Erodome dat doen genoeg vrouwenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:48 schreef erodome het volgende:
Hoezo mag een vrouw een man slaan als hij haar probeert te versieren en zij hem een sukkel vindt?
Als je met versieren ongevraagd handtastelijk worden bedoeld dan kan ik begrijpen dat de dame in kwestie daar niet blij van wordt, alhoewel slaan dan ook nog erg ver gaat. Maar verder, nee, het is niet normaal om te slaan, ook niet door een vrouw.
Dat mannen gewoon vrouwen op hun muil zouden moeten rossen als vrouwen hen onrecht aan doen of ze lastig vallen terwijl mannen daar geen zin in hebben! Maar de helft van de kerels doen dat niet schijnt...quote:
Dan heb je het niet over een versierpoging, maar gewoon ranzig grof zijn. Als je dat als man bij een andere man doet kan je misschien ook wel een klap verwachten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:50 schreef Mrdutch87 het volgende:
[..]
Erodome dat doen genoeg vrouwengeloof me maar. dan krijg je als man plots een vette harde tik als je net een verkeerde zin uitspreekt en daarna een drankje in je gezicht.
niet dat ik dat ooit heb gedaan 'zo een zin'
maar ik zie het wel vaak genoeg gebeuren. best geinig eigenlijk
![]()
, zo lang ik het maar niet ben.
Succes met slaan. Wel goed trainen he!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:51 schreef Mrdutch87 het volgende:
[..]
Dat mannen gewoon vrouwen op hun muil zouden moeten rossen als vrouwen hen onrecht aan doen of ze lastig vallen terwijl mannen daar geen zin in hebben! Maar de helft van de kerels doen dat niet schijnt...
Je bent je spraakvermogen kwijt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:51 schreef Mrdutch87 het volgende:
[..]
Dat mannen gewoon vrouwen op hun muil zouden moeten rossen als vrouwen hen onrecht aan doen of ze lastig vallen terwijl mannen daar geen zin in hebben! Maar de helft van de kerels doen dat niet schijnt...
dus het is wel 'normaal' schijnt. aha.. ok dan..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan heb je het niet over een versierpoging, maar gewoon ranzig grof zijn. Als je dat als man bij een andere man doet kan je misschien ook wel een klap verwachten.
Maar dat dingen wel gebeuren maakt het nog niet toegestaan, normaal, ok...
Niet normaal, staat er.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:53 schreef Mrdutch87 het volgende:
[..]
dus het is wel 'normaal' schijnt. aha.. ok dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |