SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Releasedate:
? - ? - 2014
[ Bericht 2% gewijzigd door GGMM op 13-09-2014 16:15:39 ]
Je snapt niets van een beat em up wat werkt met effectief 3 knopjes? :pquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:47 schreef CoExist het volgende:
Ik heb 2 van deze games (NGC/Wii) gehad maar heb eigenlijk nooit een snars van deze serie begrepen. Jammer want de character line-up is legendarisch natuurlijk.
Desalniettemin is het een grote Nintendo titel die ik toch ff wil volgen.
Nouja, tuulk snap ik hoe beat-em-ups werken. Het gaat me alleen wat te snel en chaotisch. Ben er nooit zo vertrouwd mee geraakt zoals de Mortal Kombat serie.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:06 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je snapt niets van een beat em up wat werkt met effectief 3 knopjes? :p
Komt er sowieso nog in, er is gewoon nog niet veel getoondquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:33 schreef Fenomeno het volgende:
Vroeger echt kapot gespeeld, nu al jaren geen nintendo console meer, maar dit spel mis ik toch wel soms
Geen Captain Falcon in de nieuwe edities trouwens?
Pichu en Dr Mario waren er sowieso al uit heahquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:35 schreef HIPPExNAAM het volgende:
Personages die in dit deel sowieso nog toegevoegd worden:
Yoshi
Captain Falcon
Ness
Jigglypuff
Luigi
Peach
Zelda/Sheik
Marth
Wario
mr. Game and Watch
Diddy Kong
Samus (Zero Suit)
Pokémon Trainer (wellicht met vernieuwde team)
Ganondorf
Master Hand/Crazy Hand (weer als eindbazen, wellicht niet, maar dan als event/missie ergens)
Meta Knight
King DeeDee
Ice Climbers
R.O.B.
Falco
Wolf
Personages die ik volledig uitsluit:
Toon Link
Sonic
Snake
Pichu
dr Mario
Personages die volgens mij worden toegevoegd en nieuw zijn:
Tom Nook
Dixxy Kong
King K. Rool
Daisy
Waluigi
MII
bij voorbaat excuus als ik een personage ben vergeten!
Dat ze niet in deel 3 zitten, hoeft niet te betekenen dat ze automatisch niet in deel 4 zullen zitten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:41 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Pichu en Dr Mario waren er sowieso al uit heah
+ je vergeet wii fit trainer!!
Dat betekent het waarschijnlijk wel thoughquote:Op donderdag 25 juli 2013 04:21 schreef HIPPExNAAM het volgende:
[..]
Dat ze niet in deel 3 zitten, hoeft niet te betekenen dat ze automatisch niet in deel 4 zullen zitten.
En ik heb de al aangekondigde personages er niet bij gedaan, omdat zij nog moeilijk toegevoegd kunnen worden.
Ja, dat klopt, maar sluit nooit iets uit. Wie weet worden ze als classic veteranen onthuldigd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat betekent het waarschijnlijk wel thoughnet als dat Ike waarschijnlijk vervangen gaat worden voor Chrom etc.
classic veteranen zijn degene die er al sinds deel 1 inzitten :p maar je weet nooit, pichu was 1 van mijn mains door snelheid dus zou het zeker verwelkomenquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:54 schreef HIPPExNAAM het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar sluit nooit iets uit. Wie weet worden ze als classic veteranen onthuldigd.
ik hoop dat er eenzelfde aanpak komt als met brawl, elke dag een update vanaf een paar maanden voor releasequote:Op donderdag 25 juli 2013 12:51 schreef maxmit het volgende:
Heb de N64-versie belachelijk veel gespeeld. Heb ik nog steeds overigens met doosje en boekjes compleet![]()
De NGC-versie heb ik overgeslagen wegens het niet hebben van een NGC.
De Wii-versie heb ik wel weer en deze heb ik ook waanzinnig veel gespeeld. Heb sinds de aankondiging van de nieuwe ook weer heel erg zin om de Wii uit de verhuisdozen te halen en weer aan te sluiten na minimaal een jaar tijd.
De 3DS-versie gaat er denk ik wel komenZin in!!!
Wel jammer dat er zo veel tijd zit tussen de verschillende character (en overige) aankondigingen.
Wii-U wordt 'm niet denk ik.
Toch jammer. Duurt nog zo lang.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:06 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
ik hoop dat er eenzelfde aanpak komt als met brawl, elke dag een update vanaf een paar maanden voor releasevoor nu is het logisch, komt pas over een jaar uit :p
Dan verwacht ik wel een stuk meer levels en characters, is anders kleiner dan brawlquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:23 schreef Noppie2000 het volgende:
Hype -1, geen story mode of cutscenes bevestigd door Sakurai. Jammerlijk, vond ik geweldig aan Brawl en SSE.
Dit inderdaad. Enkel goed online toevoegen is dan niet meer genoeg IMO.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dan verwacht ik wel een stuk meer levels en characters, is anders kleiner dan brawl
SSE zoog hard man.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:23 schreef Noppie2000 het volgende:
Hype -1, geen story mode of cutscenes bevestigd door Sakurai. Jammerlijk, vond ik geweldig aan Brawl en SSE.
Een uitgebreide adventure mode met toffe cutscenes? Ja, het was awesome. Kon beter en dat had ik graag gezien in deze, gaat helaas dus niet gebeuren.quote:
Dat kan me niet schelen, aangezien ik daar persoonlijk niet over zeik. Wat andere mensen vinden doet me niks.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:04 schreef hehehe het volgende:
Dan krijg je weer het gezeik dat ze alles kopiëren en op nostalgie terugvallen.
Q3, a.k.a. juli - september 2014quote:Op zondag 29 september 2013 13:28 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Volgend jaar als het goed is. Zou hem niet al te snel verwachten.
Officiële website zegt gewoon 2014.quote:Op maandag 4 november 2013 18:02 schreef HIPPExNAAM het volgende:
[..]
Q3, a.k.a. juli - september 2014
Ik had 't aan de Game Mania gevraagd, die hebben dit doorgekregen van Nintendo zelf.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:08 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Officiële website zegt gewoon 2014.
Uhuh. zou ik ook zeggen als ik voor gamemania werkte. Zolang Nintendo in het openbaar niets anders gezegd heeft dan ''2014'' is het gewoon ''2014''.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:58 schreef HIPPExNAAM het volgende:
[..]
Ik had 't aan de Game Mania gevraagd, die hebben dit doorgekregen van Nintendo zelf.
Placeholder manquote:Op donderdag 7 november 2013 20:21 schreef HIPPExNAAM het volgende:
Gamespot.com zegt 31 december 2014.
http://www.gamespot.com/super-smash-bros-for-nintendo-3ds/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat bij zowel haar als Pikmin & Olimar het 2-in-1 principe veel sterker is uitgewerkt dan met de Ice Climbers, die het trucje in Melee als eerste deden maar eigenlijk amper samenwerkten. Prima natuurlijk, die vooruitgang.
Die defensieve move is verder ook nog een leuke demonstratie van de grafische stap t.o.v. Brawl: physics engine!![]()
Geen idee hoe goed ze uiteindelijk (competitief) zal worden, net als Megaman lijkt dit toch weer vooral een zoner te zijn die KO-vermogen mist. Maar wel eentje waar je echt door oefening beter mee kunt worden, dus nogmaals, interessant.
Die laatste aanval ziet eruit als een erg handige edge guarder (wel lastig te timen met die vertraging, tenzij dat juist te besturen valt), tegelijk heb ik wel m'n twijfels bij haar eigen vermogen om terug op het speelveld te komen. Die ^B maakt weliswaar behoorlijk wat meters maar lijkt nogal makkelijk te gimpen voor een speler die weet wat ie doet. Langdurige kwetsbaarheid.
quote:Op zondag 22 december 2013 14:46 schreef Kriegel het volgende:
Interessant character. Ze had er op basis van status niet per se in gehoeven van mij, maar ze pakken het wél goed aan. Hier, check een aantal van haar moves en zie hoe uitgekiend de samenwerking met de Luma is:Rosalina komt op me over als een defensief personage met weinig offensieve vaardighedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat bij zowel haar als Pikmin & Olimar het 2-in-1 principe veel sterker is uitgewerkt dan met de Ice Climbers, die het trucje in Melee als eerste deden maar eigenlijk amper samenwerkten. Prima natuurlijk, die vooruitgang.
Die defensieve move is verder ook nog een leuke demonstratie van de grafische stap t.o.v. Brawl: physics engine!![]()
Geen idee hoe goed ze uiteindelijk (competitief) zal worden, net als Megaman lijkt dit toch weer vooral een zoner te zijn die KO-vermogen mist. Maar wel eentje waar je echt door oefening beter mee kunt worden, dus nogmaals, interessant.
Die laatste aanval ziet eruit als een erg handige edge guarder (wel lastig te timen met die vertraging, tenzij dat juist te besturen valt), tegelijk heb ik wel m'n twijfels bij haar eigen vermogen om terug op het speelveld te komen. Die ^B maakt weliswaar behoorlijk wat meters maar lijkt nogal makkelijk te gimpen voor een speler die weet wat ie doet. Langdurige kwetsbaarheid.Ben het eigenlijk helemaal met je eens wat je zegt.
Ligt het trouwens aan mij of zijn de graphics echt een stuk beter geworden sinds de eerste E3 showing? Weet niet wat het is, maar het voelt niet meer als een opgevoerde Brawl zeg maar and I like it![]()
Dat gevoel heb ik eigenlijk nooit zo gehad, al kan het zijn dat het er in de eerste trailer wat op leek omdat veel beelden toen die arena gebruikten die nogal lijkt op Brawl's versie van Battlefield (wat het waarschijnlijk ook is, Battlefield dan). Maar als je dan wat vroege HD-screenshots (staan o.a. op Mario Wiki, gek genoeg niet op de officiële site) bekeek zag je toch al snel het verschil.quote:Ligt het trouwens aan mij of zijn de graphics echt een stuk beter geworden sinds de eerste E3 showing? Weet niet wat het is, maar het voelt niet meer als een opgevoerde Brawl zeg maar and I like it
Foxquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:42 schreef Stevenzenl het volgende:
Kom op zeg, er was maar een character waarmee je elke andere kon pwnen, fox <3
Gramulanion vindt Smash leukquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:01 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw character. Little Mac uit Punch-Out!!.
Nog niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:05 schreef Chizu het volgende:
Nou maar hopen dat Yoshi snel bevestigd wordt.. Of is ie dat al?
Nog niet, maar die komt 100% zeker.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:05 schreef Chizu het volgende:
Nou maar hopen dat Yoshi snel bevestigd wordt.. Of is ie dat al?
Brawl was al online (al werkte dat in mijn mening verre van optimaal door alle restricties rondom de Wii). Je kan er wel vanuit gaan dat dit ook terugkomt in de nieuwe Smash met betere functionaliteiten en opties.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:24 schreef DjUntzUntz het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig of ze Super smash bro's ook online gaan maken. De vorige versies waren leuk en lachen, maar buite4n het spelen met wat vrienden om en wat 'campaign' was er niet veel te doen. Online battlen lijkt me daarentegen wel een nieuwe frisse manier om toch met de game bezig te blijven.
Iemand een idee of ze dit van plan zijn? Heb eigenlijk nog maar vrij weinig over het spel gelezen/gehoord.
Die moet er gewoon in beste nintendo personage ooit.quote:
quote:Super Smash Bros. Invitational: Nintendo nodigt zestien zeer bekwame Super Smash Bros.-spelers uit naar het NOKIA Theatre in Los Angeles voor een deelname aan een Super Smash Bros. toernooi op de Nintendo WIi U. Het evenement is via een livestream te volgen en de kijkers zullen voor de eerste keer de nieuwe Super Smash Bros.-personages zien strijden tegen bestaande favorieten. Binnenkort volgt er meer informatie over de uitgenodigde deelnemers aan het toernooi, de identiteit van de commentatoren en hoe de fans van de franchise het toernooi live en via webcast kunnen bekijken.
"We Like Ike"quote:
Mijn Wii was, voordat hij gestolen werd, ook niets anders dan een brawl-machine. Enige game die -echte- herspeelbaarheid voor mij had op die miskoop.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vorige keer de Wii gekocht alleen voor Brawl zeker mee vermaakt maar de tijden zijn minder en verder niks met mij Wii gedaan.
Dus mijn hoop is gevestigd op de ds versie.
Koop deze maand ook Mario kart en je krijgt er nog eens een gratis game bij. Als dat de Wiiu niet aantrekkelijk maakt, weet ik het niet meer.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Mijn Wii was, voordat hij gestolen werd, ook niets anders dan een brawl-machine. Enige game die -echte- herspeelbaarheid voor mij had op die miskoop.
Mijn voornaamste kritiek op smash bros is dan ook dat ik weer in de buidel moet tasten voor een Wiiu. Ik ben sowieso al geen console-man maar wat ik tot noch toe heb gezien van WiiU, op een paar (standaard) uitzonderingen na, doet me toch wel nagelbijten.
Anderzijds is het ergens ook geen slechte investering. Mijn gamecube gebruik ik ook al jaren (voor smash uiteraard) dus dat heb ik er wel uit
Beheerder van de site heeft het geregistreerd met een hotmail.com-adres Heeft dus sws niks met Nintendo te maken. Als er gelekt wordt wordt dat ook wel direct gedaan, niet via zo'n gare counter om iedereen gek te maken.quote:
Balen zegquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beheerder van de site heeft het geregistreerd met een hotmail.com-adres Heeft dus sws niks met Nintendo te maken. Als er gelekt wordt wordt dat ook wel direct gedaan, niet via zo'n gare counter om iedereen gek te maken.
01:00 Nederlandse tijd begint het ja, dus als er iets bekend wordt zie ik het morgenochtend pas.quote:
Fuck yeah, hij was mijn main in Brawlquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:27 schreef Noppie2000 het volgende:
Ook Mr. Game & Watch is weer van de partij! Zie pacman trailer.
Heb fotos/footage gezien zonder geel. Denk het dus welquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:20 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Het menu, tijdens de demo.
Hoop dat de achtergrond niet geel blijft.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:31 schreef Majorthom het volgende:
Iemand enig idee of dat Super Smash Bros. Invitational toernooi ergens terug te kijken is?
Hoe heb ik dit niet gevonden.quote:
Eenden gooien.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:20 schreef Gutanoth het volgende:
Ik hoor zoveel mensen zeuren om die kuthond.. Wat voor moves moet je daar nou weer voor bedenken?
nja, dat vind ik dus allemaal een beetje onzinnig, ik snap niet dat mensen liever zoń hond als playable character hebben dan bijvoorbeeld Midna(op wolf) (welke een veel ziekere moveset zou kunnen hebben )quote:
Mensen tussen de 23 en 30?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:20 schreef Gutanoth het volgende:
Ik hoor zoveel mensen zeuren om die kuthond.. Wat voor moves moet je daar nou weer voor bedenken?
lelijk ........quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:20 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Het menu, tijdens de demo.
Hoop dat de achtergrond niet geel blijft.
Grieks is mijn favoriete eten, wilt niet zeggen dat ze bij de volgende smash bros een Moussaka in het spel moeten verwerken. De duckhunt hond heeft gewoon helemaal niets te zoeken in ssbquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mensen tussen de 23 en 30?
Als kind was Duckhunt mijn favoriete game.
Mario kreeg je erbij kado.
Jawel, Ze kunnen van alles een fighter maken dus ook van dog.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Grieks is mijn favoriete eten, wilt niet zeggen dat ze bij de volgende smash bros een Moussaka in het spel moeten verwerken. De duckhunt hond heeft gewoon helemaal niets te zoeken in ssb
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel, Ze kunnen van alles een fighter maken dus ook van dog.
Liever dan Packman of het zoveelste mario figuur.
Voor de dertig plus is er pacman en game en watch voor de rest is er de rest maar welk personage staat er voor het nes tijdperk?quote:
Marioquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor de dertig plus is er pacman en game en watch voor de rest is er de rest maar welk personage staat er voor het nes tijdperk?
Die wolf is toch in principe link eigenlijk, dus dat zou dan niet helemaal kloppen aangezien link er al in zit. Fantastische game trouwens, TP. hoop dat ze die nog eens HD maken, al is het alleen voor de fight met dat draak skelet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
nja, dat vind ik dus allemaal een beetje onzinnig, ik snap niet dat mensen liever zoń hond als playable character hebben dan bijvoorbeeld Midna(op wolf) (welke een veel ziekere moveset zou kunnen hebben )
Niet helemaal kloppen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:14 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Die wolf is toch in principe link eigenlijk, dus dat zou dan niet helemaal kloppen aangezien link er al in zit. Fantastische game trouwens, TP. hoop dat ze die nog eens HD maken, al is het alleen voor de fight met dat draak skelet.
Link en toon link komen uit verschillende tijdsspanne ;P. Overigens is dit de versie uit WW, en Link van Skyward Sword. Dus eigenlijk zou het wel kunnen aangezien TP link weer een ander is die net na OoT komt. Maar ik denk er weer teveel over na, kijk uit naar smash.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:30 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Niet helemaal kloppen?Ganondorf kan zonder Master Sword worden verslagen, Toon Link en 'Normale' Link tegelijk, Palutena die sneller kan rennen dan Sonic etc. etc. etc.
Je moet echt niet kijken naar dingen die wel of niet kunnen kloppen in een game die puur bestaat voor fan-service
(Om maar niet te vergeten dat Midna speelbaar is in Hyrule Warriors, MET een wolf. Gewoon niet Link-wolf, maar één uit de Twilight Realm)
Ze komen inderdaad uit verschillende tijden die uit mijn hoofd vele eeuwen uit elkaar liggen. Lijkt me nogal raarquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:44 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Link en toon link komen uit verschillende tijdsspanne ;P. Overigens is dit de versie uit WW, en Link van Skyward Sword. Dus eigenlijk zou het wel kunnen aangezien TP link weer een ander is die net na OoT komt. Maar ik denk er weer teveel over na, kijk uit naar smash.
Zag het ook inderdaad! Spannend!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:06 schreef Noppie2000 het volgende:
Maandag bekendmaking nieuw personage via een livestream (4 uur in de middag). Geen direct, gewoon op de smashbros sitr.
I shall be blue and bombingquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ze komen inderdaad uit verschillende tijden die uit mijn hoofd vele eeuwen uit elkaar liggen. Lijkt me nogal raar
Lore is leuk, maar komt bij een game als deze niet eens om de hoek kijkenkijk er ook naar uit, zal je tegen die tijd wel weer tegenkomen!
Je weet dat er 30 Mario personages en 20 Pokémon inzitten? Enige hatelijke aan deze gamequote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:18 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Neuh, Villager is genoeg representatie voor AC.
Overdrijven is een kunst.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je weet dat er 30 Mario personages en 20 Pokémon inzitten? Enige hatelijke aan deze game
die scheve verhoudingen.
Dat het tot Brawl duurde dat Kirby en Donkey serie versterking kregen was ik het ook niet mee eens. Maar Dr.Mario en de zus van Peach is gewoon teveel van het goeie. En Yoshi Wario en Luigi zijn ook gewoon Mario personages ondanks de eigen game reeksen. Er bestaan mensen die fan van Nintendo zijn om andere games dan de Mario reeks dat vergeten ze nog wel eens.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:51 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Overdrijven is een kunst.
AC is nu eenmaal een (veel) kleinere serie dan Mario, Pokemon, Donkey Kong en ga maar door.
Hoewel samus niet de sterkste is was het altijd mijn sterkste. Helemaal kapot gespeeldquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:09 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
I shall be blue and bombing. Als ik er tenminste een beetje mee kan spelen, als ie op samus lijkt qua handling word het een kansloze missie
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat het tot Brawl duurde dat Kirby en Donkey serie versterking kregen was ik het ook niet mee eens. Maar Dr.Mario en de zus van Peach is gewoon teveel van het goeie. En Yoshi Wario en Luigi zijn ook gewoon Mario personages ondanks de eigen game reeksen. Er bestaan mensen die fan van Nintendo zijn om andere games dan de Mario reeks dat vergeten ze nog wel eens.
Zus van Peach? Daisy? Dat was een alternatief kostuum. Dr. Mario zit er niet in.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat het tot Brawl duurde dat Kirby en Donkey serie versterking kregen was ik het ook niet mee eens. Maar Dr.Mario en de zus van Peach is gewoon teveel van het goeie. En Yoshi Wario en Luigi zijn ook gewoon Mario personages ondanks de eigen game reeksen. Er bestaan mensen die fan van Nintendo zijn om andere games dan de Mario reeks dat vergeten ze nog wel eens.
Er zijn twee toonlinks als je toonlink op die trein map speelt. Klopt ook nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:14 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Die wolf is toch in principe link eigenlijk, dus dat zou dan niet helemaal kloppen aangezien link er al in zit. Fantastische game trouwens, TP. hoop dat ze die nog eens HD maken, al is het alleen voor de fight met dat draak skelet.
Hou niet echt van turn based. Als het een hack en slash was had ik em echt wel gespeeld.quote:
Heb ik iets gemist ?quote:Op maandag 14 juli 2014 18:29 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Met de 3DS-versie is de serie iig gered, dat is al heel wat
De 3DS-versie moest minstens 250K verkocht worden, anders zou de serie stop gezet worden. Nu Awakening ruim 1 miljoen stuks heeft verkocht, moet Nintendo toch wel zien dat als ze een populaire serie in handen hebbenquote:
Ik wist helemaal niet van een 3ds versiequote:Op maandag 14 juli 2014 18:32 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
De 3DS-versie moest minstens 250K verkocht worden, anders zou de serie stop gezet worden. Nu Awakening ruim 1 miljoen stuks heeft verkocht, moet Nintendo toch wel zien dat als ze een populaire serie in handen hebben
Wolf en Falco toch ook nog?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie zijn er allemaal nog niet terug?
Zo uit het hoofd : Meta Knight, Ness/Lucas
R.O.B (was maar eenmalig denk ik)Jigglypuff.
Ice climmers. Mewtwo. Wario?
Snake (eenmalig)
Lucario is al zeker terug plus mega evolutie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef yamiown het volgende:
[..]
Wolf en Falco toch ook nog?
Lucario (eenmalig).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na het lezen van dat leak verhaal heb ik goeie hoop.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:04 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik ga je echt toejuichen als hij erin zit, zulks vertrouwen is zeldzaam tegenwoordig
Denk ik ook, ja. Ik twijfel echter totaal niet meer aan de leaks. NoA die zo actief bezig is de video's te verwijderen zegt wat mij betreft genoegquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Na het lezen van dat leak verhaal heb ik goeie hoop.
Al is niks zeker tot Nintendo het zelf bekend maakt. De retro gamers zullen er blij mee zijn. Nu nog hopen dat hij lekker bestuurd al lijkt de final smash mij een schieten zo als vroeger op de eenden.
ik ben zelf nog op vakantie dus meer als het bowser jr screen shot heb ik niet gezien. Klopt het dat tails ook te zien was ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:13 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Denk ik ook, ja. Ik twijfel echter totaal niet meer aan de leaks. NoA die zo actief bezig is de video's te verwijderen zegt wat mij betreft genoeg
Tails niet te zienquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik ben zelf nog op vakantie dus meer als het bowser jr screen shot heb ik niet gezien. Klopt het dat tails ook te zien was ?
Edit: Trollolol Jigglypuff, en Ice Climers zijn dus exit als het allemaal klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jiggly terug isEn Ice Climbers worden duidelijk vervangen door Rosalina en Luma
Net als Mewtwo door Lucario
![]()
Ja, maar zo heb je meer karakters, staat altijd goedquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:23 schreef J0ttem het volgende:
Dark Pit en Dr. Mario
Had ze liever als alt costumes gezien... Maarja, er zijn volgens geruchten nog ~5 characters onbekend.
Eind 2014 toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:07 schreef linebear het volgende:
is er al bekend wanneer de Wii U versie komt?
Falco staat er wel tussen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wolf was trouwens veel bruter dan Fox en Falco jammer dat hij weg is.
I know maar Wolf is exit.quote:
Je hebt nooit Smash gespeeld?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:46 schreef dustbrain het volgende:
Ik krijg een beetje het gevoel dat die clones nintendos manier zijn om het toch nog fucking makkelijk en casual te maken. Wat is het punt van een marth waarbij je goed moet inschatten wanneer je slaat als er een cloon is waarbij je gewoon blind kan rammen. Ik ben bang dat iemand die goed is met marth gewoon kan verliezen van iemand die redelijk is met lucia omdat lucia veel vaker effectief zal raken.
Nintendo stelt me weer eens teleur. Ik begin mezelf gewoon te hekelen dat ik hier uberhaubt naar uitkijk met nintendo die me elke keer weer in de kont neukt.
Jawel en ik ben zo arrogant om mezelf redelijk goed te noemen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:48 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je hebt nooit Smash gespeeld?
Als dlc toch ?quote:
Is ook maar een gerucht. Al die leaks zijn niet 100% compleet en spreken elkaar tegen, dus wie weet wat er nog gebeurt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:50 schreef LetsGame het volgende:
Complete rooster is ook geleakt
Ik moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben:Was die hele lineup nou hetzelfde voor zowel 3DS als WiiU?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:50 schreef LetsGame het volgende:
Complete rooster is ook geleakt
Ik moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben:Bron ? Hoe serieus moeten we dit nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen ze personages als Bayonetta en Proffesor Layton er nou extra uitlaten zodat die bij een eventueel vervolg als toffe nieuwkomers kunnen worden aangekondigd ?
(Dezelfde reden waarom Diddy pas in Brawl meedoet en Villager en Duckhunt Dog nu)
[ Bericht 7% gewijzigd door Dr.Mikey op 03-09-2014 14:06:59 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
ik kreeg deze foto binnen voordat Shulk werd aangekondigd.. model is identiekquote:Op woensdag 3 september 2014 13:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bron ? Hoe serieus moeten we dit nemen?
Ik hoop dat het klopt, De keuze voor een main charackter te kiezen maken ze zo wel erg moeilijk,quote:Op woensdag 3 september 2014 14:06 schreef LetsGame het volgende:
[..]
ik kreeg deze foto binnen voordat Shulk werd aangekondigd.. model is identiek
Vergelijkbaar met de eerdere leak zijn er wel wat personages van plek gewisseld.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:06 schreef LetsGame het volgende:
[..]
ik kreeg deze foto binnen voordat Shulk werd aangekondigd.. model is identiek
Of ze gaan voor DLCquote:Op woensdag 3 september 2014 13:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bron ? Hoe serieus moeten we dit nemen?
Zullen ze personages als Bayonetta en Proffesor Layton er nou extra uitlaten zodat die bij een eventueel vervolg als toffe nieuwkomers kunnen worden aangekondigd ?
(Dezelfde reden waarom Diddy pas in Brawl meedoet en Villager en Duckhunt Dog nu)
Zo staat dr. Mario opeens in de bovenste rij in de full roster leak,quote:Op woensdag 3 september 2014 14:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de eerdere leak zijn er wel wat personages van plek gewisseld.
[ afbeelding ]
Dog zit in bijna alle leaks dus welke er klopt maakt niet zoveel uit.quote:
Ik ken deze leaks ook, maar die ik gepost heb is 1 dagje jonger. En dat was ook net voordat Shulk tevoorschijn werd getoverd op de officiële site. Je ziet ook bijv. dat dr. Mario een ander plaatje heeft, maar ik kan je met zekerheid zeggen: de leak die jij postte, heeft een incompleet rooster! Deze leak is echter ook niet gegarandeerd het complete rooster ivm dlc etc. Dit zijn iig wel alle personages die je kunt krijgen in de vanilla versie.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de eerdere leak zijn er wel wat personages van plek gewisseld.
[ afbeelding ]
Hoe kom je eraan?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik ken deze leaks ook, maar die ik gepost heb is 1 dagje jonger. En dat was ook net voordat Shulk tevoorschijn werd getoverd op de officiële site. Je ziet ook bijv. dat dr. Mario een ander plaatje heeft, maar ik kan je met zekerheid zeggen: de leak die jij postte, heeft een incompleet rooster! Deze leak is echter ook niet gegarandeerd het complete rooster ivm dlc etc. Dit zijn iig wel alle personages die je kunt krijgen in de vanilla versie.
Bij Melee en Brawl had je toch ook dat personages opeens een andere plek hadden in het rooster als er een ander personage werd vrijgespeeld. Zoals je ziet is mijn leak zeg maar veel beter qua indeling en dat komt gewoon, omdat het rooster voor dan 'compleet' is![]()
Ik ben er bijna zeker van dat het echt is, gezien het feit dat de foto een poos geleden al circuleerde, maar het zweren..
Maar komt nu pas uit, juist ja.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:05 schreef LetsGame het volgende:
Ik ken deze leaks ook, maar die ik gepost heb is 1 dagje jonger.
De leaks komen van het Smash Forum, eind augustus waren ze al te zienquote:
Dit denk en hoop ik inderdaad ook. Als nintendo ziet dat DLC bij MK8 een succes is, zal dat echt niet lang duren voor andere games het hebbenquote:Op woensdag 10 september 2014 13:02 schreef Robbert. het volgende:
Sowieso dat er DLC-personages komen.
Nouja, misschien net als MK8 een pakket met een stuk of 2/3 characters van een bepaalde serie en 1 of 2 nieuwe maps uit die seriequote:Op woensdag 10 september 2014 13:09 schreef Robbert. het volgende:
Mja, aan de ene kant geeft het wel weer wat meer replay-waarde. Maar als je straks ook weer 8 euro moet neerleggen om met een Mewtwo of een Wolf te gaan spelen terwijl deze ook in de vorige delen zaten, vind ik dat ook weer onnodig.
Je kan in elke boekenwinkel gewoon nintendopunten kopen, dus de afwezigheid van iDeal ofzo is een slechte smoesquote:Op woensdag 10 september 2014 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan hoop ik wel dat ik tegen die tijd met internetbankieren kan betalen en dat het ook voor de 3ds versie is.
Die tegoed kaarten vindt ik niet meer van deze tijd plus die beginnen pas vanaf 15euro als de dlc dan 7 euro kost blijf je met onnodig tegoed zitten.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je kan in elke boekenwinkel gewoon nintendopunten kopen, dus de afwezigheid van iDeal ofzo is een slechte smoes
Mja, als je tegenwoordig bij de kleinste winkeltjes al zonder problemen via ideal kan betalen vind ik dat een gigantisch bedrijf als Nintendo zich daar ook maar eens aan moet wagen.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je kan in elke boekenwinkel gewoon nintendopunten kopen, dus de afwezigheid van iDeal ofzo is een slechte smoes
iDeal is zo verschrikkelijk duur voor bedrijven die niet uit Nederland komen. Het is alleen bruikbaar voor de relatief kleine groep Nederlanders die er gebruik van willen maken. Wat pas écht belachelijk is, is dat wij Nederlanders de creditcard nog niet geaccepteerd hebben als normal betaalmiddelquote:Op woensdag 10 september 2014 14:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Mja, als je tegenwoordig bij de kleinste winkeltjes al zonder problemen via ideal kan betalen vind ik dat een gigantisch bedrijf als Nintendo zich daar ook maar eens aan moet wagen.
Maargoed, het blijft nintendo en die lopen, laten we eerlijk zijn, wat betreft dergelijke zaken altijd wat achter.
Als er al bepaalde online games die door dezelfde relatief kleine groep Nederlanders gespeeld worden ideal ondersteuning bieden is het toch minimaal vreemd te noemen dat een gigant zoals Nintendo nog niets van dat heeft.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
iDeal is zo verschrikkelijk duur voor bedrijven die niet uit Nederland komen. Het is alleen bruikbaar voor de relatief kleine groep Nederlanders die er gebruik van willen maken.
Misschien, maar ik zie CC nog altijd als een ideal met een omweg. De keren dat ik er gebruik van maakte waren dan ook die tijdelijke kaarten die je, surprise surprise, met ideal direct kan bestellen.quote:Wat pas écht belachelijk is, is dat wij Nederlanders de creditcard nog niet geaccepteerd hebben als normal betaalmiddel
quote:Pic of the day. Users in Japan, you can now download the demo for Super Smash Bros. for Nintendo 3DS! You can pick among 5 fighters with which to play. The stage is Battlefield, and the rules are fixed. There will be a few items and assist trophies available too. You can battle via local wireless, so have fun battling with your friends. For users outside of Japan, stay tuned for more news about the demo for Super Smash Bros. for Nintendo 3DS. Screen shot is from Japanese version.
Wat een zooitje is het daar geworden sinds jij er niet meer werkt.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Op fok brengen xe dat als nieuws maar dat was in dezelfde leak gezien die ons Duck Hun bracht.
Nee, Alph is een apart character.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:20 schreef Robbert. het volgende:
Alph is een alternatief voor Captain Olimar, ben benieuwd of zijn andere costumes de andere personages zijn.
Niet, toch?quote:Op donderdag 11 september 2014 17:19 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Nee, Alph is een apart character.
Alternatief kostuum joh.. op de vorige pagina in dit topic is dat in de plaatjes nog te zien.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:19 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Nee, Alph is een apart character.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:08 schreef Roarzcorp. het volgende:
Rooster met plaatjes <3 en bewijs dat dit het volledige rooster is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dit kan de vuilnis in.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
ja klopt niet! Bwsr jr. zit boven in en het rooster heeft gewoon wat open vakjes in de hoek.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus dit kan de vuilnis in.
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:08 schreef Roarzcorp. het volgende:
Rooster met plaatjes <3 en bewijs dat dit het volledige rooster is.Lekker duidelijk die grijze text.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:18 schreef Noppie2000 het volgende:
Definitieve roster bekend.Hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjah is van een livestream van iemand die het achter elkaar heeft lopen uitspelen en ook nog zo aardig was het te vertalen.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker duidelijk die grijze text.
Begrijp ik hieruit ook goed dat R.O.B Bowser j.r en DarkPit de enige unlockables zijn?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:19 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Tjah is van een livestream van iemand die het achter elkaar heeft lopen uitspelen en ook nog zo aardig was het te vertalen.
Duckhunt ook, Dr mario, ganondorf en jigglypuf als unlockable volgensmijquote:Op donderdag 11 september 2014 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit ook goed dat R.O.B Bowser j.r en DarkPit de enige unlockables zijn?
Alles waar dus geen officiele aankondinging voor is geweest. Beste roster ooit in de serie wat mij betreft.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:23 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Duckhunt ook, Dr mario, ganondorf en jigglypuf als unlockable volgensmij
edit: en ik vergat ness ook als unlockable.
Sowieso komt er DLC. Als je nagaat dat de eerste patch er nu al is + de bijna exclusief positieve reacties op dr MK8 DLC kan het niet uitblijvenquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:13 schreef Robbert. het volgende:
Ik denk dat er nog wel dlc-personages komen dan, die grijze vlakken staan nu wel heel erg lelijk.
Het zou ook wel slordig zijn als ze de Ice Climbers er uit hebben gehaald, maar er wel een Dark Pit in staat. Wat sowieso al de meest lamme toevoeging is.
Ja, ik bedoelde hoe weet je dat het echt is. Maar hij is dus al uit in Japan heb ik inmiddels ontdektquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:09 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wat hoezo?Alle personages uit het ESRB leak zitten erin, verder niets. Dus confirmed
In Europa is er geen ranking systeem dus willekeurige mensen krijgen codes..twitter:NintendoNL twitterde op vrijdag 12-09-2014 om 19:35:06We sturen een speciale demo van #SmashBros for #3DS naar sommige leden van #ClubNintendo. Houd je inbox in het oog! reageer retweet
zou je deze met ons willen delen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:13 schreef DjUntzUntz het volgende:
Ik heb zo'n code gekregen, volgens mij.
edit: 4 codes zelfs! holy crap!
Sharing is caringquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:13 schreef DjUntzUntz het volgende:
Kun je me eentje dmen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:13 schreef DjUntzUntz het volgende:
dm please!quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:13 schreef DjUntzUntz het volgende:
In japan is de game ook vandaag al verkrijgbaar, terwijl we hier nog een aantal weken moeten wachten. Daarentegen is de demo volgende week sowieso voor iedereen beschikbaar.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Raar systeem trouwens. In Japan kan iedereen het downloaden wij moeten het in europa doen met promotie codes...
De balans is wel ver te zoeken in die smashes die Van Prinses Peach is nog steeds kut zie ik.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:08 schreef GGMM het volgende:
Alle final smashes:
Alle alt. costums voor bowser jr.
Wel vet gedaan.
Ja, ga offline sws zonder die smashes spelen. Vind dat helemaal geen leuke toevoeging.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De balans is wel ver te zoeken in die smashes die Van Prinses Peach is nog steeds kut zie ik.
Die van rosalina is een nog meer waardeloze versie van die van donkey kong uit brawl.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De balans is wel ver te zoeken in die smashes die Van Prinses Peach is nog steeds kut zie ik.
Sommige zijn situatief, geen van allen slecht.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit inderdaad, sowieso heb je een aantal "button mash" characters en een aantal characters waarbij het echt nodig is dat je weet wat je aan het doen bent.quote:Op maandag 15 september 2014 10:11 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Sommige zijn situatief, geen van allen slecht.
Als je de lat maar hoog genoeg legt, moet je met alles weten wat je aan het doen bentquote:Op maandag 15 september 2014 10:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit inderdaad, sowieso heb je een aantal "button mash" characters en een aantal characters waarbij het echt nodig is dat je weet wat je aan het doen bent.
Blijft het feit staan dat het ene character minder moeilijk is om te "masteren" dan een anderquote:Op maandag 15 september 2014 10:39 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Als je de lat maar hoog genoeg legt, moet je met alles weten wat je aan het doen bent
als je als peach je final smash doet teriwjl je 150% dmg hebt en je opponent 40% wordt ie wakker voor je alles op hebt, slaat ie je dood en pakt ie je eten. Noem je dat een goeie final smash? Zo'n beetje elke character is invulnerable met zijn final smash.quote:Op maandag 15 september 2014 10:11 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Sommige zijn situatief, geen van allen slecht.
Gewoon ervoor zorgen dat je minder damage krijgt en meer damage doetquote:Op maandag 15 september 2014 13:35 schreef dustbrain het volgende:
[..]
als je als peach je final smash doet teriwjl je 150% dmg hebt en je opponent 40% wordt ie wakker voor je alles op hebt, slaat ie je dood en pakt ie je eten.
Het is beter dan niks, maar als een final smash in sommige situaties slechter uitpakt heeft de designer echt iets heel fout gedaan. Maar ik loop wel erg hard van stapel, misschien kun je niet meer na 2 seconde ontwaken als je button-mashed.quote:Op maandag 15 september 2014 13:42 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Gewoon ervoor zorgen dat je minder damage krijgt en meer damage doet
En nee, het is zeker niet de beste FS, maar het heeft zo zijn perks.
Zodra de game uit is waarschijnlijkquote:Op dinsdag 16 september 2014 07:28 schreef maxmit het volgende:
Het is nog niet bekend wanneer wij hier de demo krijgen of wel?
Andere personages kunnen heel de FS missen, is dat ook een fout?quote:Op maandag 15 september 2014 14:18 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Het is beter dan niks, maar als een final smash in sommige situaties slechter uitpakt heeft de designer echt iets heel fout gedaan.
Ik wil er wel eentjequote:Op dinsdag 16 september 2014 09:53 schreef Henrys het volgende:
Zijn nog zat codes te krijgen, heb er zelf nog 3 . Krijg ze via Amerikaanse forums waar mensen er niks aan hebben omdat ze alleen op EU 3DS werken
Nee want dat doe je zelf, en dat heeft ook te maken met de kracht van je final smash. Sowieso vind ik dat link een veel slechtere final smash heeft dan bv yoshi, die makkelijk 3 mensen kan KO'n, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:00 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Andere personages kunnen heel de FS missen, is dat ook een fout?
Dustbrain, ben jij niet die vage gast van Yougamer?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:27 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Nee want dat doe je zelf, en dat heeft ook te maken met de kracht van je final smash. Sowieso vind ik dat link een veel slechtere final smash heeft dan bv yoshi, die makkelijk 3 mensen kan KO'n, maar dat terzijde.
Doe je expres zo dom of wat. Ben je misschien 15? Want dan houd ik direct op met reageren, godverdomme zeg.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:53 schreef Henrys het volgende:
Zijn nog zat codes te krijgen, heb er zelf nog 3 . Krijg ze via Amerikaanse forums waar mensen er niks aan hebben omdat ze alleen op EU 3DS werken
Nee hoor, ik vind dat je gewoon een slecht punt maakt betreffende de FS van personages, dat is allesquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:27 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Nee want dat doe je zelf, en dat heeft ook te maken met de kracht van je final smash. Sowieso vind ik dat link een veel slechtere final smash heeft dan bv yoshi, die makkelijk 3 mensen kan KO'n, maar dat terzijde.
Doe je expres zo dom of wat. Ben je misschien 15? Want dan houd ik direct op met reageren, godverdomme zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |