abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 juli 2013 @ 22:03:16 #276
37769 erodome
Zweefteef
pi_128951790
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:58 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Oh het is op niks gebaseerd, puur op gevoel dus en op zelfbedachte statistiek.
Ach kom zeg.... Het stikt van de vaders die gewoon met de noorderzon verdwijnen. Er zijn zelfs hele studie's gedaan en hele discussie's over waarom jongens die opgroeien zonder vader sneller geneigt zijn om ook hun kinderen in de steek te laten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 14 juli 2013 @ 22:04:03 #277
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128951847
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:03 schreef erodome het volgende:

[..]

Ach kom zeg.... Het stikt van de vaders die gewoon met de noorderzon verdwijnen. Er zijn zelfs hele studie's gedaan en hele discussie's over waarom jongens die opgroeien zonder vader sneller geneigt zijn om ook hun kinderen in de steek te laten.
Ik zeg bullshit en nee ik geloof je niet op je blauwe ogen.
Kom maar op met je studies dan.
Vind ik het overigens wel weer typisch hoe snel je, als vrouw in een slachtofferrol kruipt en de mannen de schuld weet te geven.
  zondag 14 juli 2013 @ 22:07:01 #278
37769 erodome
Zweefteef
pi_128952031
quote:
7s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:00 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Sorry, meneer, u bent door een man aangevallen. Eigen schuld aangezien u ook een man bent vecht u het maar lekker zelf uit.

Wat een bloederige non-logica laat jij hier op los. Ziek bijna.

[..]

Ik toevallig wel. De dakloze vrouwen die er zijn vinden sneller opvang.
Ho ho, ik zeg nergens dat het daardoor niet erg is, maar het is wel grotendeels een mannen probleem. Agressie bij mannen proberen aan te pakken is dan ook wenselijk en dat is dus niet alleen om vrouwen veiliger te houden, maar ook om mannen veiliger te houden.

Als het zo is dat vrouwen sneller opvang vinden is dat iets wat veranderd zou moeten worden, maar ik ben wel bang dat dat wel te maken heeft met de kwetsbaarheid, dat een dakloze vrouw nog meer gevaar loopt dan een dakloze man.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_128952072
Het gros van de zaken op die lijst is het gevolg van het Amerikaanse kapitalisme: daklozen, oorlogsslachtoffers en werkloosheid van mannen. Wees een kerel en bekijk het echte probleem ipv te huilen over vrouwen en discriminatie.
  zondag 14 juli 2013 @ 22:15:44 #280
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128952463
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:07 schreef erodome het volgende:

[..]

Ho ho, ik zeg nergens dat het daardoor niet erg is, maar het is wel grotendeels een mannen probleem. Agressie bij mannen proberen aan te pakken is dan ook wenselijk en dat is dus niet alleen om vrouwen veiliger te houden, maar ook om mannen veiliger te houden.

Als het zo is dat vrouwen sneller opvang vinden is dat iets wat veranderd zou moeten worden, maar ik ben wel bang dat dat wel te maken heeft met de kwetsbaarheid, dat een dakloze vrouw nog meer gevaar loopt dan een dakloze man.
Vrouwen kunnen ook agressief zijn ook al uit zich dat vaak op andere manieren dan fysiek geweld (hoewel dat binnen relaties redelijk 50/50 is), als we dat ook aanpakken dan ben ik voor.

Ik zie niet in hoe een dakloze vrouw meer gevaar loopt dan een dakloze man en vraag me wederom af waar je dat op baseert.
Een dakloze man loopt minder risico op geweld, of minder risico op verkrachting of zijn wij mannen daar magischerwijze immuun voor ofzo?
  zondag 14 juli 2013 @ 22:15:51 #281
37769 erodome
Zweefteef
pi_128952471
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:04 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ik zeg bullshit en nee ik geloof je niet op je blauwe ogen.
Kom maar op met je studies dan.
Vind ik het overigens wel weer typisch hoe snel je, als vrouw in een slachtofferrol kruipt en de mannen de schuld weet te geven.
Hoezo, ik heb het toch ook over nare teven die mannen weghouden bij hun kinderen en dat dat ook geen kleine groep is? Daarin heb ik meer nuance dan jij in dit verhaal.

En zoek zelf maar, het staat in zo'n beetje elk onderzoek over de effecten van een missende vader in de opvoeding, net als dat de meisjes die een vader missen meer kans hebben op tienerzwangerschappen e.d.
Dan gaat het dus over vaders uit beide groepen, die weggehouden worden, of zelf met de noorderzon verdwenen zijn.
  zondag 14 juli 2013 @ 22:18:39 #282
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128952604
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:15 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoezo, ik heb het toch ook over nare teven die mannen weghouden bij hun kinderen en dat dat ook geen kleine groep is? Daarin heb ik meer nuance dan jij in dit verhaal.

En zoek zelf maar, het staat in zo'n beetje elk onderzoek over de effecten van een missende vader in de opvoeding, net als dat de meisjes die een vader missen meer kans hebben op tienerzwangerschappen e.d.
Dan gaat het dus over vaders uit beide groepen, die weggehouden worden, of zelf met de noorderzon verdwenen zijn.
Oh zoek zelf maar, goed argument joh. Dan ben ik wat dit betreft wel uitgepraat met jou.
  zondag 14 juli 2013 @ 22:19:46 #283
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_128952646
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:07 schreef erodome het volgende:

[..]

Nu kunnen we het eens zijn.

quote:
Ik denk dat het vooral te maken heeft met de waarde en kwetsbaarheid die de maatschappij projecteert op vrouwen. Vroeger hadden vrouwen minder rechten maar kregen ook meer bescherming en hadden dus meer waarde. Waar mannen meer rechten hadden maar waardeloos waren (vrouwen en kinderen eerst). Tegenwoordig hebben we geprobeerd iedereen in de maatschappij gelijke rechten te geven (een goed streven, vind ik) maar vrouwen hebben onterecht aan hun originele waarde vast weten te houden en mannen zijn nog steeds waardeloos. Terwijl het nu echt tijd wordt om ook dat gelijk te trekken.

Ik ben blij dat je inziet dat het scheef is.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 14 juli 2013 @ 22:23:12 #284
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_128952768
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:07 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Het gros van de zaken op die lijst is het gevolg van het Amerikaanse kapitalisme: daklozen, oorlogsslachtoffers en werkloosheid van mannen. Wees een kerel en bekijk het echte probleem ipv te huilen over vrouwen en discriminatie.
Onderwerp man: WEES EEN KEREL. SUCK IT UP
Onderwerp vrouw: Ohhwww schatkje toch kom maar hier... jeetje is het weer moeilijk ... kutwereld.

Oh nee maar ik behandel iedereen gelijkwaardig, hoor.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 14 juli 2013 @ 22:24:49 #285
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128952835
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:07 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Want vragen om als mens behandeld te worden is huilen.
Ga je ook nog vertellen wat volgens jou het echte probleem is?
  zondag 14 juli 2013 @ 22:28:33 #286
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_128952993
Even voor de goede orde:

Mannen en vrouwen zijn verschillend en verdienen beide een toegespitste aanpak in het onderwijs en op andere vlakken. Wat echter NIET de bedoeling is is dat alle overheidsfondsen worden ingezet om de problemen van de een te verhelpen terwijl de andere genegeerd wordt. En het is niet de bedoeling dat het lijden van de ene groep afgedaan moet worden als gezeik waar het lijden van de andere groep als doodzonde wordt aangemerkt.

That's it.

[ Bericht 11% gewijzigd door SpecialK op 14-07-2013 22:37:16 ]
  zondag 14 juli 2013 @ 22:31:36 #287
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_128953122
Nog even een voorbeeldje van de waardeloosheid van de man

pi_128953360
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:24 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Want vragen om als mens behandeld te worden is huilen.
Ga je ook nog vertellen wat volgens jou het echte probleem is?
Dat staat letterlijk in de post die jij quote: het Amerikaanse kapitalisme dat mannen dakloos, werkloos en beschadigde oorlogsveteraan maakt.
  zondag 14 juli 2013 @ 22:39:27 #289
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128953441
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:37 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Dat staat letterlijk in de post die jij quote: het Amerikaanse kapitalisme dat mannen dakloos, werkloos en beschadigde oorlogsveteraan maakt.
Prima, ik ben het voor het eerst in dit topic met je eens over iets, Amerikaans kapitalisme is inderdaad ook een probleem.
  zondag 14 juli 2013 @ 22:40:27 #290
37769 erodome
Zweefteef
pi_128953478
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:18 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Oh zoek zelf maar, goed argument joh. Dan ben ik wat dit betreft wel uitgepraat met jou.
quote:
The second major pathway to fatherless ness is men fathering children out of wedlock. Today in America, one third of all children - over one million each year -- are fathered by men out of wedlock. That's up from 5 percent in 1960 - a more than 600 percent increase over the past 40 years.
quote:
For example, half of all children born in Sweden today are fathered by men out of wedlock, as are almost half of Danish children and more than a third of Canadian children. Roughly 20 percent of all families with children in Britain, Canada, Australia and Norway are growing up in father-absent homes.
http://www.cyep.org/our_mission-why_fathers.htm

quote:
Son of Solo: According to a recent study of young, non-custodial fathers who are behind on child support payments, less than half of these men were living with their own father at age 14
quote:
Takes two: Families in which both the child's biological or adoptive parents are present in the household show significantly higher levels of parental involvement in the child's school activities than do mother-only families or step-families.
Source: Zill and Nord, "Running in Place." Child Trends. 1994
quote:
Rearing rapists: Seventy-two percent of adolescent murderers grew up without fathers. Sixty percent of America's rapists grew up the same way.
Source: D. Cornell (et al.), Behavioral Sciences and the Law, 5. 1987. And N. Davidson, "Life Without Father," Policy Review. 1990.
quote:
Older's not wiser: While 57 percent of unwed dads with kids no older than two visit their children more than once a week, by the time the kid's seven and a half, only 23 percent are in frequent contact with their children.
Source: R. Lerman and Theodora Ooms, Young Unwed Fathers . 1993.
quote:
Ten years after: Ten years after the breakup of a marriage, more than two-thirds of kids report not having seen their father for a year.
Source: National Commission on Children, Speaking of Kids. 1991.
quote:
Sexual activity. In a study of 700 adolescents, researchers found that "compared to families with two natural parents living in the home, adolescents from single-parent families have been found to engage in greater and earlier sexual activity."
Source: Carol W. Metzler, et al. "The Social Context for Risky Sexual Behavior Among Adolescents," Journal of Behavioral Medicine 17 (1994).
quote:
A myriad of maladies. Fatherless children are at a dramatically greater risk of drug and alcohol abuse, mental illness, suicide, poor educational performance, teen pregnancy, and criminality.
Source: U.S. Department of Health and Human Services, National Center for Health Statistics, Survey on Child Health, Washington, DC, 1993.
http://www.photius.com/feminocracy/facts_on_fatherless_kids.html

quote:
- Adolescent females between the ages of 15 and 19 years reared in homes without fathers are significantly more likely to engage in premarital sex than adolescent females reared in homes with both a mother and a father.

Source: Billy, John O. G., Karin L. Brewster and William R. Grady. "Contextual Effects on the Sexual Behavior of Adolescent Women." Journal of Marriage and Family 56 (1994): 381-404.

- A survey of 720 teenage girls found:

97% of the girls said that having parents they could talk to could help reduce teen pregnancy.
93% said having loving parents reduced the risk.
76% said that their fathers were very or somewhat influential on their decision to have sex.
Source: Clements, Mark. Parade. February 2, 1997.

- Children in single parent families are more likely to get pregnant as teenagers than their peers who grow up with two parents.

Source: U.S. Department of Health and Human Services. National Center for Health Statistics. National Health Interview Survey. Hyattsville, MD 1988.

- A white teenage girl from an advantaged background is five times more likely to become a teen mother if she grows up in a single-mother household than if she grows up in a household with both biological parents.

Source: Whitehead, Barbara Dafoe. "Facing the Challenges of Fragmented Families." The Philanthropy Roundtable 9.1 (1995): 21.
http://www.fathers.com/co(...)ent&task=view&id=391

Zo, expres even wat pro vader bronnen gepakt...
pi_128953628
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:39 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Prima, ik ben het voor het eerst in dit topic met je eens over iets, Amerikaans kapitalisme is inderdaad ook een probleem.
Het is het hoofdprobleem volgens mij, want hoe wordt bepaald of iets of iemand waarde heeft? Niet door individuen maar binnen het systeem. En dat systeem wordt inderdaad vijandiger tegen mannen door economische veranderingen. Maar het heeft volgens mij geen zin om je over vrouwen op te winden als het in werkelijkheid Wall Street is die je in je kont naait.
  zondag 14 juli 2013 @ 22:44:16 #292
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128953651
quote:
Zal wel aan mij liggen maar waar precies ondersteunt dit je punt dat mannen met de noorderzon vertrekken... volgens mij helemaal niet namelijk.
  zondag 14 juli 2013 @ 22:46:23 #293
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128953743
quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:43 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Het is het hoofdprobleem volgens mij, want hoe wordt bepaald of iets of iemand waarde heeft? Niet door individuen maar binnen het systeem. En dat systeem wordt inderdaad vijandiger tegen mannen door economische veranderingen. Maar het heeft volgens mij geen zin om je over vrouwen op te winden als het in werkelijkheid Wall Street is die je in je kont naait.
Vals dilemma. Ik kan me prima druk maken om het onrecht wat mannen aangedaan wordt en tegelijkertijd me druk maken om Wall Street die ons allemaal naait.
  zondag 14 juli 2013 @ 22:46:38 #294
37769 erodome
Zweefteef
pi_128953757
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:44 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Zal wel aan mij liggen maar waar precies ondersteunt dit je punt dat mannen met de noorderzon vertrekken... volgens mij helemaal niet namelijk.
quote:
Today in America, one third of all children - over one million each year -- are fathered by men out of wedlock.
Verwekkers dus die in geen velden of wegen te bekennen zijn.

Maar daarnaast ging het ook over het feit dat kinderen die opgevoed worden zonder vader een hoger risiko lopen om zelf ook kinderen op de wereld te zetten die geen vader zullen hebben.

Daarnaast wat stukken over hoe vaak kinderen hun vader zien en hoe sterk dat afneemt na een scheiding.
  zondag 14 juli 2013 @ 22:50:32 #295
289973 TerryStone
meh, i say
pi_128953941
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:46 schreef erodome het volgende:

[..]

[..]

Verwekkers dus die in geen velden of wegen te bekennen zijn.

Maar daarnaast ging het ook over het feit dat kinderen die opgevoed worden zonder vader een hoger risiko lopen om zelf ook kinderen op de wereld te zetten die geen vader zullen hebben.

Daarnaast wat stukken over hoe vaak kinderen hun vader zien en hoe sterk dat afneemt na een scheiding.
Je vraagt je niet af waarom ze in geen velden en wegen te bekennen zijn en concludeert zonder dat daar reden toe is dat ze vrijwillig met de noorderzon vertrokken zijn.

Wat je gemakshalve vergeet is dat de voogdij vrijwel altijd (in de VS in ieder geval) toegewezen wordt aan de moeder en de vader zeer eenvoudig (gedeeltelijk maar ook vaak zat geheel) uit het leven van de kinderen gebonjourd wordt.

Dat het niet gunstig was voor kinderen om zonder vader op te groeien waren we het al over eens, dat had SpecialK al heel duidelijk gemaakt dacht ik zo.

quote:
The State of Fatherhood
37.9% of fathers have no access/visitation rights. (Source: p.6, col.II, para. 6, lines 4 & 5, Census Bureau P-60, #173, Sept 1991.)
"40% of mothers reported that they had interfered with the non-custodial father's visitation on at least one occasion, to punish the ex-spouse." (Source: p. 449, col. II, lines 3-6, (citing Fulton) Frequency of visitation by Divorced Fathers; Differences in Reports by Fathers and Mothers. Sanford Braver et al, Am. J. of Orthopsychiatry, 1991.)
"Overall, approximately 50% of mothers "see no value in the father`s continued contact with his children...." (Source: Surviving the Breakup, Joan Kelly & Judith Wallerstein, p. 125)
Only 11% of mothers value their husband's input when it comes to handling problems with their kids. Teachers & doctors rated 45%, and close friends & relatives rated 16%. (Source: EDK Associates survey of 500 women for Redbook Magazine. Redbook, November 1994, p. 36)
"The former spouse (mother) was the greatest obstacle to having more frequent contact with the children." (Source: Increasing our understanding of fathers who have infrequent contact with their children, James Dudley, Family Relations, Vol. 4, p. 281, July 1991.)
"A clear majority (70%) of fathers felt that they had too little time with their children." (Source: Visitation and the Noncustodial Father, Mary Ann Kock & Carol Lowery, Journal of Divorce, Vol. 8, No. 2, p. 54, Winter 1984.)
"Very few of the children were satisfied with the amount of contact with their fathers, after divorce." (Source: Visitation and the Noncustodial Father, Koch & Lowery, Journal of Divorce and Remarriage, Vol. 8, No. 2, p. 50, Winter 1984.)
"Feelings of anger towards their former spouses hindered effective involvement on the part of fathers; angry mothers would sometimes sabotage father's efforts to visit their children." (Source: Ahrons and Miller, Am. Journal of Orthopsychiatry, Vol. 63. p. 442, July `93.)
"Mothers may prevent visits to retaliate against fathers for problems in their marital or post-marital relationship." (Source: Seltzer, Shaeffer & Charing, Journal of Marriage & the Family, Vol. 51, p. 1015, November 1989.)
In a study: "Visitational Interference - A National Study" by Ms. J Annette Vanini, M.S.W. and Edward Nichols, M.S.W., it was found that 77% of non-custodial fathers are NOT able to "visit" their children, as ordered by the court, as a result of "visitation interference" perpetuated by the custodial parent. In other words, non-compliance with court ordered visitation is three times the problem of non-compliance with court ordered child support and impacts the children of divorce even more. (Originally published Sept. 1992)
http://www.photius.com/feminocracy/facts_on_fatherless_kids.html

[ Bericht 17% gewijzigd door TerryStone op 14-07-2013 23:04:07 ]
pi_128957600
quote:
7s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:56 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Klopt. Maar nog steeds hebben mannen het, door de bewerkstellingen van het feminisme, moeilijker dan vrouwen. En dat mag best wel eens gezegd worden.
ik zie dat écht niet. Mannen, vrouwen, kinderen, we hebben het hier goed.

Ik weet btw dat mannen ook slachtoffer kunnen worden van verkrachting, en dat vrouwen dat ook doen. Het ging me om het plaatje dat je postte. Zoeen kun je ook maken voor vrouwen zei ik, daar zou een hogerverkrachtingspercentage op staan, dan op die voor mannen. Zo zullen er meer dingen zijn waarbij vrouwen hogere percentages scoren.
Ik zie niet in dat mannen het slechter hebben simpelweg omdat er bij beiden problemen groter zijn dan bij het andere geslacht.

Ik vind het idd aanstellerij als je gaat roepen dat mannen het zoveel slechter hebben dan vrouwen. Omdat er als het gaat om gelijkheid bij beiden nog wel winst te behalen valt.

Het zou meer geaccepteerd moeten worden dat mannen ook mishandeld kunnen worden, en dat ze dan niet perse mietjes zijn, daar mag best aandacht voor komen, helemaal mee eens. Maar doe ajb niet net alsof mannen zielig zijn. (Dat zijn vrouwen wmb ook niet omdat ze vaker verkracht worden)
compact en kleverig.
pi_128957923
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:50 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Je vraagt je niet af waarom ze in geen velden en wegen te bekennen zijn en concludeert zonder dat daar reden toe is dat ze vrijwillig met de noorderzon vertrokken zijn.

kom op! Je gaat toch niet zeggen dat het niet regelmatig voorkomt dat een vader er zelf voor kiest geen deel uit te maken van het leven van zijn kind?

Net als dat jij aangeeft dat mannen slachtoffer kunnen worden van verkrachting, kun je toch ook wel inzien dat er mannen zijn die eruit naaien omdat ze de verantwoordelijkheid voor een kind niet willen/kunnen nemen?

Even realistisch blijven hier.
compact en kleverig.
pi_128958293
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 00:30 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

kom op! Je gaat toch niet zeggen dat het niet regelmatig voorkomt dat een vader er zelf voor kiest geen deel uit te maken van het leven van zijn kind?

Net als dat jij aangeeft dat mannen slachtoffer kunnen worden van verkrachting, kun je toch ook wel inzien dat er mannen zijn die eruit naaien omdat ze de verantwoordelijkheid voor een kind niet willen/kunnen nemen?

Even realistisch blijven hier.
Ja ongetwijfeld zijn er ook mannen die dat doen, maar de situatie die jij schetst is er eentje die niet bestaat en ik heb je net laten zien waarom dat zo is.
Het gebeurt ook regelmatig dat vrouwen liegen over wie de vader is en de man erachter komt en er dan voor kiest om met de noorderzon te vertrekken... zal ik dan ook maar stellen dat de meerderheid van de vrouwen opzettelijk liegen over wie de vader is om jouw logica te gebruiken?
Het is mij wel duidelijk dat dit niet goed in je wereldbeeld past en je zo graag wilt zien dat ook in deze situatie vrouwen weer (meer) het slachtoffer zijn dat je voorbij gaat aan de gegeven argumenten.

[ Bericht 1% gewijzigd door TerryStone op 15-07-2013 00:51:36 ]
  maandag 15 juli 2013 @ 00:44:41 #299
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_128958342
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 00:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik zie dat écht niet. Mannen, vrouwen, kinderen, we hebben het hier goed.

Ik weet btw dat mannen ook slachtoffer kunnen worden van verkrachting, en dat vrouwen dat ook doen. Het ging me om het plaatje dat je postte. Zoeen kun je ook maken voor vrouwen zei ik, daar zou een hogerverkrachtingspercentage op staan, dan op die voor mannen. Zo zullen er meer dingen zijn waarbij vrouwen hogere percentages scoren.
Ik zie niet in dat mannen het slechter hebben simpelweg omdat er bij beiden problemen groter zijn dan bij het andere geslacht.

Ik vind het idd aanstellerij als je gaat roepen dat mannen het zoveel slechter hebben dan vrouwen. Omdat er als het gaat om gelijkheid bij beiden nog wel winst te behalen valt.
Mannen hebben het qua geweld, dakloosheid, strafmaten en gealloceerde fondsen slechter dan vrouwen. Maar toegegeven, in de westerse wereld zijn de problemen mild. Maar ook in Afrika geven westerse hulporganisaties vanuit de feministische gedachte veel VEEL meer hulp aan vrouwen. Terwijl, als ik een verhaal hoor over hoe vrouwen mishandeld worden in de Congo ik meteen denk: als vrouwen het al zo slecht hebben, hoe verschrikkelijk is het wel niet voor de mannen.

Mannen, kleine jongens krijgen in die contreien 10x meer "klappen" (in de vorm van verkrachting, vernedering, marteling en gewoon ouderwets kapot worden geschoten) dan vrouwen. Maar het lijkt tegenwoordig in de mode te zijn om alle resources op vrouwen te richten.

quote:
Het zou meer geaccepteerd moeten worden dat mannen ook mishandeld kunnen worden, en dat ze dan niet perse mietjes zijn, daar mag best aandacht voor komen, helemaal mee eens. Maar doe ajb niet net alsof mannen zielig zijn.
Dat doe ik absoluut nergens. Ik wijs slechts onrecht aan en jij bent het zelfs met me eens. Dat jij dan allemaal emoties op me wil projecteren is jammer.
pi_128958470
Om maar even de mindset aan te geven waartegen ik ageer:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')