SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Aids UI.quote:
Ik begrijp waar je vandaan komt maar ik ben er na het zien van de eerste aflevering nog wel redelijk enthousiast over. Het lijkt niet zo absurdistisch als ik verwachtte en is zeker een hoop minder pretentieus dan de promo's me deden vermoeden. Ik zie er wel wat in, en ondanks dat er niets gebeurde ben ik verkocht. De wereld en de personages, hun geschiedenissen intrigeren me. En ook al liet de serie een boel namen vallen die me niets zeggen en ik onmogelijk kan onthouden, wekt het de indruk dat Uchuten Kazuku weet waarvanuit het waarnaartoe wil en voor een oorspronkelijke anime productie is dat, denk ik, een goed teken.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb hem net gezien en vind hem matig.
Wil het nog wel een kans geven in de volgende episode, maar moet er wel iets gebeuren...
Ik maakte maar een grapje xDquote:Op zondag 14 juli 2013 23:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Aids UI.
TR maken om een TT.
Inb4 ''ik maak maar een grapje zolder autist''.
Love Lab, 2 episodes.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:19 schreef SGYENZO het volgende:
Ben opzoek naar gekke, grappige (mss met meisjes) nietszeggende anime.
Vergelijkbaar met K-ON!
Hier heb je het al met Coobie over gehad. Chuu2byou demou koi ga shitai.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:19 schreef SGYENZO het volgende:
Ben opzoek naar gekke, grappige (mss met meisjes) nietszeggende anime.
Vergelijkbaar met K-ON!
Luv Luvoratorium.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hier heb je het al met Coobie over gehad. Chuu2byou demou koi ga shitai.
[..]
Luv Luvoratorium.i know butSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I needed moar(;^ω^)"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
Maak het ze niet te moeilijkquote:Op maandag 15 juli 2013 07:35 schreef Kyubey het volgende:
Leuke TT! Satsuga Maus. Maar euh... zit er geen spelfout in?
Alleen maar kwaliteit.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maak het ze niet te moeilijk
En wat gaat het ineens weer snel hier
quote:Op maandag 15 juli 2013 09:30 schreef banaantjeEE het volgende:
SGYENZO, is een man of vrouw? Zit op mijn tablet en wordt hier niet op weergegeven...
Het eerste seizoen was beter.quote:Op maandag 15 juli 2013 09:34 schreef banaantjeEE het volgende:
Denk dat ik vandaag maar eens aan het tweede seizoen van oreimo ga beginnen (heb een week vrijaf)
Bedoel je dat het ''freiheit'' moet zijn? Dat heb ik met opzet gedaan.quote:Op maandag 15 juli 2013 07:35 schreef Kyubey het volgende:
Leuke TT! Satsuga Maus. Maar euh... zit er geen spelfout in?
Doe eens even niet zo neerbuigend, vriend.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maak het ze niet te moeilijk
En wat gaat het ineens weer snel hier
Ik ben benieuwd naar de specials in Augustus.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ], maakt het een verschil?
[..]
Het eerste seizoen was beter.
serieus, wat valt er dan zo hard tegen?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ], maakt het een verschil?
[..]
Het eerste seizoen was beter.
Het eerste seizoen werd vooruit gedreven op Kirino's energie, haar passie. Het tweede seizoen komt niet vooruit en sprint dan opeens heel veel verder, het publiek verbluft en verward achterlatend. Daar komt nog bij dat de focus meer op Kyousuke ligt en Kyousuke is een afschuwelijk domme protagonist.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:51 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
serieus, wat valt er dan zo hard tegen?
hmm ik ga het toch een kans geven...ik hou je op de hoogte :}quote:Op maandag 15 juli 2013 15:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het eerste seizoen werd vooruit gedreven op Kirino's energie, haar passie. Het tweede seizoen komt niet vooruit en sprint dan opeens heel veel verder, het publiek verbluft en verward achterlatend. Daar komt nog bij dat de focus meer op Kyousuke ligt en Kyousuke is een afschuwelijk domme protagonist.
quote:Op maandag 15 juli 2013 17:41 schreef IrfieJ het volgende:
Attack on Titan, WTF!! Wat een fantatische Anime zeg! Wow!
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bedoel je dat het ''freiheit'' moet zijn? Dat heb ik met opzet gedaan.
edit: je maakt zelf wel een spelfout, volgens mij is het ''sasuga'' en niet ''satsuga''.
quote:Op maandag 15 juli 2013 17:41 schreef IrfieJ het volgende:
Attack on Titan, WTF!! Wat een fantatische Anime zeg! Wow!
'Please go to funnyjunk to view this iage' is dit guerrilla reclame?quote:
Denk 't...quote:Op maandag 15 juli 2013 18:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
'Please go to funnyjunk to view this iage' is dit guerrilla reclame?
Gintamaquote:Op maandag 15 juli 2013 22:16 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Veel meer hier:
http://www.flabber.nl/lin(...)-wtf-uit-japan-15739
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gintama
En idd, wtf
[ afbeelding ]
En NSFW:dat 2de plaatje, wtf..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
deze?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:51 schreef MAHL het volgende:
Iemand die weet uit welke anime dat eerste filmpje komt? De situatie komt me, eh, bekend voor
dat lijkt gintama te zijn volgens googlequote:Op maandag 15 juli 2013 22:16 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Veel meer hier:
http://www.flabber.nl/lin(...)-wtf-uit-japan-15739
Eerste plaatje is Gintama ja, zoals ik reeds hierboven opmerktequote:Op maandag 15 juli 2013 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
deze?
[..]
dat lijkt gintama te zijn volgens google
Weclome to the N.H.K. mijns inziens een van de meest zieke, psychedelische en meest herkenbare tekenfilms ooit.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Eerste plaatje is Gintama ja, zoals ik reeds hierboven opmerkteIk bedoel het eerste filmpje, van die jongeman die het internet 'ontdekt'
welke bedoel je ?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Eerste plaatje is Gintama ja, zoals ik reeds hierboven opmerkteIk bedoel het eerste filmpje, van die jongeman die het internet 'ontdekt'
haha, schitterendquote:
Ik geef Maus de schuldquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:24 schreef .Cake. het volgende:
Wauw, jullie zouden mij ook niet laten weten dat Monogatari S2 al begonnen was!
RACIST! ALTIJD DE BUITENLANDER HE! ~quote:
Je hebt gewoon te weinig moé-punten dat is het probleem. Draag een keukenschort op een pyjama. Niemand kan iemand anders die een keukenschort op een pyjama draagt ergens van beschuldigen, behalve, hooguit, slechte smaak.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
RACIST! ALTIJD DE BUITENLANDER HE! ~
Deze is trouwens echt tof gemaakt;
Kanji is moeilijk*HEARTBROKEN**quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je hebt gewoon te weinig moé-punten dat is het probleem. Draag een keukenschort op een pyjama. Niemand kan iemand anders die een keukenschort op een pyjama draagt ergens van beschuldigen, behalve, hooguit, slechte smaak.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je hebt gewoon te weinig moé-punten dat is het probleem. Draag een keukenschort op een pyjama. Niemand kan iemand anders die een keukenschort op een pyjama draagt ergens van beschuldigen, behalve, hooguit, slechte smaak.
[ afbeelding ]
HNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hehehe.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
HNGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gintama
En idd, wtf
[ afbeelding ]
En NSFW:MAHLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal super.
Inb4quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:13 schreef poker4lifee het volgende:
To Our Loyal Fans:
After a great run, we have decided to shut down AnimeCrazy and move on.Iemand nog een goede site? Heb nu alleen gogoanime nog over
Voor mobiel iani.me en pc gogoanimequote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:13 schreef poker4lifee het volgende:
To Our Loyal Fans:
After a great run, we have decided to shut down AnimeCrazy and move on.Iemand nog een goede site? Heb nu alleen gogoanime nog over
Stap 1: Download een torrent-client of een IRC-clientquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:13 schreef poker4lifee het volgende:
To Our Loyal Fans:
Als je het al weet, waarom dring je hem jouw mening niet op red je die arme ziel dan niet?quote:
Al gedaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Stap 1: Download een torrent-client of een IRC-client
Stap 2: Ga naar een aggregator (Nyaa, #NEWS)
Stap 3: Download daar je sjinese tekenfilms
Stap 4: Wend oogkanker af
[..]
Als je het al weet, waarom dring je hem jouw mening niet op red je die arme ziel dan niet?
Referenties naar?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Al gedaan.
[ afbeelding ]
Die referentiesHontd en sgaar
CHINEES?!? WAT KRIJGEN WE NOU????!!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Stap 1: Download een torrent-client of een IRC-client
Stap 2: Ga naar een aggregator (Nyaa, #NEWS)
Stap 3: Download daar je sjinese tekenfilms
Stap 4: Wend oogkanker af
[..]
Als je het al weet, waarom dring je hem jouw mening niet op red je die arme ziel dan niet?
GOED IDEE!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:53 schreef banaantjeEE het volgende:
Denk dat ik K-ON ook eens ga afhalen ...
* Repelsteeltju onderdrukt de drang tot knuffelenquote:
It's Japanesequote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
* Repelsteeltju onderdrukt de drang tot knuffelen
Ook al meen je het misschien niet, dat je daar zo op reageert maakt me gelukkig.![]()
Merkwaardig eigenlijk dat iemand niet leuk vind en toch als een van de eerste reageert op een nieuw geuploade videoquote:
cyber12quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:13 schreef poker4lifee het volgende:
To Our Loyal Fans:
is het normaal dat ik die iani.me niet openkrijg? Website heeft teveel serveromleidingen...quote:
moet je niet doen man. Er zijn nog zoveel andere goede animes die het kijken waard zijn. Je moet ze gewoon nog ontdekken...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:51 schreef SGYENZO het volgende:
Als ik k-on af heb gekeken ga ik weer opnieuw ep 1 kijken om mezelf sentiment aan te brengen.
Alleen animequote:Op woensdag 17 juli 2013 10:22 schreef Qunix het volgende:
Bleach was toch gestopt, zowel anime als manga?
Je moet ook de k-on film kijken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:51 schreef SGYENZO het volgende:
Als ik k-on af heb gekeken ga ik weer opnieuw ep 1 kijken om mezelf sentiment aan te brengen.
Echt? Ik dacht dat de manga ook gestopt was? Of was dat Naruto... ik ben echt niet meer up to date hieroquote:
en Clannad, waar je je misschien even door heen moet worstelen, maar de After story maakt een hoop goedquote:
Laat ze het maar afronden, dan kunnen ze de anime ook hervatten en zonder fillersquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Bleach manga gaat 5 weken ''op vakantie''.
Goh!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat de manga ook gestopt was? Of was dat Naruto... ik ben echt niet meer up to date hiero
over 10 of 20 jaar?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:12 schreef Qunix het volgende:
Naruto manga gaat stoppen (nog niet gestopt)
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:34 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Eens kijken of ik het kan lezen..
Wakariki?n.
Rei is beter, helaas nog geen screentimequote:Op woensdag 17 juli 2013 20:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Makoto boven, precies zoals het hoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Kyubey op 17-07-2013 20:17:04 ]Helemaal super.
neequote:Op woensdag 17 juli 2013 20:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wacht... dat:
'FLÜGEL DER VREIHEIT!
JAWOHL, KAMERADEN!'
Slaat niet op het drankje!?
Klopt!quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wacht... dat:
'FLÜGEL DER VREIHEIT!
JAWOHL, KAMERADEN!'
Slaat niet op het drankje!?
Ik ga morgen op vakantie naar Italië. Anders zou ik tot 28 juli moeten wachtenquote:
Vooruit dan...quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ga morgen op vakantie naar Italië. Anders zou ik tot 28 juli moeten wachten
Check deze kaart, over de complexe relaties in Free:
[ afbeelding ]
Appartement waarschijnlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vooruit dan...
Alhoewel je natuurlijk in het hotel blijft met wifi zodat je toch nog iets kan doen
[ Bericht 8% gewijzigd door Kyubey op 17-07-2013 21:27:57 ]Helemaal super.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Appartement waarschijnlijkmaar ja, vast wifi.
Wat een ecto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Gelukkig maar. Er zijn andere die meer hebben dan ik.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
118 dagen animé 18 dagen manga.
Het is geen wedstrijd, maar als het er wel een zou zijn dan heb ik gewonnen.
das alleen gekeken animequote:TV: 180, OVA: 13, Movies: 30, Spcl.: 11, Eps: 4,280, DL Eps: 2,326, Days: 71.31
quote:TV: 386, OVA: 48, Movies: 56, Spcl.: 27, Eps: 4,544, DL Eps: 3,113, Days: 75.71,
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
118 dagen animé 18 dagen manga.
Het is geen wedstrijd, maar als het er wel een zou zijn dan heb ik gewonnen.
Bekijk zo, na die vijf weken komt Kubo verfrist terug met nieuwe inspiratie om te kubo'en zoals hij no nooit gekubot heeft.quote:
Laatste arc gaat dan beginnen. Schijnt dat hij heel veel moet tekenen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Bekijk zo, na die vijf weken komt Kubo verfrist terug met nieuwe inspiratie om te kubo'en zoals hij no nooit gekubot heeft.
Haten op Bleachquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:57 schreef Smoofie het volgende:
Bleach, dat is toch gewoon een piece of turd geworden?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laatste arc gaat dan beginnen. Schijnt dat hij heel veel moet tekenen.> KuboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
> tekenen
Is dit een droom?
“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
> Kubo
> tekenen
Is dit een droom?
Je bedoelt met 'heel veel' toch zeker ook van die dingen die ik al jaren niet meer in Bleach gezien heb, je weet wel, achtergronden? Achtergronden die niet alleen wit zijn maar ook met zwarte lijntjes die samen omgevingen voor stellen of iets anders?quote:
zoiets?quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je bedoelt met 'heel veel' toch zeker ook van die dingen die ik al jaren niet meer in Bleach gezien heb, je weet wel, achtergronden? Achtergronden die niet alleen wit zijn maar ook met zwarte lijntjes die samen omgevingen voor stellen of iets anders?
Dat lijkt er een beetje op maar dan wat minder monotoon en het liefst een paar daarvan in elk hoofdstuk zoals alle andere striptekenaars ook doen. Zal het hem lukken denk je?quote:
Nee.quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat lijkt er een beetje op maar dan wat minder monotoon en het liefst een paar daarvan in elk hoofdstuk zoals alle andere striptekenaars ook doen. Zal het hem lukken denk je?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:57 schreef Smoofie het volgende:
Ik voel me lichtgewichtquote:TV: 113, OVA: 8, Movies: 28, Spcl.: 15, Eps: 2,625, DL Eps: 0, Days: 44.93
De onwetendheidquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:57 schreef Smoofie het volgende:
200 episodes geleden zei ik toen hetzelfde...quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wejooooooooooooo, Naruto Shippuden 322 gaat bruut worden! Die animaties.
Ja, en ik ga weer tegen jou zeggen dat je best je eigen mening mag hebben over Naruto en dat je die ook hier duidelijk mag maken, maar daar trek ik me vrij weinig van aan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
200 episodes geleden zei ik toen hetzelfde...
lel nurutuquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, en ik ga weer tegen jou zeggen dat je best je eigen mening mag hebben over Naruto en dat je die ook hier duidelijk mag maken, maar daar trek ik me vrij weinig van aan.
Fillers zijn afgelopen, canon episodes beginnen weer dus is het tijd om Naruto te volgen. Veel vette battles komen er aan en ben benieuwd hoe die er uit gaan zien in de anime.
Naruto's Shinobi wereldoorlog-arc is beter dan Bleach's Hueco Mundo en Karakura arcs.quote:
Dat mag zekerquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, en ik ga weer tegen jou zeggen dat je best je eigen mening mag hebben over Naruto en dat je die ook hier duidelijk mag maken, maar daar trek ik me vrij weinig van aan.
De Nederlandse Eddie Rath.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Negativ's 101Barz over Naruto
Wreeeeddddd
Naar verluidt is zijn PSN NEG-KAGE (Negative Hokage) en zijn eigen label heet nota bene Nindoquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De Nederlandse Eddie Rath.![]()
Volgens mij haalt hij Naruto alleen maar aan om populair te doen. Ik bedoel maar hij is dertig heeft nooit eerder anime aangehaald in zijn muziek, voor zo ver ik weet, en het eerste wat hij aanhaalt is Naruto. Iets waar ik op mij zeventiende al zo ongeveer genoeg van had. Als hij Bebop zou aanhalen zou ik het nog geloven. Maar dit is nep.
Je verbinding met de hood is kaduuk maat, controleer je antenne, er is een opmerkelijk grote overlap in het vocabulaire van de zogenoemde straattaal en weeaboo-spraak.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zou wel heel ver gaan voor wat fans, zeker als zijn hele doelgroep (straat Nederland) die shit toch niet kent
Nederlandse scène zou kunnen, internationaal absoluut niet. Nederhop heeft idd vaker pop culture referenties, maar doe eens een voorbeeld dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je verbinding met de hood is kaduuk maat, controleer je antenne, er is een opmerkelijk grote overlap in het vocabulaire van de zogenoemde straattaal en weeaboo-spraak.
Haha, happens. Nederlandse rap/hip hop heeft sowieso wel meer referenties naar populaire shows e.d. (happy tree friends medley in de meest recente 101Barz is daar een voorbeeldje van), dus het zou zo maar kunnen. Maar het wordt gewoon niet snel opgepikt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hmmm, de moeite die ik moet doen dit te bevestigen bewijst wel dat ik overdreven heb al dan niet helemaaluit mijn nek lul, sorry.
Volgens mij gaat iedereen in Duitsland gewoonlijk zo gekleed over straat.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:44 schreef Kyubey het volgende:
Groetjens vanuit München, iedereen hier loopt in Shingeki cosplay, "Flügel der Freiheit" zingend.
Dats racistquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Volgens mij gaat iedereen in Duitsland gewoonlijk zo gekleed over straat.
hoe lang zit je daar?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:44 schreef Kyubey het volgende:
Groetjens vanuit München, iedereen hier loopt in Shingeki cosplay, "Flügel der Freiheit" zingend.
Maar... maar... in een soort van pseudo-Duitsland in een sjinese tekenfilm die ik volg dragen ze dat allemaal dus doen ze dat ook in niet-pseudo-Duitsland.quote:
Ik heb de nieuwe Nanoha gevondenquote:
YEEESSSSSSS EIN-DE-LIJK!!!!!!!!quote:
Dat is inderdaad waar.....quote:I also wonder who will voice the Coach as Kenji Utsumi has passed away.
seizoen 1 en 2 zijn online te vinden? Want ben bijna rond met Oreimo 2...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:49 schreef Qunix het volgende:
hxxp://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=D_Bs8OwgURs#t=635s
Check dit!
Ik zit momenteel in Noord-Italië, 28 juli ben ik weer thuis. Dan is ook de Madokafilm uit!quote:
oh, je bent een rondreis aan het doen? Hurry back , zodat ik nieuwe ideeen kan opdoen voor komende animes:-)quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:23 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik zit momenteel in Noord-Italië, 28 juli ben ik weer thuis. Dan is ook de Madokafilm uit!
Eerst een München, nu in Noord-Italië? Dan is het een rondreis. Waar ga je nog meer naartoe?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:23 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik zit momenteel in Noord-Italië, 28 juli ben ik weer thuis. Dan is ook de Madokafilm uit!
Noord-Italië.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Eerst een München, nu in Noord-Italië? Dan is het een rondreis. Waar ga je nog meer naartoe?
Jeeh, mijn advies wordt gewaardeerdquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:29 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
oh, je bent een rondreis aan het doen? Hurry back , zodat ik nieuwe ideeen kan opdoen voor komende animes:-)
Fate Kaleid Linerquote:
Tot ik dit zag staan dacht ik eigenlijk altijd half dat Shakespeare Verona verzonnen had.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Noord-Italië.
Nee, ce n'est pas un rondreis. Vanaf nu chillen we en doen we een paar stedentrips (Venetië en Verona).
Het schijnt dat iedereen hier lasagne eet terwijl ze elkaar bevechten met de kracht van tarotkaarten.
Oooooh shitquote:
Natuurlijk :-)quote:
Goed om te horen, ben ook van plan het te volgen!quote:Op zondag 21 juli 2013 12:28 schreef mschol het volgende:
gister ben ik begonnen aan chihayafuru 2 , bevalt tot nu toe wel weer
Ik zat er ook over te denken door alle goede reviews. Aan de andere kant is er nog zoveel te volgen...quote:Op zondag 21 juli 2013 12:33 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Goed om te horen, ben ook van plan het te volgen!
je moet ergens beginnenquote:Op zondag 21 juli 2013 13:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik zat er ook over te denken door alle goede reviews. Aan de andere kant is er nog zoveel te volgen...
Wacht maar tot je klaar bent en aan Servant x Service begint. Ik, persoonlijk, sterf altijd een beetje van binnen als ik Lucy 'Chihaya' hoor zeggen omdat het me er aan herinnert dat de Chihayafull-manga pas rond 2015 genoeg van een voorsprong opgebouwd zal hebben voor een derde seizoen van nog eens 25 afleveringen.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:28 schreef mschol het volgende:
dan pas? Fuu..quote:Op zondag 21 juli 2013 15:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wacht maar tot je klaar bent en aan Servant x Service begint. Ik, persoonlijk, sterf altijd een beetje van binnen als ik Lucy 'Chihaya' hoor zeggen omdat het me er aan herinnert dat de Chihayafull-manga pas rond 2015 genoeg van een voorsprong opgebouwd zal hebben voor een derde seizoen van nog eens 25 afleveringen.
[ afbeelding ]
Oe, welke. Ik heb een zetje nodig een paar series los te laten. De enige die ik echt overweeg te laten vallen zijn Free! en Danganronpa. Andere series die ik misschien ga laten vallen zijn Blood Lad, Sliver Spoon, Hontd en Sgaar, Stella Jogakuin Koutou-ka C³-bu en Turning Girls, maar dan moeten ze wel even wat meer onderpresteren en in het geval van Turning Girls is het stoppen gewoon de moeite niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 02:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Heb al 5-6 shows gedropt dit seizoen. Komt ook wel door de warmte, liep ontzettend achter en kan me er met dit weer niet toe zetten om 3 episodes achter elkaar te kijken bijvoorbeeld.
De beste animes droppenquote:Op maandag 22 juli 2013 03:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Oe, welke. Ik heb een zetje nodig een paar series los te laten. De enige die ik echt overweeg te laten vallen zijn Free! en Danganronpa. Andere series die ik misschien ga laten vallen zijn Blood Lad, Sliver Spoon, Hontd en Sgaar, Stella Jogakuin Koutou-ka C³-bu en Turning Girls, maar dan moeten ze wel even wat meer onderpresteren en in het geval van Turning Girls is het stoppen gewoon de moeite niet.
Weet nietquote:Op zondag 21 juli 2013 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat nou een ja of een nee? een neja?
Is een goede seriequote:Op zondag 21 juli 2013 12:28 schreef mschol het volgende:
quote:The director I believe came out to link all the characters to animals. Nagisa to a penguin, Makoto to a orca, Rin to a shark, Haruka to a dolphin, and Rei to a butterfly. They are linked via personality and most likely their swimming style as well.
ik vind em ook zeker goed, enige puntje van 'kritiek' (meer dat ik het anders had willen zien) is dat er wat meer episodes tussen de tournaments zaten waarin je het dagelijkse reilen en zeilen van hun zietquote:Op maandag 22 juli 2013 09:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Is een goede serie![]()
En Hanji Zoe is griezelig
Blood Lad zou ik sowieso niet droppen, Danganronpa kan ik me enigszins in vinden, maar is op zich ook wel een spannende anime. Free! is 1 van de beste KyoAni anime die ik heb gezien, ben er echt positief over. Ik heb Love Lab, Servant x Service en Uchouten Kazoku gedropt.quote:Op maandag 22 juli 2013 03:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Oe, welke. Ik heb een zetje nodig een paar series los te laten. De enige die ik echt overweeg te laten vallen zijn Free! en Danganronpa. Andere series die ik misschien ga laten vallen zijn Blood Lad, Sliver Spoon, Hontd en Sgaar, Stella Jogakuin Koutou-ka C³-bu en Turning Girls, maar dan moeten ze wel even wat meer onderpresteren en in het geval van Turning Girls is het stoppen gewoon de moeite niet.
>Animes.quote:
Ik weet het maar ik volg nu 17 series waarvan vier doorlopen uit een vorig seizoen en een serie uit 2008 die ik al eerder heb gezien. Ik moet toch iets laten vallen!? Maar alles wat ik kijk is zo solide, er zit gewoonweg niets tussen waarbij ik het gevoel heb dat ik niets zou missen als ik geen nieuwe afleveringen meer van binnen zou halen.quote:
Jammer. Uchouten Kazoku staat tussen mijn favorieten van dit seizoen en ik kan het nog niet over mijn hart brengen om Luvvv Luvoratorium en Servant x Service te laten vallen. Bwaa! Ik vind echt dat ik iets moeten laten vallen, maar wat...quote:Op maandag 22 juli 2013 12:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Blood Lad zou ik sowieso niet droppen, Danganronpa kan ik me enigszins in vinden, maar is op zich ook wel een spannende anime. Free! is 1 van de beste KyoAni anime die ik heb gezien, ben er echt positief over. Ik heb Love Lab, Servant x Service en Uchouten Kazoku gedropt.
[..]
>Animes.
Get >>/OUT/
Dus eerst stoppen met anime kijken, dan je collectie mangas verkopen en daarna?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:29 schreef robin007bond het volgende:
V&A / [TK] Diverse manga (FMA, Monster, K-ON!, Death Note, Gundam)
Ja ik vond de eerste episode van Uchouten Kazoku wel vet, maar ik had 2 en 3 nog niet gezien en ik moet al zo veel inhalen. Keuzes moeten gemaakt worden, helaas. Misschien dat ik hem volgend seizoen gewoon meepak, ligt er aan hoe druk ik het krijg op school.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik volg nu 17 series waarvan vier doorlopen uit een vorig seizoen en een serie uit 2008 die ik al eerder heb gezien. Ik moet toch iets laten vallen!? Maar alles wat ik kijk is zo solide, er zit gewoonweg niets tussen waarbij ik het gevoel heb dat ik niets zou missen als ik geen nieuwe afleveringen meer van binnen zou halen.
[..]
Jammer. Uchouten Kazoku staat tussen mijn favorieten van dit seizoen en ik kan het nog niet over mijn hart brengen om Luvvv Luvoratorium en Servant x Service te laten vallen. Bwaa! Ik vind echt dat ik iets moeten laten vallen, maar wat...
>Animes
> Niet Animees
Get >>/OUT/
> Op naar /a/?
Manga's kan ik nog gewoon digitaal lezen. Als je de kwaliteit van sommige scans ziet, dan zijn die haast beter dan zo'n pocket.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dus eerst stoppen met anime kijken, dan je collectie mangas verkopen en daarna?
je doet het verkeerd fggtquote:Op maandag 22 juli 2013 12:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Blood Lad zou ik sowieso niet droppen, Danganronpa kan ik me enigszins in vinden, maar is op zich ook wel een spannende anime. Free! is 1 van de beste KyoAni anime die ik heb gezien, ben er echt positief over. Ik heb Love Lab, Servant x Service en Uchouten Kazoku gedropt.
[..]
>Animes.
Get >>/OUT/
Ja ja, ik snap het alquote:Op maandag 22 juli 2013 13:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
je doet het verkeerd fggt
het is
>/g/
>/e/
>/t/
>/t/
>/h/
>/e/
>/f/
>/u/
>/c/
>/k/
>/out/
Eh, jammer dat je Death Note alleen in het Nederlands hebt. Zou graag nog eens de volledige Engelse manga in mijn boekenkast hebben staanquote:Op maandag 22 juli 2013 11:29 schreef robin007bond het volgende:
V&A / [TK] Diverse manga (FMA, Monster, K-ON!, Death Note, Gundam)
><quote:
was t maar zo'n feestquote:Op maandag 22 juli 2013 16:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Misschien een vrouwwezentje tegengekomen?
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Misschien een vrouwwezentje tegengekomen?
Iets met loli's en tanks wellicht?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef mschol het volgende:
zo, ik ben weer animeloos.. moet dus gaan verzinnen wat ik nu weer ga kijken...
hmmm das opzich geen slecht idee die eens te gaan kijken, heb alleeen geen idee of ik die wel heb liggenquote:
Nee, maar Kate heeft een jongetje gekregenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie vandaag de aanstaande meijin al vereerd?
completely missed that.. ze was zwanger?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, maar Kate heeft een jongetje gekregen
wie?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, maar Kate heeft een jongetje gekregen
quote:
Bedankt voor die nieuwe Ghibli, lijkt me tof. Ben echt een enorme Ghibli whore, en dat heeft Ni no Kuni alleen maar erger gemaakt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:39 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Nice! (gevonden)
Nice!Nieuwe Ghibli! En dit is een heftige! WO2
Kaze Tachinu (The Wind Rises / 風立ã¡ã¬) - Official Japanese Trailer (Hayao Miyazaki - Studio Ghibli)
qft.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bedankt voor die nieuwe Ghibli, lijkt me tof. Ben echt een enorme Ghibli whore, en dat heeft Ni no Kuni alleen maar erger gemaakt.
jaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Heeft iemand al Neptunia The Animation gezien?
Vrij mainstream dus, niks mis mee, dan is er makkelijker veel voor je te vinden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:50 schreef Knoflook het volgende:
OK ... dus. Ik ben vrij kieskeurig met anime en vind niet snel iets leuk. Maar wat ik wel leuk vond.
Deadman Wonderland
Highschool of the dead
FMA: Brotherhood
Hellsing !
The last airbender +Korra uiteraard
Attack on Titan
Sword Online (vond ik minder)
Ik houd dus van een goed/pakkende tekenstijl met goed verhaal.
Mag ik iemand vragen mijn lijstje langer te maken ? Ik ben geen hele grote kenner, maar wel liefhebber en vind het moeilijk om tussen alle Anime iets te vinden wat bij mij past.
thx.
Bedankt voor je reactie! Ja inderdaad vrij mainstream, maar meer omdat je er makkelijk mee in contact komt en vaak word aangeraden. Ik ga meteen in je links graven.quote:
Death Note.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:50 schreef Knoflook het volgende:
OK ... dus. Ik ben vrij kieskeurig met anime en vind niet snel iets leuk. Maar wat ik wel leuk vond.
Deadman Wonderland
Highschool of the dead
Hellsing !
Attack on Titan
Mag ik iemand vragen mijn lijstje langer te maken ? Ik ben geen hele grote kenner, maar wel liefhebber en vind het moeilijk om tussen alle Anime iets te vinden wat bij mij past.
thx.
Ah die hoorde ook in het lijstje. Dat was inderdaad ook iets voor mij!quote:
Is geen anime.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:50 schreef Knoflook het volgende:
Deadman Wonderland
Highschool of the dead
Hellsing !
Attack on Titan
thx.
Zal Code Geass zeker ook iets voor je zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:08 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Ah die hoorde ook in het lijstje. Dat was inderdaad ook iets voor mij!
Psycho pass is beter dan Code geass en Death note.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zal Code Geass zeker ook iets voor je zijn
Psycho-Pass was ook erg vermakelijk, enige jammere is dat je aan het eind van elke episode zin hebt om voor de trein te springen.
Idd. Maar Death Note en Code Geass zijn weer leuker.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Psycho pass is beter dan Code geass en Death note.
Ik vind van wel, Code Geass, vooral R2 is best wel overrated. Death note ook wel. Betekent niet dat ze slecht zijn.quote:
Dat er langer of Psycho-Pass nagedacht is is een gedachte waar ik in mee kan gaan, dat Psycho-Pass een intelligentere series is ook, maar ik denk dat ik met Code Geass minstens en met Death Note mogelijk meer lol beleefd heb.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind van wel, Code Geass, vooral R2 is best wel overrated. Death note ook wel. Betekent niet dat ze slecht zijn.
Dat kan zeker, ligt ook aan je smaak natuurlijk. Ik vond Code Geass en Death Note ook zeker gaaf, maar ik hou meer van een Psycho Pass.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat er langer of Psycho-Pass nagedacht is is een gedachte waar ik in mee kan gaan, dat Psycho-Pass een intelligentere series is ook, maar ik denk dat ik met Code Geass minstens en met Death Note mogelijk meer lol beleefd heb.
Dat ja. Vergelijk het met een dure maaltijd in een vijfsterren restaurant vs bier en frituur.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat er langer of Psycho-Pass nagedacht is is een gedachte waar ik in mee kan gaan, dat Psycho-Pass een intelligentere series is ook, maar ik denk dat ik met Code Geass minstens en met Death Note mogelijk meer lol beleefd heb.
Gyo is idd beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Gyo is idd beterEh, jij hebt toch ook liever een knappe Italiaanse heer ipv een cute meisje? Of vergis ik me nu in je geaardheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heren zijn niet moé. Behalve chibi-Italia dan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Eh, jij hebt toch ook liever een knappe Italiaanse heer ipv een cute meisje? Of vergis ik me nu in je geaardheid.
hoe dan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Fucking shit is geniaal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is dat?quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Fucking shit is geniaal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Heren zijn niet moé. Behalve chibi-Italia dan.
Goeie serie?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:35 schreef Arashimashou het volgende:
Ja Kyubey is een vreemde
Overigens:
[ afbeelding ]
Claymore.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:50 schreef Knoflook het volgende:
Deadman Wonderland
Highschool of the dead
Hellsing !
Attack on Titan
thx.
Jij gebruikt VLC?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:35 schreef Arashimashou het volgende:
Ja Kyubey is een vreemde
Overigens:
[ afbeelding ]
Here we go againquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jij gebruikt VLC?![]()
![]()
Overigens Watamote
Ik moet hem altijd minstens drie keer per aflevering op pauze zetten om mijn plaatsvervangende schaamte me niet meester te laten worden.
jij kijkt series op 180x102px? goede reden vlc weg te gooienquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:35 schreef Arashimashou het volgende:
Ja Kyubey is een vreemde
Overigens:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |