Pikaquote:
laat ik eerst even afwachten of me vriendin moet werken.. als goed is hoor ik dat vanavond..quote:Op maandag 15 juli 2013 17:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik bijt niet hoor. (Of jij moet willen, maar dat is weer een heel ander verhaal)
En anders doen we het gewoon een andere keer.
Vindt Hans niet ergquote:
zelfs bij mijquote:Op maandag 15 juli 2013 17:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jou wel ja, bij de rest ben ik verlegen![]()
oehhh, maaarre vind knetter het wel oke? En tot hoe laat moet ze werken?quote:
Ik weet allesquote:
Vind ze vast.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
oehhh, maaarre vind knetter het wel oke? En tot hoe laat moet ze werken?
ok overleg t iig wel met dr.. wil niet dat er scheve koppen over komen ofzo, dat vind ik t niet waard!quote:Op maandag 15 juli 2013 17:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Vind ze vast.Vanavond tot 8, morgen tot euhm, ook 8 geloof ik. En ik moet wel om 18u de kleine ophalen.
Nee, joh. Komt goed.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ok overleg t iig wel met dr.. wil niet dat er scheve koppen over komen ofzo, dat vind ik t niet waard!
Ik niet, sterker nog al weken niet, ik ben op mijn ideale gewichtquote:Op maandag 15 juli 2013 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik sla even over, heb al teveel gezondigd afgelopen dagen
Oeh, dat wil ik ookquote:Op maandag 15 juli 2013 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet, sterker nog al weken niet, ik ben op mijn ideale gewicht
Ik met gewoon eten, niet snoepen, af en toe zondigen mag, en veel waterquote:Op maandag 15 juli 2013 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Oeh, dat wil ik ook
Maar dat komt goed, ben onderweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |