abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 april 2014 @ 16:12:14 #176
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_139074931
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 16:08 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Ja. Echt blij mee. :D Waarom?
Het is niet de enige manier om de serie te zien. Je kan toch nog maar sinds kort een abo krijgen in Nederland? Ik had begrepen dat dat nog lang niet zo goed is als het abo in andere landen (USA) gezien zever dat bepaalde afleveringen van bepaalde series nog door een of ander Nederlands commerciëel zendertje moeten worden uitgezonden en dat hierdoor afleveringen later beschikbaar zijn in Nederland? Hoe zit dat precies? Verder lijkt het me wel interessant om een abo te hebben, ik zie mezelf er in de toekomst (wanneer ik afgestudeerd ben en een wat hoger inkomen heb en wanneer ik breedbandinternet heb (nu maar 8/1)) wel een nemen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_139075193
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 16:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het is niet de enige manier om de serie te zien. Je kan toch nog maar sinds kort een abo krijgen in Nederland? Ik had begrepen dat dat nog lang niet zo goed is als het abo in andere landen (USA) gezien zever dat bepaalde afleveringen van bepaalde series nog door een of ander Nederlands commerciëel zendertje moeten worden uitgezonden en dat hierdoor afleveringen later beschikbaar zijn in Nederland? Hoe zit dat precies? Verder lijkt het me wel interessant om een abo te hebben, ik zie mezelf er in de toekomst (wanneer ik afgestudeerd ben en een wat hoger inkomen heb en wanneer ik breedbandinternet heb (nu maar 8/1)) wel een nemen.
Je hebt diverse extensies om de content van andere landen te zien en 5mbit moet volgens mij voldoende zijn om HD te streamen :)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zondag 20 april 2014 @ 16:27:16 #178
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_139075391
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 16:20 schreef yosander het volgende:

[..]

Je hebt diverse extensies om de content van andere landen te zien en 5mbit moet volgens mij voldoende zijn om HD te streamen :)
Krijg je dan niet meer gecomprimeerde streams? Ik weet niet wat precies de videokwaliteit is waarmee ze het streamen. Wel weet ik dat ze aanraden om voor 1080p minimaal boven de 10 mbps te zitten in geval van torrents voor enkel de video, uitgaande van mp3 320 kbps (ik heb liever FLAC maar dat zal nog wel even duren, namelijk totdat overal glasvezel ligt) komt daar nog 320 kbps bij wat verwaarloosbaar is in verhouding tot de videodata. Mijn ervaring komt overeen met die video-eis, zelfs boven die waarde zie je nog artefacten maar dan enkel kleine artefacten bij veeleisende scènes (donker, rook, ...). Ik zie ook vaak bestanden met een lagere videokwaliteit (5 mbps bij 1080p) , daarop zie je inderdaad veel meer artefacten. Misschien gebruiken ze daar minder goed ontwikkelde compressietechnieken voor dan dat die de televisiezenders en Netflix gebruiken?

Daarnaast heb ik vaak niet die volledige 8 mbit beschikbaar dus wil ik fors hoger zitten dan wat nodig is. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_139076182
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 16:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Krijg je dan niet meer gecomprimeerde streams? Ik weet niet wat precies de videokwaliteit is waarmee ze het streamen. Wel weet ik dat ze aanraden om voor 1080p minimaal boven de 10 mbps te zitten in geval van torrents voor enkel de video, uitgaande van mp3 320 kbps (ik heb liever FLAC maar dat zal nog wel even duren, namelijk totdat overal glasvezel ligt) komt daar nog 320 kbps bij wat verwaarloosbaar is in verhouding tot de videodata. Mijn ervaring komt overeen met die video-eis, zelfs boven die waarde zie je nog artefacten maar dan enkel kleine artefacten bij veeleisende scènes (donker, rook, ...). Ik zie ook vaak bestanden met een lagere videokwaliteit (5 mbps bij 1080p) , daarop zie je inderdaad veel meer artefacten. Misschien gebruiken ze daar minder goed ontwikkelde compressietechnieken voor dan dat die de televisiezenders en Netflix gebruiken?

Daarnaast heb ik vaak niet die volledige 8 mbit beschikbaar dus wil ik fors hoger zitten dan wat nodig is. ;)
Maar bij torrents zorgt het uploaden (in geval van ADSL voor zover ik weet) voor een verlaging van je maximale downloadsnelheid.
Netflix raadt minimaal 5mbit aan voor HD en 7mbit voor 'super'HD: https://help.netflix.com/nl/node/306
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zondag 20 april 2014 @ 17:03:55 #180
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_139076582
quote:
14s.gif Op zondag 20 april 2014 16:51 schreef yosander het volgende:

[..]

Maar bij torrents zorgt het uploaden (in geval van ADSL voor zover ik weet) voor een verlaging van je maximale downloadsnelheid.
Netflix raadt minimaal 5mbit aan voor HD en 7mbit voor 'super'HD: https://help.netflix.com/nl/node/306
Waarom zou de maximale downloadsnelheid omlaag gaan door het downloaden van torrents? Voor zo ver ik het begrijp, ervan uitgaande dat de verbinding niet wordt afgeknepen (afknijpen is niet toegestaan maar dat garandeert niet dat een ISP het niet doet), is het probleem bij torrents dat de uploadsnelheid te laag ligt en dat je hierdoor bij een onjuiste afstelling niet via het uploaden op tijd kan vragen om pakketjes die je wil downloaden, hierdoor kan het downloaden slechter verlopen. Dit kan je oplossen door voldoende marge te reserveren voor het uploaden. Ik vermoed dat bijv. 0,25 mbps al ruim voldoende is om Netflix aan te geven welke pakketjes het moet versturen. Ik merk bijv. bij het streamen van Youtubefilmpjes en Uitzendinggemist geen problemen wanneer ik 70 KB/s reserveer voor het uploaden van torrents (juridische disclaimer: uiteraard alleen legale torrents ;)).

Dan ben ik nu dus wel benieuwd of dat Netflix voor een suboptimale videokwaliteit kiest - voor zo ver je bij compressie van optimaal mag spreken - of dat voor de compressietechniek die Netflix kiest de norm lager ligt dan de 10 mbps die voor torrents van 1080p wordt aanbevolen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou trouwens nooit betalen voor een 1080p-dienst als ik maar 720p zou kunnen benutten zonder haperingen. ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door Bram_van_Loon op 20-04-2014 17:12:06 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 5 mei 2014 @ 23:55:17 #181
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_139606298
quote:
Netflix Officially Renewed 'Orange Is The New Black' For Season 3

Get ready to stay behind bars!

The ladies of Litchfield will be sticking around for a third season! Netflix has officially renewed "Orange Is the New Black" and the news came via star Laura Prepon's Instagram account. On Monday, May 5, Prepon posted a photo of a white board with possible Season 3 titles and the caption: "It's official!!"

Bron
SPOILER: Titels seizoen 3
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 6 mei 2014 @ 16:06:57 #182
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_139622370
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  roze dinsdag 6 mei 2014 @ 16:07:39 #183
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_139622401
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 16:06 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
*O* *O*
Your beauty never ever scared me.
pi_139623073
Nice! Was wat mij betreft de verrassing van vorig seizoen, dit.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 16:36:28 #185
300082 roos85
JUICHEN!
pi_139623389
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 16:06 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
*O*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 6 mei 2014 @ 16:37:47 #186
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_139623431
Loopt prima over van GOT naar OITNB.
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:17:17 #187
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_139676063
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat OitNB voor de niet-Netflix-kijkers beschikbaar komt. Begrijp me niet verkeerd, ik wil graag in de toekomst Netflix nemen maar dan gaat er nog 1 verbetering moeten komen, namelijk dat alle afleveringen van alle series beschikbaar komen zogauw ze in de USA zijn uitgezonden en niet pas wanneer een of ander Nederlands commercieek omroepje (wat het zo erg slechts voor het geld doet dat het 's nachts sexlijnreclame uitzendt :')) die aflevering heeft uitgezonden. Zogauw dat gebeurt en ik een glasvezelverbinding heb gaat mijn kabelabonnement weg en komt Netflix hiervoor in de plaats.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  donderdag 8 mei 2014 @ 13:46:15 #188
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_139697192
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat OitNB voor de niet-Netflix-kijkers beschikbaar komt. Begrijp me niet verkeerd, ik wil graag in de toekomst Netflix nemen maar dan gaat er nog 1 verbetering moeten komen, namelijk dat alle afleveringen van alle series beschikbaar komen zogauw ze in de USA zijn uitgezonden en niet pas wanneer een of ander Nederlands commercieek omroepje (wat het zo erg slechts voor het geld doet dat het 's nachts sexlijnreclame uitzendt :')) die aflevering heeft uitgezonden. Zogauw dat gebeurt en ik een glasvezelverbinding heb gaat mijn kabelabonnement weg en komt Netflix hiervoor in de plaats.
jij gaat dus nooit netflix pakken.
Overigens zijn ze hier wel steeds meer mee bezig, op dit moment met Fargo en Dusk Till Dawn terwijl de rechten van de Breaking Bad spinoff Better Call Saul ook binnen zijn en in november op die manier erop gezet worden.
  maandag 12 mei 2014 @ 17:02:20 #189
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_139871656
Ik heb de serie dit weekend pas ontdekt, maar man oh man, wat zalig om even allemaal achter elkaar te bekijken!

Pensatucky en Piper, mega goeie cliffhanger. En ik hoef nog maar 3 weken te wachten ofzo, zie ik. Dan komt seizoen 2 al hiephoi.
  maandag 12 mei 2014 @ 22:07:19 #190
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_139885266
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 13:46 schreef planethugo het volgende:
jij gaat dus nooit netflix pakken.
Waarschijnlijk wel. Ik verwacht dat het een kwestie van tijd is voordat je in Nederland dezelfde voorwaarden krijgt voor Netflix als voor de USA, CO's worden duidelijk onder druk gezet om sneller de afleveringen uit te zenden. Het is eveneens een kwestie van tijd voordat je voor een glasvezelabo net zoveel betaalt als nu voor een coax-kabeltje. Tegen die tijd neem ook ik een abo op Netflix. Voor nu nog even via torrents.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 12 mei 2014 @ 22:09:23 #191
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_139885396
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 17:02 schreef Smash-it het volgende:
Ik heb de serie dit weekend pas ontdekt, maar man oh man, wat zalig om even allemaal achter elkaar te bekijken!

Pensatucky en Piper, mega goeie cliffhanger. En ik hoef nog maar 3 weken te wachten ofzo, zie ik. Dan komt seizoen 2 al hiephoi.
Nogal een sensatie ja, ik heb er 1-2 weken over gedaan om het seizoen te zien. Ik ben ook benieuwd naar het nieuwe (waarschijnlijk laatste) seizoen van Covert Affairs wat ongeveer tegelijkertijd start. Ik hou van spionnenseries, ik ga nu ook kijken naar The Americans. Ik heb het eerste deel van de eerste aflevering gezien, het ziet er goed uit.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_139907661
Ik vond het verrassend leuk, maar echt niet zo bijzonder geniaal. Vond het op een gegeven moment heel erg soapy worden. Al waren die scené's met die chick met dat accent wel heerlijk. Wel zin in het nieuwe seizoen!
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:33:58 #193
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_139908120
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:20 schreef Zeepsop92 het volgende:
Ik vond het verrassend leuk, maar echt niet zo bijzonder geniaal. Vond het op een gegeven moment heel erg soapy worden. Al waren die scené's met die chick met dat accent wel heerlijk. Wel zin in het nieuwe seizoen!
Soapy viel me wel mee...vond wel dat het van erg luchtig en licht naar donker en serieus ging geleidelijk over het eerste seizoen.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_139908758
Zin in #2 :D

Maar het is dus ook al duidelijk dat er een seizoen 3 komt, afleveringen/titels al geschreven :o ?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 17:27:42 #195
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_139912044
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
Zin in #2 :D

Maar het is dus ook al duidelijk dat er een seizoen 3 komt, afleveringen/titels al geschreven :o ?
Ja, zoals hierboven al beschreven. De titels zijn nog wel voorlopig dus daar sleutelen ze misschien nog wat aan.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_140504214
Ik keek vroeger ook Vrouwenvleugel en dit lijkt er inderdaad wel op, heeft iemand het boek gelezen?

Toen ze dat squirten toegaf (afl 4)! _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 01:59 schreef Zhano het volgende:
Sommige dingen vind ik wel raar, wat ze daar allemaal mogen en hebben in die gevangenis. En deuren enzo die niet op slot zitten zoals van die toolshed... En dat sommige actrices te preuts zijn om topless te gaan en je die dan altijd wél net met een handdoekje erover ziet. Dat soort dingen wil ik niet merken tijdens een show eigenlijk. Maar wel nog steeds leuk verder.
In 1998, Kerman was indicted for money laundering and drug trafficking and subsequently pleaded guilty. Beginning in 2004, she served 13 months of a 15-month sentence at FCI Danbury, a minimum security prison located in Danbury, Connecticut.

http://en.wikipedia.org/wiki/Piper_Kerman

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 18:16 schreef Lyza666 het volgende:
Wel vergelijkbaar overigens, een Australische vrouwenvleugel:

Wentworth Weinig info op imdb verder. Australisch dus, vrouw komt voor 't eerst in de gevangenis en moet haar weg zien te vinden.

Maar waar Orange is the new black vaak grappig is, is Wentworth enkel drama. Heb nog maar 1 aflevering gezien, ik vind het in elk geval leuk genoeg om er meer te kijken.
Zal ik ook eens kijken.
pi_140504634
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 13:08 schreef Nober het volgende:
Ik keek vroeger ook Vrouwenvleugel en dit lijkt er inderdaad wel op, heeft iemand het boek gelezen?

Toen ze dat squirten toegaf (afl 4)! _O-

[..]

In 1998, Kerman was indicted for money laundering and drug trafficking and subsequently pleaded guilty. Beginning in 2004, she served 13 months of a 15-month sentence at FCI Danbury, a minimum security prison located in Danbury, Connecticut.

http://en.wikipedia.org/wiki/Piper_Kerman

[..]

Zal ik ook eens kijken.
Want in een minimum-security gevangenis kun je niet worden neergestoken met een schroevendraaier? :P
pi_140504857
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 13:23 schreef Zhano het volgende:

[..]

Want in een minimum-security gevangenis kun je niet worden neergestoken met een schroevendraaier? :P
Je hebt er meer aan als speeltje (in haar geval) al zat ik er ook op te wachten maar het is geen Bad Boys film
pi_140560613
Mooi einde van seizoen 1, op naar seizoen 2 vanaf 6 juni. :)
  zaterdag 31 mei 2014 @ 07:10:29 #200
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_140561872
Nog een weekje geduld
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 13:08 schreef Nober het volgende:
Ik keek vroeger ook Vrouwenvleugel en dit lijkt er inderdaad wel op
Het lijkt er totaal niet op. Los van het verschil in professionaliteit, wat heel erg groot is. De enige overeenkomsten die ik zie is dat het om een vrouwengevangenis gaat en dat er bij een flink aantal gedetineerden een steekje los zit.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')