Aah kijk, daar is de shemale van TS al.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:26 schreef -supergirl- het volgende:
Sinds wanneer mogen vrouwen niet zelf beslissen wat ze willen hebben?
Mongooltje
Sinds wanneer mag dat wel ? Sinds dat iemand het woord feminisme heeft verzonnen.... Bah.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:26 schreef -supergirl- het volgende:
Mongooltje
Hoezo sinds wanneer? Alsof dat ooit wel zo geweest is.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:26 schreef -supergirl- het volgende:
Mongooltje
Uhm als je een man niet wil schofferen dan laat je gewoon over je heen lopen de eerste date. Dan pas krijg je een ijzersterke relatie.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:26 schreef -supergirl- het volgende:
Mongooltje
Helaas, dat zie je verkeerd, jij krijgt lekker sinaasappelsap, goedschiks dan wel kwaadschiks.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:47 schreef -supergirl- het volgende:
Uhm als ik een ice tea wil dan krijg ik een ice tea en GEEN sinaasappelsap.
Nou okee dan. Dat vind ik ook wel lekker..quote:Op zondag 14 juli 2013 23:53 schreef StalkerHenk het volgende:
[..]
Helaas, dat zie je verkeerd, jij krijgt lekker sinaasappelsap, goedschiks dan wel kwaadschiks.
Braaf zo.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou okee dan. Dat vind ik ook wel lekker..
Je had beter even een enkeltje naar Baghdad door kunnen "treinen".quote:Op zondag 14 juli 2013 23:32 schreef knakworst3d het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag dat wel ? Sinds dat iemand het woord feminisme heeft verzonnen.... Bah.
Wanneer ik vind dat een vrouw Jus d'Orange moet drinken dan vind ik dat een vrouw zich hieraan moet schikken.
Is toch niet meer dan normaal dat een vrouw zich onderdanig opstelt tov de man? En zeker met een eerste date moet je als man laten voelen dat je de baas bent.
Vrouwen weten negen van de tien keer niet wat ze willen dus dan kiezen wij wel.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:26 schreef -supergirl- het volgende:
Mongooltje
Iedereen die Radler bestelt (of die rosé biertjes) verdient het om gedumpt te worden.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:56 schreef Voszje het volgende:
Super hardcore, gewoon weglopen omdat ze een halve liter vrouwenbier bestelt.
En diegene is dan per definitie ook een shemale, terwijl het vrouwenbiertjes zijn?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:02 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Iedereen die Radler bestelt (of die rosé biertjes) verdient het om gedumpt te worden.
Nee radler en al dat soort drankjes zijn gewone pure aids; neem dan gewoon ranja met een rietje, maar ga niet met zo'n slap aftreksel zitten.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:02 schreef Voszje het volgende:
[..]
En diegene is dan per definitie ook een shemale, terwijl het vrouwenbiertjes zijn?
Genoeg die het drinken, anders zou het ook niet verkocht worden.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:04 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nee radler en al dat soort drankjes zijn gewone pure aids; neem dan gewoon ranja met een rietje, maar ga niet met zo'n slap aftreksel zitten.
Nee doe mij maar een vrouw die van (echt) bier houdt hoor
Dat is toch geen argument dat het goed bier zou zijn?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:07 schreef Voszje het volgende:
[..]
Genoeg die het drinken, anders zou het ook niet verkocht worden.
Nee, maar ook zeker geen argument dat het pure aids zou zijn. Hoe dan ook, ik drink het niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:09 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat is toch geen argument dat het goed bier zou zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |