SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Releasedate:
? - ? - 2014
[ Bericht 2% gewijzigd door GGMM op 13-09-2014 16:15:39 ]
Je snapt niets van een beat em up wat werkt met effectief 3 knopjes? :pquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:47 schreef CoExist het volgende:
Ik heb 2 van deze games (NGC/Wii) gehad maar heb eigenlijk nooit een snars van deze serie begrepen. Jammer want de character line-up is legendarisch natuurlijk.
Desalniettemin is het een grote Nintendo titel die ik toch ff wil volgen.
Nouja, tuulk snap ik hoe beat-em-ups werken. Het gaat me alleen wat te snel en chaotisch. Ben er nooit zo vertrouwd mee geraakt zoals de Mortal Kombat serie.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:06 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je snapt niets van een beat em up wat werkt met effectief 3 knopjes? :p
Komt er sowieso nog in, er is gewoon nog niet veel getoondquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:33 schreef Fenomeno het volgende:
Vroeger echt kapot gespeeld, nu al jaren geen nintendo console meer, maar dit spel mis ik toch wel soms
Geen Captain Falcon in de nieuwe edities trouwens?
Pichu en Dr Mario waren er sowieso al uit heahquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:35 schreef HIPPExNAAM het volgende:
Personages die in dit deel sowieso nog toegevoegd worden:
Yoshi
Captain Falcon
Ness
Jigglypuff
Luigi
Peach
Zelda/Sheik
Marth
Wario
mr. Game and Watch
Diddy Kong
Samus (Zero Suit)
Pokémon Trainer (wellicht met vernieuwde team)
Ganondorf
Master Hand/Crazy Hand (weer als eindbazen, wellicht niet, maar dan als event/missie ergens)
Meta Knight
King DeeDee
Ice Climbers
R.O.B.
Falco
Wolf
Personages die ik volledig uitsluit:
Toon Link
Sonic
Snake
Pichu
dr Mario
Personages die volgens mij worden toegevoegd en nieuw zijn:
Tom Nook
Dixxy Kong
King K. Rool
Daisy
Waluigi
MII
bij voorbaat excuus als ik een personage ben vergeten!
Dat ze niet in deel 3 zitten, hoeft niet te betekenen dat ze automatisch niet in deel 4 zullen zitten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:41 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Pichu en Dr Mario waren er sowieso al uit heah
+ je vergeet wii fit trainer!!
Dat betekent het waarschijnlijk wel thoughquote:Op donderdag 25 juli 2013 04:21 schreef HIPPExNAAM het volgende:
[..]
Dat ze niet in deel 3 zitten, hoeft niet te betekenen dat ze automatisch niet in deel 4 zullen zitten.
En ik heb de al aangekondigde personages er niet bij gedaan, omdat zij nog moeilijk toegevoegd kunnen worden.
Ja, dat klopt, maar sluit nooit iets uit. Wie weet worden ze als classic veteranen onthuldigd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat betekent het waarschijnlijk wel thoughnet als dat Ike waarschijnlijk vervangen gaat worden voor Chrom etc.
classic veteranen zijn degene die er al sinds deel 1 inzitten :p maar je weet nooit, pichu was 1 van mijn mains door snelheid dus zou het zeker verwelkomenquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:54 schreef HIPPExNAAM het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar sluit nooit iets uit. Wie weet worden ze als classic veteranen onthuldigd.
ik hoop dat er eenzelfde aanpak komt als met brawl, elke dag een update vanaf een paar maanden voor releasequote:Op donderdag 25 juli 2013 12:51 schreef maxmit het volgende:
Heb de N64-versie belachelijk veel gespeeld. Heb ik nog steeds overigens met doosje en boekjes compleet![]()
De NGC-versie heb ik overgeslagen wegens het niet hebben van een NGC.
De Wii-versie heb ik wel weer en deze heb ik ook waanzinnig veel gespeeld. Heb sinds de aankondiging van de nieuwe ook weer heel erg zin om de Wii uit de verhuisdozen te halen en weer aan te sluiten na minimaal een jaar tijd.
De 3DS-versie gaat er denk ik wel komenZin in!!!
Wel jammer dat er zo veel tijd zit tussen de verschillende character (en overige) aankondigingen.
Wii-U wordt 'm niet denk ik.
Toch jammer. Duurt nog zo lang.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:06 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
ik hoop dat er eenzelfde aanpak komt als met brawl, elke dag een update vanaf een paar maanden voor releasevoor nu is het logisch, komt pas over een jaar uit :p
Dan verwacht ik wel een stuk meer levels en characters, is anders kleiner dan brawlquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:23 schreef Noppie2000 het volgende:
Hype -1, geen story mode of cutscenes bevestigd door Sakurai. Jammerlijk, vond ik geweldig aan Brawl en SSE.
Dit inderdaad. Enkel goed online toevoegen is dan niet meer genoeg IMO.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dan verwacht ik wel een stuk meer levels en characters, is anders kleiner dan brawl
SSE zoog hard man.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:23 schreef Noppie2000 het volgende:
Hype -1, geen story mode of cutscenes bevestigd door Sakurai. Jammerlijk, vond ik geweldig aan Brawl en SSE.
Een uitgebreide adventure mode met toffe cutscenes? Ja, het was awesome. Kon beter en dat had ik graag gezien in deze, gaat helaas dus niet gebeuren.quote:
Dat kan me niet schelen, aangezien ik daar persoonlijk niet over zeik. Wat andere mensen vinden doet me niks.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:04 schreef hehehe het volgende:
Dan krijg je weer het gezeik dat ze alles kopiëren en op nostalgie terugvallen.
Q3, a.k.a. juli - september 2014quote:Op zondag 29 september 2013 13:28 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Volgend jaar als het goed is. Zou hem niet al te snel verwachten.
Officiële website zegt gewoon 2014.quote:Op maandag 4 november 2013 18:02 schreef HIPPExNAAM het volgende:
[..]
Q3, a.k.a. juli - september 2014
Ik had 't aan de Game Mania gevraagd, die hebben dit doorgekregen van Nintendo zelf.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:08 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Officiële website zegt gewoon 2014.
Uhuh. zou ik ook zeggen als ik voor gamemania werkte. Zolang Nintendo in het openbaar niets anders gezegd heeft dan ''2014'' is het gewoon ''2014''.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:58 schreef HIPPExNAAM het volgende:
[..]
Ik had 't aan de Game Mania gevraagd, die hebben dit doorgekregen van Nintendo zelf.
Placeholder manquote:Op donderdag 7 november 2013 20:21 schreef HIPPExNAAM het volgende:
Gamespot.com zegt 31 december 2014.
http://www.gamespot.com/super-smash-bros-for-nintendo-3ds/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat bij zowel haar als Pikmin & Olimar het 2-in-1 principe veel sterker is uitgewerkt dan met de Ice Climbers, die het trucje in Melee als eerste deden maar eigenlijk amper samenwerkten. Prima natuurlijk, die vooruitgang.
Die defensieve move is verder ook nog een leuke demonstratie van de grafische stap t.o.v. Brawl: physics engine!![]()
Geen idee hoe goed ze uiteindelijk (competitief) zal worden, net als Megaman lijkt dit toch weer vooral een zoner te zijn die KO-vermogen mist. Maar wel eentje waar je echt door oefening beter mee kunt worden, dus nogmaals, interessant.
Die laatste aanval ziet eruit als een erg handige edge guarder (wel lastig te timen met die vertraging, tenzij dat juist te besturen valt), tegelijk heb ik wel m'n twijfels bij haar eigen vermogen om terug op het speelveld te komen. Die ^B maakt weliswaar behoorlijk wat meters maar lijkt nogal makkelijk te gimpen voor een speler die weet wat ie doet. Langdurige kwetsbaarheid.
quote:Op zondag 22 december 2013 14:46 schreef Kriegel het volgende:
Interessant character. Ze had er op basis van status niet per se in gehoeven van mij, maar ze pakken het wél goed aan. Hier, check een aantal van haar moves en zie hoe uitgekiend de samenwerking met de Luma is:Rosalina komt op me over als een defensief personage met weinig offensieve vaardighedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me trouwens op dat bij zowel haar als Pikmin & Olimar het 2-in-1 principe veel sterker is uitgewerkt dan met de Ice Climbers, die het trucje in Melee als eerste deden maar eigenlijk amper samenwerkten. Prima natuurlijk, die vooruitgang.
Die defensieve move is verder ook nog een leuke demonstratie van de grafische stap t.o.v. Brawl: physics engine!![]()
Geen idee hoe goed ze uiteindelijk (competitief) zal worden, net als Megaman lijkt dit toch weer vooral een zoner te zijn die KO-vermogen mist. Maar wel eentje waar je echt door oefening beter mee kunt worden, dus nogmaals, interessant.
Die laatste aanval ziet eruit als een erg handige edge guarder (wel lastig te timen met die vertraging, tenzij dat juist te besturen valt), tegelijk heb ik wel m'n twijfels bij haar eigen vermogen om terug op het speelveld te komen. Die ^B maakt weliswaar behoorlijk wat meters maar lijkt nogal makkelijk te gimpen voor een speler die weet wat ie doet. Langdurige kwetsbaarheid.Ben het eigenlijk helemaal met je eens wat je zegt.
Ligt het trouwens aan mij of zijn de graphics echt een stuk beter geworden sinds de eerste E3 showing? Weet niet wat het is, maar het voelt niet meer als een opgevoerde Brawl zeg maar and I like it![]()
Dat gevoel heb ik eigenlijk nooit zo gehad, al kan het zijn dat het er in de eerste trailer wat op leek omdat veel beelden toen die arena gebruikten die nogal lijkt op Brawl's versie van Battlefield (wat het waarschijnlijk ook is, Battlefield dan). Maar als je dan wat vroege HD-screenshots (staan o.a. op Mario Wiki, gek genoeg niet op de officiële site) bekeek zag je toch al snel het verschil.quote:Ligt het trouwens aan mij of zijn de graphics echt een stuk beter geworden sinds de eerste E3 showing? Weet niet wat het is, maar het voelt niet meer als een opgevoerde Brawl zeg maar and I like it
Foxquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:42 schreef Stevenzenl het volgende:
Kom op zeg, er was maar een character waarmee je elke andere kon pwnen, fox <3
Gramulanion vindt Smash leukquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:01 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw character. Little Mac uit Punch-Out!!.
Nog niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:05 schreef Chizu het volgende:
Nou maar hopen dat Yoshi snel bevestigd wordt.. Of is ie dat al?
Nog niet, maar die komt 100% zeker.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:05 schreef Chizu het volgende:
Nou maar hopen dat Yoshi snel bevestigd wordt.. Of is ie dat al?
Brawl was al online (al werkte dat in mijn mening verre van optimaal door alle restricties rondom de Wii). Je kan er wel vanuit gaan dat dit ook terugkomt in de nieuwe Smash met betere functionaliteiten en opties.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:24 schreef DjUntzUntz het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig of ze Super smash bro's ook online gaan maken. De vorige versies waren leuk en lachen, maar buite4n het spelen met wat vrienden om en wat 'campaign' was er niet veel te doen. Online battlen lijkt me daarentegen wel een nieuwe frisse manier om toch met de game bezig te blijven.
Iemand een idee of ze dit van plan zijn? Heb eigenlijk nog maar vrij weinig over het spel gelezen/gehoord.
Die moet er gewoon in beste nintendo personage ooit.quote:
quote:Super Smash Bros. Invitational: Nintendo nodigt zestien zeer bekwame Super Smash Bros.-spelers uit naar het NOKIA Theatre in Los Angeles voor een deelname aan een Super Smash Bros. toernooi op de Nintendo WIi U. Het evenement is via een livestream te volgen en de kijkers zullen voor de eerste keer de nieuwe Super Smash Bros.-personages zien strijden tegen bestaande favorieten. Binnenkort volgt er meer informatie over de uitgenodigde deelnemers aan het toernooi, de identiteit van de commentatoren en hoe de fans van de franchise het toernooi live en via webcast kunnen bekijken.
"We Like Ike"quote:
Mijn Wii was, voordat hij gestolen werd, ook niets anders dan een brawl-machine. Enige game die -echte- herspeelbaarheid voor mij had op die miskoop.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vorige keer de Wii gekocht alleen voor Brawl zeker mee vermaakt maar de tijden zijn minder en verder niks met mij Wii gedaan.
Dus mijn hoop is gevestigd op de ds versie.
Koop deze maand ook Mario kart en je krijgt er nog eens een gratis game bij. Als dat de Wiiu niet aantrekkelijk maakt, weet ik het niet meer.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Mijn Wii was, voordat hij gestolen werd, ook niets anders dan een brawl-machine. Enige game die -echte- herspeelbaarheid voor mij had op die miskoop.
Mijn voornaamste kritiek op smash bros is dan ook dat ik weer in de buidel moet tasten voor een Wiiu. Ik ben sowieso al geen console-man maar wat ik tot noch toe heb gezien van WiiU, op een paar (standaard) uitzonderingen na, doet me toch wel nagelbijten.
Anderzijds is het ergens ook geen slechte investering. Mijn gamecube gebruik ik ook al jaren (voor smash uiteraard) dus dat heb ik er wel uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |