SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Aids UI.quote:
Ik begrijp waar je vandaan komt maar ik ben er na het zien van de eerste aflevering nog wel redelijk enthousiast over. Het lijkt niet zo absurdistisch als ik verwachtte en is zeker een hoop minder pretentieus dan de promo's me deden vermoeden. Ik zie er wel wat in, en ondanks dat er niets gebeurde ben ik verkocht. De wereld en de personages, hun geschiedenissen intrigeren me. En ook al liet de serie een boel namen vallen die me niets zeggen en ik onmogelijk kan onthouden, wekt het de indruk dat Uchuten Kazuku weet waarvanuit het waarnaartoe wil en voor een oorspronkelijke anime productie is dat, denk ik, een goed teken.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb hem net gezien en vind hem matig.
Wil het nog wel een kans geven in de volgende episode, maar moet er wel iets gebeuren...
Ik maakte maar een grapje xDquote:Op zondag 14 juli 2013 23:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Aids UI.
TR maken om een TT.
Inb4 ''ik maak maar een grapje zolder autist''.
Love Lab, 2 episodes.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:19 schreef SGYENZO het volgende:
Ben opzoek naar gekke, grappige (mss met meisjes) nietszeggende anime.
Vergelijkbaar met K-ON!
Hier heb je het al met Coobie over gehad. Chuu2byou demou koi ga shitai.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:19 schreef SGYENZO het volgende:
Ben opzoek naar gekke, grappige (mss met meisjes) nietszeggende anime.
Vergelijkbaar met K-ON!
Luv Luvoratorium.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hier heb je het al met Coobie over gehad. Chuu2byou demou koi ga shitai.
[..]
Luv Luvoratorium.i know butSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I needed moar(;^ω^)"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
Maak het ze niet te moeilijkquote:Op maandag 15 juli 2013 07:35 schreef Kyubey het volgende:
Leuke TT! Satsuga Maus. Maar euh... zit er geen spelfout in?
Alleen maar kwaliteit.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maak het ze niet te moeilijk
En wat gaat het ineens weer snel hier
quote:Op maandag 15 juli 2013 09:30 schreef banaantjeEE het volgende:
SGYENZO, is een man of vrouw? Zit op mijn tablet en wordt hier niet op weergegeven...
Het eerste seizoen was beter.quote:Op maandag 15 juli 2013 09:34 schreef banaantjeEE het volgende:
Denk dat ik vandaag maar eens aan het tweede seizoen van oreimo ga beginnen (heb een week vrijaf)
Bedoel je dat het ''freiheit'' moet zijn? Dat heb ik met opzet gedaan.quote:Op maandag 15 juli 2013 07:35 schreef Kyubey het volgende:
Leuke TT! Satsuga Maus. Maar euh... zit er geen spelfout in?
Doe eens even niet zo neerbuigend, vriend.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maak het ze niet te moeilijk
En wat gaat het ineens weer snel hier
Ik ben benieuwd naar de specials in Augustus.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ], maakt het een verschil?
[..]
Het eerste seizoen was beter.
serieus, wat valt er dan zo hard tegen?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ], maakt het een verschil?
[..]
Het eerste seizoen was beter.
Het eerste seizoen werd vooruit gedreven op Kirino's energie, haar passie. Het tweede seizoen komt niet vooruit en sprint dan opeens heel veel verder, het publiek verbluft en verward achterlatend. Daar komt nog bij dat de focus meer op Kyousuke ligt en Kyousuke is een afschuwelijk domme protagonist.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:51 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
serieus, wat valt er dan zo hard tegen?
hmm ik ga het toch een kans geven...ik hou je op de hoogte :}quote:Op maandag 15 juli 2013 15:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het eerste seizoen werd vooruit gedreven op Kirino's energie, haar passie. Het tweede seizoen komt niet vooruit en sprint dan opeens heel veel verder, het publiek verbluft en verward achterlatend. Daar komt nog bij dat de focus meer op Kyousuke ligt en Kyousuke is een afschuwelijk domme protagonist.
quote:Op maandag 15 juli 2013 17:41 schreef IrfieJ het volgende:
Attack on Titan, WTF!! Wat een fantatische Anime zeg! Wow!
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bedoel je dat het ''freiheit'' moet zijn? Dat heb ik met opzet gedaan.
edit: je maakt zelf wel een spelfout, volgens mij is het ''sasuga'' en niet ''satsuga''.
quote:Op maandag 15 juli 2013 17:41 schreef IrfieJ het volgende:
Attack on Titan, WTF!! Wat een fantatische Anime zeg! Wow!
'Please go to funnyjunk to view this iage' is dit guerrilla reclame?quote:
Denk 't...quote:Op maandag 15 juli 2013 18:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
'Please go to funnyjunk to view this iage' is dit guerrilla reclame?
Gintamaquote:Op maandag 15 juli 2013 22:16 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Veel meer hier:
http://www.flabber.nl/lin(...)-wtf-uit-japan-15739
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gintama
En idd, wtf
[ afbeelding ]
En NSFW:dat 2de plaatje, wtf..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
deze?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:51 schreef MAHL het volgende:
Iemand die weet uit welke anime dat eerste filmpje komt? De situatie komt me, eh, bekend voor
dat lijkt gintama te zijn volgens googlequote:Op maandag 15 juli 2013 22:16 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Veel meer hier:
http://www.flabber.nl/lin(...)-wtf-uit-japan-15739
Eerste plaatje is Gintama ja, zoals ik reeds hierboven opmerktequote:Op maandag 15 juli 2013 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
deze?
[..]
dat lijkt gintama te zijn volgens google
Weclome to the N.H.K. mijns inziens een van de meest zieke, psychedelische en meest herkenbare tekenfilms ooit.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Eerste plaatje is Gintama ja, zoals ik reeds hierboven opmerkteIk bedoel het eerste filmpje, van die jongeman die het internet 'ontdekt'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |