SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Wat is er leuk aan een of andere star fucker die meteen na seks een foto op FB zet?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:21 schreef Scarface88 het volgende:
Wel een leuk meisje verder. Geef hem groot gelijk.
Leuk als in lekker.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan een of andere star fucker die meteen na seks een foto op FB zet?.
En is dat een tattoo van een zoen op haar borstje?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan een of andere star fucker die meteen na seks een foto op FB zet?.
Ze heeft tieten, min of meer, meer is er niet te zien, snel tevreden?quote:
Er stonden nog andere foto's op dr twitter voor die offline ging.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze heeft tieten, min of meer, meer is er niet te zien, snel tevreden?.
Bazoer komt ook vanuit de eigen opleiding.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:40 schreef HulkHeld het volgende:
Bazoer uit eigen opleiding vinden
Anwar El - Ghazi trouwens nog mee gevoetbald bij BVV Barendrecht, goede speler.
SPOILER: #PlopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:00 schreef Catch22- het volgende:
SPOILER: #PlopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: #PlopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik niet, maar ik ben dan ook homoquote:Op maandag 15 juli 2013 15:05 schreef Catch22- het volgende:
we zouden allemaal liegen als we zeiden dat we haar niet zouden geven.
als ze geen pics op internet zou zetten
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:05 schreef Catch22- het volgende:
we zouden allemaal liegen als we zeiden dat we haar niet zouden geven.
als ze geen pics op internet zou zetten
En jij denkt dat hij normaler is? Die gasten van die leeftijd met die achtergrond hebben allemaal swag en zijn zelf niet helemaal normaal.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:18 schreef TheVulture het volgende:
Het zegt ook wel veel over hem als persoon dat hij voor zo'n type gaat... ja je bent jong, ja je kunt elk wijf neuken wat er los loopt als vrijgezelle voetballer maar als je een beetje intelligentie, karakter, smaak en kennis van vrouwen hebt dan kies je toch een iets normaler cq minder hoerig type uit
Van Persie is nog erger die heeft zich bekeerd tot de Islam tochquote:Op maandag 15 juli 2013 15:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij normaler is? Die gasten van die leeftijd met die achtergrond hebben allemaal swag en zijn zelf niet helemaal normaal.
Dat geeft niks als ze maar kunnen voetballen. van persie is wat dat betreft ook een randmongool met mocro maniertjes
Nee maar dat bedoelde ik daar ook mee te zeggen... dat soort jongens moet je eigenlijk bij zo'n club gelijk korthouden...quote:Op maandag 15 juli 2013 15:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij normaler is? Die gasten van die leeftijd met die achtergrond hebben allemaal swag en zijn zelf niet helemaal normaal.
Juist niet werkt tegen je. Gewoon laten doenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar dat bedoelde ik daar ook mee te zeggen... dat soort jongens moet je eigenlijk bij zo'n club gelijk korthouden...
je bent 18, zou je dan nietquote:Op maandag 15 juli 2013 15:18 schreef TheVulture het volgende:
Het zegt ook wel veel over hem als persoon dat hij voor zo'n type gaat... ja je bent jong, ja je kunt elk wijf neuken wat er los loopt als vrijgezelle voetballer maar als je een beetje intelligentie, karakter, smaak en kennis van vrouwen hebt dan kies je toch een iets normaler cq minder hoerig type uit
Ik denk ook wel dat hem uitgelegd gaat worden dat dit met name voor hem schadelijk is. Zeker als dit soort geintjes vaker gaan gebeuren.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar dat bedoelde ik daar ook mee te zeggen... dat soort jongens moet je eigenlijk bij zo'n club gelijk korthouden...
Dat je rondneukt als jonge vrijgezelle voetballer is niet meer dan logisch... maar kies dan in ieder geval nog meisjes met wat klasse uitquote:
je bent 18quote:Op maandag 15 juli 2013 15:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat je rondneukt als jonge vrijgezelle voetballer is niet meer dan logisch... maar kies dan in ieder geval nog meisjes met wat klasse uit
Alsof klasse er iets toe doet tijdens het neukenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat je rondneukt als jonge vrijgezelle voetballer is niet meer dan logisch... maar kies dan in ieder geval nog meisjes met wat klasse uit
WTF is ditSPOILER: #PlopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft die meid dat geplaatst
U MAD?
jep.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF is dit![]()
Heeft die meid dat geplaatst
Laat ik het zo zeggen, Eriksen en Fischer batsen hem er waarschijnlijk ook af maar die pakken dan wellicht toch een ander soort meisjequote:Op maandag 15 juli 2013 15:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
Alsof klasse er iets toe doet tijdens het neukenDenk dat dit soort meisjes wel alles doen in bed en het geilst zijn, dan maar wat minder klasse
quote:
Het is geen relatie he omgquote:Op maandag 15 juli 2013 15:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, Eriksen en Fischer batsen hem er waarschijnlijk ook af maar die pakken dan wellicht toch een ander soort meisje
foto's op Instagram, FB en Twitterquote:Op maandag 15 juli 2013 15:32 schreef MolFan het volgende:
[..]
Het is geen relatie he omgKeer neuken man wat let je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |