als ze niet lelijk was geweest, wat dan?quote:Als een vrouw een man versiert ( lastig valt ), ze ziet er lelijk uit en hij slaat dr vol op het gezicht
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:42 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ja ongetwijfeld zijn er ook mannen die dat doen, maar de situatie die jij schetst is er eentje die niet bestaat en ik heb je net laten zien waarom dat zo is.
Het gebeurt ook regelmatig dat vrouwen liegen over wie de vader is en de man erachter komt en er dan voor kiest om met de noorderzon te vertrekken... zal ik dan ook maar stellen dat de meerderheid van de vrouwen opzettelijk liegen over wie de vader is om jouw logica te gebruiken?
Het is mij wel duidelijk dat dit niet goed in je wereldbeeld past en je zo graag wilt zien dat ook in deze situatie vrouwen weer (meer) het slachtoffer zijn dat je voorbij gaat aan de gegeven argumenten.
Ik zou een andere omgeving zoeken als ik jou wasquote:Op maandag 15 juli 2013 01:20 schreef theunderdog het volgende:
Dit soort situaties komen heel erg vaak voor. Ik heb dat zelf ook vaak genoeg meegemaakt.
En door de omgeving wordt dit ook gepromoot/gestimuleerd. Vooral bij populaire meiden/vrouwen. Als een populaire meid een jonge wilt klappen, dan neemt ze gewoon een groep vriendinnen + vrienden mee die in de startblokken staan als die jonge (het slachtoffer) het toch in zijn hoofd haalt op iets terug te doen bij die meid. En dat terwijl die meid de jonge de hele tijd in het gezicht aan het meppen is.
Waar beweer ik dat dit in mijn directe omgeving voorkomt?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zou een andere omgeving zoeken als ik jou was
ik geef juist de hele tijd aan dat ik niet geloof dat er slachtoffers zijn. Ik vind het belachelijk om over een hele bevolkingsgroep te spreken als slachtoffers. Ik heb ook het idee dat je denkt het tegen erodome te hebben?quote:
ik heb da echt nog nooit meegemaakt. Ik ging heel vaak uit, maar even geleden, wellicht is het veranderd.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:20 schreef theunderdog het volgende:
Dit soort situaties komen heel erg vaak voor. Ik heb dat zelf ook vaak genoeg meegemaakt.
En door de omgeving wordt dit ook gepromoot/gestimuleerd. Vooral bij populaire meiden/vrouwen. Als een populaire meid een jonge wilt klappen, dan neemt ze gewoon een groep vriendinnen + vrienden mee die in de startblokken staan als die jonge (het slachtoffer) het toch in zijn hoofd haalt op iets terug te doen bij die meid. En dat terwijl die meid de jonge de hele tijd in het gezicht aan het meppen is.
Oops daar heb je gelijk in, ik haalde jullie door elkaar maar dat maakt voor mijn punt niet echt uit.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik geef juist de hele tijd aan dat ik niet geloof dat er slachtoffers zijn. Ik vind het belachelijk om over een hele bevolkingsgroep te spreken als slachtoffers. Ik heb ook het idee dat je denkt het tegen erodome te hebben?
Ik heb ook geen idee over welke niet bestaande situatie je het hebt trouwens.
Wat ik wil zeggen is dat er punten zijn waarop 'de man' nog winst kan behalen, maar ook waarop 'de vrouw' nog winst kan behalen. Er zijn gewoon voor beide geslachten dingen die minder goed uitpakken.
Ik zeg nergens dat mannen het beter hebben, enkel dat ik niet denk dat ze het slechter hebben, waar jij constant roept dat mannen het slechter hebben, dus hóezo ben ik dan degene die steeds vrouwen 'weer meer slachtoffer wil laten zijn'?
Jij bent juist degene die mánnen meer in een slachtofferrol duwt.
Ik denk dat we beiden blij mogen zijn dat we hier geboren zijn.
Het is geen wedstrijdje ofzo, gelukkig niet! Maak dat er dan ook niet van.
door er zelf een wedstrijdje van te maken?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:32 schreef SpecialK het volgende:
Het punt is dat we juist kritiek hebben op de feministen die er wel een wedstrijdje van maken.
Dat was ook slechts een post vanuit mijn ervaringen hoor, geen wetenschap.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb da echt nog nooit meegemaakt. Ik ging heel vaak uit, maar even geleden, wellicht is het veranderd.
Ik heb wél ooit een jongen geslagen toen ik op stap was btw. Al had dat een andere reden dan een simpele afwijzing.![]()
Maar goed, mijn ervaringen zijn gelukkig niet tekenend
Nee. Door kritiek te leveren op die beweging en te wijzen op het feit dat er op sociaal vlak voor BEIDE seksen nog veel te doen is. het zijn feministen die denken gelijkwaardigheid voor de seksen te kunnen behalen door slechts op de problemen van 1 van de geslachten te focussen.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
door er zelf een wedstrijdje van te maken?
Werkt dat een beetje?
dat weet ik.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat was ook slechts een post vanuit mijn ervaringen hoor, geen wetenschap.
Toch zijn er genoeg onderzoeken gedaan naar mannenmishandeling door vrouwen.
grappig, want ik heb juist het idee dat jij dat doet...quote:Op maandag 15 juli 2013 01:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee. Door kritiek te leveren op die beweging en te wijzen op het feit dat er op sociaal vlak voor BEIDE seksen nog veel te doen is. het zijn feministen die denken gelijkwaardigheid voor de seksen te kunnen behalen door slechts op de problemen van 1 van de geslachten te focussen.
Probeer eens niet zo krampachtig een gevoel van partijdigheid op mensen te projecteren.
Mannen hebben het, door het doorgeschoten feministische beleid op dit moment slechter. Ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
grappig, want ik heb juist het idee dat jij dat doet...
En je hebt toch n paar keer gezegd dat mannen het slechter hebben?
daar komt gelukkig al meer aandacht voor, want het is idd niet iets waar mannen zich voor zouden moeten schamen. Net als verkrachting.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:45 schreef theunderdog het volgende:
@ JaniesBrownie
Het probleem is dat de maatschappij enkel en alleen het geweld naar vrouwen echt serieus neemt. Mannen die worden mishandelt door vrouwen zijn immers mietjes.
maar dan bén je toch partijdig, of ben ik nou gek? Ik zeg tenminste nog dat we het allebei even goed hebbenquote:Op maandag 15 juli 2013 01:47 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mannen hebben het, door het doorgeschoten feministische beleid op dit moment slechter. Ja.
Maar daar doe ik niet zielig over en eigenlijk wil ik dit gewoon recht hebben getrokken zodat we dit hele gender-inequality bullshit eens en voor altijd kunnen laten vallen en ons op belangrijkere dingen kunnen storten.
We hebben het dan ook niet beiden even goed,quote:Op maandag 15 juli 2013 01:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar dan bén je toch partijdig, of ben ik nou gek? Ik zeg tenminste nog dat we het allebei even goed hebben
Ik ben niet partijdig in de zin dat ik vind dat 1 kant meer rechten/plichten verdient. Partijdigheid is oneerlijkheid. Een goede scheidsrechter is neutraal maar niet bang om een partij op zijn plek te zetten. Ik fluit nu naar feministen. ben ik partijdig? Nee.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar dan bén je toch partijdig, of ben ik nou gek? Ik zeg tenminste nog dat we het allebei even goed hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |