Erodome dat doen genoeg vrouwenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:48 schreef erodome het volgende:
Hoezo mag een vrouw een man slaan als hij haar probeert te versieren en zij hem een sukkel vindt?
Als je met versieren ongevraagd handtastelijk worden bedoeld dan kan ik begrijpen dat de dame in kwestie daar niet blij van wordt, alhoewel slaan dan ook nog erg ver gaat. Maar verder, nee, het is niet normaal om te slaan, ook niet door een vrouw.
Dat mannen gewoon vrouwen op hun muil zouden moeten rossen als vrouwen hen onrecht aan doen of ze lastig vallen terwijl mannen daar geen zin in hebben! Maar de helft van de kerels doen dat niet schijnt...quote:
Dan heb je het niet over een versierpoging, maar gewoon ranzig grof zijn. Als je dat als man bij een andere man doet kan je misschien ook wel een klap verwachten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:50 schreef Mrdutch87 het volgende:
[..]
Erodome dat doen genoeg vrouwengeloof me maar. dan krijg je als man plots een vette harde tik als je net een verkeerde zin uitspreekt en daarna een drankje in je gezicht.
niet dat ik dat ooit heb gedaan 'zo een zin'
maar ik zie het wel vaak genoeg gebeuren. best geinig eigenlijk
![]()
, zo lang ik het maar niet ben.
Succes met slaan. Wel goed trainen he!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:51 schreef Mrdutch87 het volgende:
[..]
Dat mannen gewoon vrouwen op hun muil zouden moeten rossen als vrouwen hen onrecht aan doen of ze lastig vallen terwijl mannen daar geen zin in hebben! Maar de helft van de kerels doen dat niet schijnt...
Je bent je spraakvermogen kwijt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:51 schreef Mrdutch87 het volgende:
[..]
Dat mannen gewoon vrouwen op hun muil zouden moeten rossen als vrouwen hen onrecht aan doen of ze lastig vallen terwijl mannen daar geen zin in hebben! Maar de helft van de kerels doen dat niet schijnt...
dus het is wel 'normaal' schijnt. aha.. ok dan..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan heb je het niet over een versierpoging, maar gewoon ranzig grof zijn. Als je dat als man bij een andere man doet kan je misschien ook wel een klap verwachten.
Maar dat dingen wel gebeuren maakt het nog niet toegestaan, normaal, ok...
Niet normaal, staat er.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:53 schreef Mrdutch87 het volgende:
[..]
dus het is wel 'normaal' schijnt. aha.. ok dan..
Nee gewoon mijn vermogen om goed te typen is nu K.U.T.quote:
Ik bedoel: waarom moet er gerost worden? Je kan niet zeggen dat je er niet van gediend bent?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:54 schreef Mrdutch87 het volgende:
[..]
Nee gewoon mijn vermogen om goed te typen is nu K.U.T.
Nee, is niet normaal, zo vaak gebeurd dit ook weer niet ofzo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:53 schreef Mrdutch87 het volgende:
[..]
dus het is wel 'normaal' schijnt. aha.. ok dan..
aha dan las ik het verkeerd. verkeurde interpreutatiequote:
Of gewoon bitches en klootzakkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, is niet normaal, zo vaak gebeurd dit ook weer niet ofzo.
Maar nogmaals als je als man zijnde ongevraagt handtastelijk wordt of echt heel grof bent tegen iemand dan moet je ook niet huilen als je een nare reactie terugkrijgt, die had je ook gekregen bij een man.
En als een vrouw dat bij een man doet moet zij ook niet raar opkijken als de man daar niet van gedient is.
Slaan vind ik not done, ben al heel lang geen kleuter meer namelijk, ken het beeld wat jij schetst dan ook niet. Alleen ontzettende aso's gedragen zich zo.
Precies, dat bedoelde ik ook. Daarnaast vind ik ook dat als een vrouw je slaat je je als man niet zo aan moet stellen, komopquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:56 schreef erodome het volgende:
Oh en gelijkwaardigheid is wat anders dan hetzelfde zijn
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:57 schreef Serene het volgende:
[..]
Precies, dat bedoelde ik ook. Daarnaast vind ik ook dat als een vrouw je slaat je je als man niet zo aan moet stellen, komop
quote:
Als TS in het uitgaansverkeer ook zo slecht leest en luistert, snap ik wel dat ie klappen krijgt.quote:
Hoezo is dat 'bull' ? Als man zijnde heb je nou eenmaal meer spiermassa dan een vrouw en als zij je slaat is het nou niet zo dat het je lichaam schade doet. Het is meer een statement van de vrouw vind ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:59 schreef Mrdutch87 het volgende:
[..]dus ik mag geen vrouw slaan als zij mij slaat?
WAT IS DAT VOOR EEN BULL!
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als TS in het uitgaansverkeer ook zo slecht leest en luistert, snap ik wel dat ie klappen krijgt.
Terecht, jezus, wees een man en niet zo een huilbabyquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:01 schreef Mrdutch87 het volgende:
[ afbeelding ]
Rechtvaardigheid als ik een klap krijg van diezelfde meid![]()
Al is de helft van de dames dan weer zo leuk om te zeggen: hij sloeg mij eerst. en even later heb je een rechtzaak aan je broek.. sure sure..
Het leven is zwaar he....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:01 schreef Mrdutch87 het volgende:
[ afbeelding ]
Rechtvaardigheid als ik een klap krijg van diezelfde meid![]()
Al is de helft van de dames dan weer zo leuk om te zeggen: hij sloeg mij eerst. en even later heb je een rechtzaak aan je broek.. sure sure..
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:00 schreef Serene het volgende:
[..]
Hoezo is dat 'bull' ? Als man zijnde heb je nou eenmaal meer spiermassa dan een vrouw en als zij je slaat is het nou niet zo dat het je lichaam schade doet. Het is meer een statement van de vrouw vind ik.
[..]
Ja, inderdaad.
dus een vrouw negeren, omdat je haar agressief vind overkomen, daarna een klap te krijgen van haar omdat je haar negeert. En haar dan niet terug slaan dat is dan wel ok? o.Oquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Het leven is zwaar he....![]()
Gewoon je fatsoenlijk gedragen, dan krijg je ook geen klappen. Zo moeilijk is het nu ook weer niet om dat soort situatie's te vermijden.
Slaan moet helemaal niet kunnen, dat heb ik al gezegd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:07 schreef Mrdutch87 het volgende:
[..]
dus een vrouw negeren, omdat je haar agressief vind en daarna een klap te krijgen van haar. en niet terug slaan moet kunnen? o.O
Wat zijn dat voor wijven waar jij mee verkeert, die je gaan meppen als je ze negeert?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:07 schreef Mrdutch87 het volgende:
[..]
dus een vrouw negeren, omdat je haar agressief vind overkomen, daarna een klap te krijgen van haar omdat je haar negeert. En haar dan niet terug slaan dat is dan wel ok? o.O
ja als iemand dronken is en constant je aandacht vraagt en je geeft die aandacht niet omdat die persoon te veel aandacht vraagt en iemand denkt gerechtvaardigd te zijn om in je gezicht te meppen om die aandacht te krijgen... dan is dat samenspel of course..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Slaan moet helemaal niet kunnen, dat heb ik al gezegd.
Maar de kans dat iemand zomaar uit het niets een beetje agressief komt doen tegen je is niet zo heel groot. Over het algemeen kan je toch wel stellen dan ook dat een samenspel is.
dat zijn meiden die ik niet kenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor wijven waar jij mee verkeert, die je gaan meppen als je ze negeert?
Ik heb geen idee waar jij allemaal komt, maar ik zou eens op zoek gaan naar een andere uitgaansplek. Want dit is echt niet normaal.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:11 schreef Mrdutch87 het volgende:
[..]
ja als iemand dronken is en constant je aandacht vraagt en je geeft die aandacht niet omdat die persoon te veel aandacht vraagt en iemand denkt gerechtvaardigd te zijn om in je gezicht te meppen om die aandacht te krijgen... dan is dat samenspel of course..
De Allah in Maastrichtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar jij allemaal komt, maar ik zou eens op zoek gaan naar een andere uitgaansplek. Want dit is echt niet normaal.
En ja, zo'n wijf is een vreselijke bitch, een regelrechte tokkie. Bah dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |