SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Wat is er leuk aan een of andere star fucker die meteen na seks een foto op FB zet?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:21 schreef Scarface88 het volgende:
Wel een leuk meisje verder. Geef hem groot gelijk.
Leuk als in lekker.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan een of andere star fucker die meteen na seks een foto op FB zet?.
En is dat een tattoo van een zoen op haar borstje?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan een of andere star fucker die meteen na seks een foto op FB zet?.
Ze heeft tieten, min of meer, meer is er niet te zien, snel tevreden?quote:
Er stonden nog andere foto's op dr twitter voor die offline ging.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze heeft tieten, min of meer, meer is er niet te zien, snel tevreden?.
Bazoer komt ook vanuit de eigen opleiding.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:40 schreef HulkHeld het volgende:
Bazoer uit eigen opleiding vinden
Anwar El - Ghazi trouwens nog mee gevoetbald bij BVV Barendrecht, goede speler.
SPOILER: #PlopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:00 schreef Catch22- het volgende:
SPOILER: #PlopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:00 schreef Catch22- het volgende:
SPOILER: #PlopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik niet, maar ik ben dan ook homoquote:Op maandag 15 juli 2013 15:05 schreef Catch22- het volgende:
we zouden allemaal liegen als we zeiden dat we haar niet zouden geven.
als ze geen pics op internet zou zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |