Kan best, maar het feit is dat zyzz heeft velen personen heeft geïnspireerd en hen gemotiveerd om aan hun zelf te werken.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:59 schreef CristinaYang het volgende:
Na lang nadenken ben ik tot de conclusie gekomen dat ik niet impressed ben door Zyzz. Ken mensen die het in kortere tijd verder geschopt hebben, en dat zonder roids.
~ zyzzquote:Don't ever pay people out or put people down. Instead, just put yourself up and let the haters do their thing. I'd rather be a person that's hated on, than a person that does the hating. A wise man once said..
Hoe weet jij dat die mensen natty zijn?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:59 schreef CristinaYang het volgende:
Ken mensen die het in kortere tijd verder geschopt hebben, en dat zonder roids.
Weet je nooit helemaal zeker natuurlijk. Maar gebaseerd op wat ik zelf gezien heb en wat ze me verteld hebben, geloof ik het wel.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat die mensen natty zijn?
Het verschil tussen een natty en non-natty bb-er in zo'n kort tijdsbestek is heel erg groot. Dat zie je als niet-leek meteen.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Weet je nooit helemaal zeker natuurlijk. Maar gebaseerd op wat ik zelf gezien heb en wat ze me verteld hebben, geloof ik het wel.
1.83. Haten dan.quote:
Srs? Je lijkt een stuk zwaarder man.quote:
squats 2x p/w sonquote:Op maandag 15 juli 2013 18:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Srs? Je lijkt een stuk zwaarder man.
Squats, not even once?
myronquote:
Waarom kom je op fok dan over als een gefrustreerd eenzaam mannetje?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vroeger dacht ik idd ook niet best over me nee. Tegenwoordig ben ik compleet veranderd en ga ik heel leuk met mensen om, en ook de vrouwen vinden dat leuk. Laatste keer dansen zeker 7 of 8 meiden die wel geinteresseerd waren. En nee niet in mijn geld of een gratis drankje
Geen idee, maar jij als fok supergoeroe zal me dat vast precies kunnen uitleggen. Enlighten me, o koning der hossels.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarom kom je op fok dan over als een gefrustreerd eenzaam mannetje?
Nu kan je wel zo gaan reageren maar je opent nogal vaak topics over vrouwen waarin nogal wat frustratie/agressie uit blijkt dusquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen idee, maar jij als fok supergoeroe zal me dat vast precies kunnen uitleggen. Enlighten me, o koning der hossels.
Ter lering en vermaak, mijn waarde, ter lering en vermaak. Ik doe alles om fok eens goed te laten lachen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nu kan je wel zo gaan reageren maar je opent nogal vaak topics over vrouwen waarin nogal wat frustratie/agressie uit blijkt dus
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nu kan je wel zo gaan reageren maar je opent nogal vaak topics over vrouwen waarin nogal wat frustratie/agressie uit blijkt dus
Wie hou je voor de gek vogeltjesdans? Ons of jezelf?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ter lering en vermaak, mijn waarde, ter lering en vermaak. Ik doe alles om fok eens goed te laten lachen.
En zo agressief ben ik niet hoor. Vroeger wel. Toen dacht ik dat meisjes er waren om te slaan. Tegenwoordig weet ik wel beter. Je moet meisjes niet slaan.
Schoppen werkt veel beter!
Nee, minstens de helft van de mannen in KLB gaat naar de sportschoolquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wacht, dat sportschool gezeik is toch gewoon een grote grap hier op FOK!? Of ben jij serieus zo kansloos?
Mij in ieder geval nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Wie hou je voor de gek vogeltjesdans? Ons of jezelf?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wacht, dat sportschool gezeik is toch gewoon een grote grap hier op FOK!? Of ben jij serieus zo kansloos?
Elke mongool gaat tegenwoordig naar de sportschool. Dat op zich zegt niets over je fysieke gesteldheid. Ik gok dat er ook maar een klein deel is dat ook echt ripped is.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee, minstens de helft van de mannen in KLB gaat naar de sportschool
Jou natuurlijk, want daar hou je vanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Wie hou je voor de gek vogeltjesdans? Ons of jezelf?
True, maar dat wil niet zeggen dat het niet goed is om naar de sportschool te gaan, ook al ben je niet compleet ripped. Sporten is altijd aan te radenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Elke mongool gaat tegenwoordig naar de sportschool. Dat op zich zegt niets over je fysieke gesteldheid. Ik gok dat er ook maar een klein deel is dat ook echt ripped is.
Klopt. Ik zit nu zelf er ook weer aan te denken om aan de slag te gaan. Heb weer genoeg geluierd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
True, maar dat wil niet zeggen dat het niet goed is om naar de sportschool te gaan, ook al ben je niet compleet ripped. Sporten is altijd aan te raden
Maak dat jezelf maar wijs om je beter te voelen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Elke mongool gaat tegenwoordig naar de sportschool. Dat op zich zegt niets over je fysieke gesteldheid. Ik gok dat er ook maar een klein deel is dat ook echt ripped is.
Voel je je aangesproken omdat ik het over een kleine groep heb?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maak dat jezelf maar wijs om je beter te voelen.
Wij van De Gym zijn allemaal shredded als een mofo. Kijk maar naar CarbonC (zie zijn plaatje).
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:45 schreef Levolution het volgende:
Kijk maar naar CarbonC (zie zijn plaatje).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |