succes !quote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:41 schreef Dekatria het volgende:
Nou daar gaan we dan - drie jaar aan werk komt er nu dus op aan. Stukkie rijden, jeuj!
De Alp heeft van de week nieuw rubber, olie, oliefilter en wiellagers gekregen, dus al het nodige onderhoud zit er nu op. Ikzelf, ik laat het allemaal maar over me heen komen. Als de hulpbereidheid van de Grieken een indicatie is zal het me daar in elk geval aan niets ontbreken.
Onderweg zal ik, waar mogelijk, kleine (foto-)updates op de Facebook-pagina zetten. Na de trip komt er natuurlijk een uitgebreid reisverslag online, tesamen met alle foto's en filmpjes.
Als je dat nog niet gedaan hebt, werp ff een blik op alle dingen die in September onder de hamer zullen gaan. Of tag jezelf anders in de 'send-off tekening' - het is voor een goed doel tenslotte!
DIE TOPICPOLIZEI GRÜSST DIR!!1 aber zuerst ein bisschen wasser, jawohl
[ afbeelding ]
Veel plezier dudequote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:41 schreef Dekatria het volgende:
Nou daar gaan we dan - drie jaar aan werk komt er nu dus op aan. Stukkie rijden, jeuj!
De Alp heeft van de week nieuw rubber, olie, oliefilter en wiellagers gekregen, dus al het nodige onderhoud zit er nu op. Ikzelf, ik laat het allemaal maar over me heen komen. Als de hulpbereidheid van de Grieken een indicatie is zal het me daar in elk geval aan niets ontbreken.
Onderweg zal ik, waar mogelijk, kleine (foto-)updates op de Facebook-pagina zetten. Na de trip komt er natuurlijk een uitgebreid reisverslag online, tesamen met alle foto's en filmpjes.
Als je dat nog niet gedaan hebt, werp ff een blik op alle dingen die in September onder de hamer zullen gaan. Of tag jezelf anders in de 'send-off tekening' - het is voor een goed doel tenslotte!
[ afbeelding ]
go deka!!!!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:41 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Jemigquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:06 schreef StateOfMind het volgende:
Vanmiddag nog een Buell zien staan hier in Nijmegen. Google leert mij dat het een Buell 1125CR moet zijn geweest.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was ook mijn gedachte toen ik 'm zag staan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:11 schreef Sounddragon het volgende:
Zonder die 2 gezwellen aan de tank zou het misschien wel een grappig ding zijn
Sowieso veel te veel Starwars Viper-dingen aan de nieuwe modellen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:11 schreef Sounddragon het volgende:
Zonder die 2 gezwellen aan de tank zou het misschien wel een grappig ding zijn
Zelfde als die ik heb lijkt het, maar andere kleur. De overstap van rijschoolhelm naar deze had ik ook veel eerder moeten doenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:20 schreef pindaplukker het volgende:
Nieuwe helm, een verbetering tov mijn oude helm. Fucking stil![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |