer niet zo van gediend, want ik hoorde 'm niet eens aankomen, dus ik schrok toen ie ineens naast me zat. En ik reed ook helemaal niet echt ver links van de strook, maar een klein beetje links van het midden (aangezien ik bij het stoplicht links moest, anders reed ik op die weg helemaal in 't midden).
Als SD dat doet als we samen rijden, vind ik het niet erg, omdat ik het dan kan verwachten.
Maar dat doe je toch niet bij een onbekende.
Alweer?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is die blonde vlecht die onder je helm vandaan komt denk ikoplossing: kop kaal scheren
is gewoon de waarheidquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Alweer?
Dat opperde je de vorige keer ook al. Slechte ideeën heb jij!
Het was maar een grapje, jij brengt het gelijk wel erg verquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
je lijkt mijn ex wel , die bitchte altijd zo als ik mijn fazer een brommer noemde.
Ik gebruik wit ketting vet, S100 spuitbus met wit spul. Maar hij wordt toch echt zwart op ten duurquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:31 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Brommer geen probleem (ouwe schakelbrommers bijv) Ik trek de lijn bij scooter
.
en als je wit ketting vet op een schone ketting spuit blijft t ook wit(eventjes)
Moet je er natuurlijk niet mee gan rijdenquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:41 schreef Tankiej het volgende:
[..]
[..]
Ik gebruik wit ketting vet, S100 spuitbus met wit spul. Maar hij wordt toch echt zwart op ten duur
Eigenlijk niet nee, dan zou m'n ketting nog mooi goud van kleur zijn. Zonde eigenlijk om er mee te rijden, alles verslijt en wordt viesquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Moet je er natuurlijk niet mee gan rijden
Oh dus dát doe ik de hele tijd verkeerd...quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Moet je er natuurlijk niet mee gan rijden
voor 550 geen geldquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:00 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
Deze keer is het de goede, foto net zelf gemaakt.
Duidelijk een pekelfiets geweest, kan ook wel wat onderhoud gebruiken maar hij rijdt als een tiet, en klinkt ook beter dan de vorige. Voor ¤550 toch goed te doen.
Netjes heur. Hoeveel hebtie gelopen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:00 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
Deze keer is het de goede, foto net zelf gemaakt.
Duidelijk een pekelfiets geweest, kan ook wel wat onderhoud gebruiken maar hij rijdt als een tiet, en klinkt ook beter dan de vorige. Voor ¤550 toch goed te doen.
Ziet er zo, op t zadel na, nog best netjes uit.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:15 schreef picodealion het volgende:
118k, teller staat op 18 en aangezien hij (volgens de verkoper) zo goed als alleen 's winters werd gebruikt vind ik 218 niet aannemelijk.
een zadel heeft ie nogquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:12 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Ziet er zo, op t zadel na, nog best netjes uit.
Schitterende kleurstellingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
ik baal er nog steeds van dat ze bij Hans van wijk die van mij gewassen hebben toen die voor zn 10k beurt gingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Der zijn ergere dingen in het levenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik baal er nog steeds van dat ze bij Hans van wijk die van mij gewassen hebben toen die voor zn 10k beurt ging
Ja, precies!quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:26 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Laat me raden, reed je op de A7 richting Friesland?
Daar hebben ze vorig jaar het asfalt vernieuwd en nu op de rechterbaan zit precies op de lijn waar jij als motorrijder wil rijden, de plek waar het asfalt 'samen' komt. Dat gaat dus kilometers lang, hebben ze vast goed over nagedacht
tellerkabel niet vergeten he ;pquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:36 schreef picodealion het volgende:
Zo, lampje en zadel van de oude op de nieuwe gezet. Morgen de topkoffer en handvatten, dit weekend de wielen. Als ik tijd over heb ga ik ook de uitlaatbochten swappen, deze lekken helaas een beetje bij de aansluiting op de uitlaat waardoor hij flink kabaal maakt.
A7 andere kant op is het bij de nieuwe stukken ook zo. Ik snap niet echt waarom die strook precies daar moet zitten, bij andere snelwegen zit hij ook gewoon in het midden van de rijstroken onder de witte strepenquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:29 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ja, precies!Heb me er echt dood aan zitten ergeren en dus als een idioot op zoek naar een goede lijn.
Of juist goede ideeën, maar ben jij te koppig om naar hem te luisterenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Alweer?
Dat opperde je de vorige keer ook al. Slechte ideeën heb jij!
Dat kom ik nooit tegen, zomaar spontaan. Als ik een motorrijder tegen kom op de snelweg dan rijdt hij harder of rijd ik harder. Nooit dat er 6-7 ongeveer dezelfde snelheid aanhouden en besluiten achter elkaar te rijdenquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:55 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het trouwens wel tof dat als je een motorrijder voorbij gaat en hij netjes in baksteenformatie achter je gaat rijden, waarna dit principe zich nog een paar keer herhaalt en je uiteindelijk met een man of 6/7 over de snelweg naar huis rijdt
Snelweg is ubersaai, maar zulke dingen maakt het alsnog wel leuk
Echt niet?quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:59 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat kom ik nooit tegen, zomaar spontaan. Als ik een motorrijder tegen kom op de snelweg dan rijdt hij harder of rijd ik harder. Nooit dat er 6-7 ongeveer dezelfde snelheid aanhouden en besluiten achter elkaar te rijden
en dan achter een ambulance aan tussen de file door. Maximaal veel ruimtequote:Op donderdag 18 juli 2013 08:55 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het trouwens wel tof dat als je een motorrijder voorbij gaat en hij netjes in baksteenformatie achter je gaat rijden, waarna dit principe zich nog een paar keer herhaalt en je uiteindelijk met een man of 6/7 over de snelweg naar huis rijdt
Snelweg is ubersaai, maar zulke dingen maakt het alsnog wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |