SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Giant is ook sponsor.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:31 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom hebben ze nog geen Belkin koerspetten?
Die gaat knallen op de Huezquote:
twitter:RGUpdate twitterde op zondag 14-07-2013 om 21:32:02What a crowd! I Can only imagine how it will be at Alpe d'Huez! Looking forward to fight up there with this strong @TeamBelkin! #ThanksNL reageer retweet
Tuurlijk! Zei ik toch al.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:33 schreef De_Fietser het volgende:
Die vrouw is gewoon ingehuurd om daar te zitten joh.
kijkcijferkanonquote:Op zondag 14 juli 2013 21:33 schreef De_Fietser het volgende:
Die vrouw is gewoon ingehuurd om daar te zitten joh.
Geen idee, stond op z'n Twitter dacht ik.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Welke weddenschap heeft Koen verloren?
(HIj heet ook niet voor niets de Kort...)
http://www.omroepbrabant.(...)+Marcel+Kittel+.aspxquote:Op zondag 14 juli 2013 21:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Vliegend gebitquote:Op zondag 14 juli 2013 21:36 schreef tralalala het volgende:
Ik hoor nu ook bij de groep die foto's van de tv maakt.![]()
[ afbeelding ]
Dat Kittel drie etappes zou winnen. Nu neemt ie een Coupe Kittel.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:34 schreef Quyxz_ het volgende:
wat een topweddenschap!quote:Op zondag 14 juli 2013 21:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat Kittel drie etappes zou winnen. Nu neemt ie een Coupe Kittel.
Anders wordt het geen relletjequote:Op zondag 14 juli 2013 21:37 schreef marcodej het volgende:
Wat heeft dat doodrijden er mee te maken?
Dat maakt het alleen maar erger.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:37 schreef marcodej het volgende:
Wat heeft dat doodrijden er mee te maken?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rob_Muldersquote:Op zondag 14 juli 2013 21:38 schreef De_Fietser het volgende:
Ik hoop voor Boogerd dat het verhaal van die dode renner klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |