Veel mensen snotteren nu.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:09 schreef sararaats het volgende:
is het uberhaupt normaal dat ik in de zomer loop te snotteren?
hoelaat bezorg je? er zitten hier wat vreetberen hier.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:53 schreef xcachet het volgende:
ooh, nou ik ben xcachet ben 17 jaar. In mijn vrije tijd ga ik het liefst shoppen en werk een aantal dagen in een sushi restaurantAnything else?
vooral jijzelfquote:Op maandag 15 juli 2013 17:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoelaat bezorg je? er zitten hier wat vreetberen hier.
Ik ben mezelf niet of nooit geweestquote:
dat is niet mijn fotoboek hoor.....quote:
Bezorgen niet, afhalen welquote:Op maandag 15 juli 2013 17:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoelaat bezorg je? er zitten hier wat vreetberen hier.
uhmm ja... maar wanneer ??quote:Op maandag 15 juli 2013 17:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Niets engs hoor.
Jij wilde toch langskomen?
succes! Doe ze de groeten!quote:Op maandag 15 juli 2013 17:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ga naar bioseven naar mijn familie kijken
Vanaf 's middags.quote:
Ohja die moet je eerst maken hequote:Op maandag 15 juli 2013 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Loop nou niet weer gelijk te hard van stapel
o jee weet niet of ik dat durf.. jou alleen meetenquote:Op maandag 15 juli 2013 17:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanaf 's middags.
Maar dan ben ik wel alleen want de kleine is bij de opvang en Knetter aan het werk.
Weekends zijn we wel allemaal thuis, als je dat leuker vind.
Jaquote:
Ik bijt niet hoor. (Of jij moet willen, maar dat is weer een heel ander verhaal)quote:Op maandag 15 juli 2013 17:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
o jee weet niet of ik dat durf.. jou alleen meetenop zich kan ik waarschijnlijk wel... ligt aan mn vriendin... als zij werkt, moet ik oppassen en anders heb ik de tijd wel!
weet knetter dit?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanaf 's middags.
Maar dan ben ik wel alleen want de kleine is bij de opvang en Knetter aan het werk.
Weekends zijn we wel allemaal thuis, als je dat leuker vind.
Witte tijgerquote:
Hij bijt nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |