SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet wel wat het zijn, wist alleen niet zo goed wat je ermee bedoelde. Bedoel je of ik die ook laat bezorgen?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Groenten/fruit enzo? Of vleeswaren?
Ik woon in Rotterdam.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:08 schreef hugecooll het volgende:
Woon je zo ver van de bewoonde wereld dan?
Ik heb geen fiets. En er zijn op loopafstand genoeg supermarkten, maar ik heb geen zin/tijd om dagelijks naar de supermarkt te gaan.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan zijn er toch wel groenten en fruit op fietsafstand te kopen?
Fair enoughquote:Op maandag 15 juli 2013 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen fiets. En er zijn op loopafstand genoeg supermarkten, maar ik heb geen zin/tijd om dagelijks naar de supermarkt te gaan.
Nouhja dat bedoelde ik dus ook.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet wel wat het zijn, wist alleen niet zo goed wat je ermee bedoelde. Bedoel je of ik die ook laat bezorgen?
Want dan is het antwoord ja. Moet zeggen dat de groenten die ik krijg er een stuk beter uitzien als wat ik in de winkel zie liggen.
Voor 2 weken bestellen is qua groenten niet het fijnste, maar gewoon alle groenten bereiden voordat ze slecht worden/rekening houden met wat sneller bederft. Ben wel benieuwd, is voor het eerst dat ik voor 2 weken boodschappen heb gedaan.
Ik heb wel al recepten verzonnen die ik wil gaan maken, dus ik weet wel dat ik alles wat ik gekocht heb ook ga gebruiken. Maar misschien moet ik de verse dingen inderdaad eerder klaarmaken en invriezen. Als je mijn koelkast ziet zou je echt niet denken dat ik een 20 jarige student ben.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouhja dat bedoelde ik dus ook.
Groentes kan je ook ideaal blancheren en invriezen.
Doe ik vaak met paprika enzo
Twee weken is ook best veel hoor
Ik vind een week soms al lastig
Hier ook.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel al recepten verzonnen die ik wil gaan maken, dus ik weet wel dat ik alles wat ik gekocht heb ook ga gebruiken. Maar misschien moet ik de verse dingen inderdaad eerder klaarmaken en invriezen. Als je mijn koelkast ziet zou je echt niet denken dat ik een 20 jarige student ben.Onwijs veel groenten.
Normaal eet ik alleen bijna geen fruit, maar nu heb ik kiwi's. Want daar ga ik kiwi-munt ijsjes van maken. Bananen, voor bananenbrood/muffins. Sinaasappels, meloen en kersen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik een keukenmachine heb, wil ik dat ook gaan doen. Gelukkig krijg ik er voor mijn verjaardag één van mijn oma.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ook.
Soms haal ik wel eens te veel fruit.
En dan maak ik ook maar smoothiesKijk er echt naar uit, je hebt zo'n ding voor zoveel dingen nodig. Smoothies, ijsjes, pesto, sauzen.
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:52 schreef Myraela het volgende:
Mijn koelkast.die staat echt in schril contrast tot mijn koelkastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Als ik een keukenmachine heb, wil ik dat ook gaan doen. Gelukkig krijg ik er voor mijn verjaardag één van mijn oma.Kijk er echt naar uit, je hebt zo'n ding voor zoveel dingen nodig. Smoothies, ijsjes, pesto, sauzen.
![]()
Ik heb alleen een mixer.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
Keukenmachines zijn echt fijn ja
Ik heb alleen een blender, staafmixer en een k-mixer.
Hakmolen gebruik ik niet. Ik snij zelf alles wel.
dat dusquote:Op maandag 15 juli 2013 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn koelkast wil je niet zien
Wat een chaotische rommel
Ik ook! Ik ben zo blij als we straks iets meer geld hebben en een keer iets anders kunnen eten dan kip en gehakt. Ik wil biefstuk, lam, eend, zalm, alles. nomnomnom.quote:
Ohja dat altijdquote:Op maandag 15 juli 2013 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
het klonk alsof je al iets heel leuks in gedachten had
3e keer pas, hij brandt zeker op je netvlies.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je gebruikt die smiley nogal vaak tegenwoordig he?
Nee hoor, ik fap voorlopig nietquote:Op maandag 15 juli 2013 16:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
3e keer pas, hij brandt zeker op je netvlies. [ afbeelding ]
Nou danquote:Op maandag 15 juli 2013 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon wat en de reactie van zeefje zelf zegt ook genoeg.
Knakker
Dusss. Ach nu is ze meerderjarig. Nu mag het.quote:
Moet je haar vragenquote:Op maandag 15 juli 2013 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dusss. Ach nu is ze meerderjarig. Nu mag het.
Mag het ook van haar van vriend?
Komt door het weer hequote:Op maandag 15 juli 2013 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weinig.... geil als boter maarja...
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:45 schreef sararaats het volgende:
vanmorgen bijna onder een fiets gezeten. kunnen die pipo's niet effe bellen als ze erdoor moeten en om te verwittigen dat ik per ongeluk op het fietspad liep.
maar het is prachtig weer maar niet zo warm als in Saint Antonin Noble Val
[ afbeelding ]
gewone bril
[ afbeelding ]
zonnebril
bye bye hoofdpijn tot nu dan
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:54 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha toen ik las dat Fax het niet zelf deed wist ik al dat het over jou ging
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weinig.... geil als boter maarja...
Water droogt gelijk op, vuil blijft zitten, dat smeer je lekker diep in de lak, gevolg minuscule krasjes, de zogenaamde swirls. Zie je ook bij auto's die alleen wasstraten zien:quote:Op maandag 15 juli 2013 16:51 schreef Vansschoen het volgende:
Fax wats met de auto wassen in de zon?
Klopt, maar jullie hebben wel een soort van ''optie'' op elkaarquote:Op maandag 15 juli 2013 16:55 schreef zeefje het volgende:
[..]zo vaak heeft fax het toch niet over mij
Lolquote:Op maandag 15 juli 2013 16:54 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha toen ik las dat Fax het niet zelf deed wist ik al dat het over jou ging
Volgens mij ook niet maarja...quote:Op maandag 15 juli 2013 16:55 schreef zeefje het volgende:
[..]zo vaak heeft fax het toch niet over mij
Dibs op je kontjequote:Op maandag 15 juli 2013 16:55 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Klopt, maar jullie hebben wel een soort van ''optie'' op elkaar
Heb eerst het vuil eraf gewassen, en laten drogen in de schaduw, is dat goed?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Water droogt gelijk op, vuil blijft zitten, dat smeer je lekker diep in de lak, gevolg minuscule krasjes, de zogenaamde swirls. Zie je ook bij auto's die alleen wasstraten zien:
[ afbeelding ]
Optiequote:Op maandag 15 juli 2013 16:55 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Klopt, maar jullie hebben wel een soort van ''optie'' op elkaar
Als je de auto goed nat gehouden hebt tijdens het wassen op zich wel.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:56 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Heb eerst het vuil eraf gewassen, en laten drogen in de schaduw, is dat goed?
Kletsnatquote:Op maandag 15 juli 2013 17:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je de auto goed nat gehouden hebt tijdens het wassen op zich wel.
Ik betwijfel hetquote:Op maandag 15 juli 2013 17:04 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Gaat het nog steeds over auto's?
Haha uhmquote:Op maandag 15 juli 2013 17:04 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Gaat het nog steeds over auto's?
Jij wordt geil van Gino 2.0?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook goed in de sop zetten zodat het vuil goed kan losweken
Verdomme nu maak je me geil
Geil van vuil losweken in het sop?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook goed in de sop zetten zodat het vuil goed kan losweken
Verdomme nu maak je me geil
Gaan we saampjes mijn auto wassen?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:04 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha uhmMisschien ook wel een beetje over mezelf met zon lekkere man zonder shirt die een auto waste (helaas niet mijn auto)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |