quote:Op zondag 14 juli 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Boogerd schijnt alweer in training te zijn, iemand die dit kan bevestigen?
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
of Genee die griet achter hem al had gezien
Ah, de oude mod van R&Pquote:
die zit niet in tour-topics.quote:
kloptquote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:15 schreef Pino112 het volgende:
[ [url=http://www.sport1.nl/files/_Voetbal_V-Z/Wytse480.jpg]afbeelding[/url] ]
[b]Wytse van der Goot - Zorgt voor topreportages vanaf locatie[/b]
Bovenstaande mag in de OP.
Zet k erinquote:Op zondag 14 juli 2013 21:15 schreef Pino112 het volgende:
doe dan een ruige foto van locatie.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:15 schreef Pino112 het volgende:
Ze deed net ook even haar duim omhoog, maar lekker wijf hoor, niets mis mee. Lijkt een beetje op Juminelle.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:10 schreef DSVM het volgende:
Dat wijf zit alleen maar op de TV te kijken hoe ze erop staat , kijk maar altijd waar ze naar kijkt
Heb je die?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:16 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
doe dan een ruige foto van locatie.
Vind ik ook, africhten is voor een later stadiumquote:Op zondag 14 juli 2013 21:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze deed net ook even haar duim omhoog, maar lekker wijf hoor, niets mis mee. Lijkt een beetje op Juminelle.
ik zal even kijken of ik er een kan vinden vanaf die rots.quote:
Ik denk dat Tankink het niet lukt.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:19 schreef tralalala het volgende:
Elke wielrenner kan wel een wheelie maken lijkt mij.
Vast wel, maar het moment was zo goed.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:19 schreef tralalala het volgende:
Elke wielrenner kan wel een wheelie maken lijkt mij.
Dat wel ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:20 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Vast wel, maar het moment was zo goed.
Spannend.twitter:rtl7tourdujour twitterde op zondag 14-07-2013 om 21:20:31Waarom was @albertocontador geirriteerd? Waar heeft Bauke Mollema leren fietsen? En Johnny Hoogerland is boos. Nu bij #Tourdujour. #RTL7 reageer retweet
Pics?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:21 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Is jullie die mooie dame achter Wilfred al opgevallen?
spuit elf.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:21 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Dat wordt zeer interessant.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:20 schreef Gramulanion het volgende:
Spannend.twitter:rtl7tourdujour twitterde op zondag 14-07-2013 om 21:20:31Waarom was @albertocontador geirriteerd? Waar heeft Bauke Mollema leren fietsen? En Johnny Hoogerland is boos. Nu bij #Tourdujour. #RTL7 reageer retweet
alleen die cup DDquote:Op zondag 14 juli 2013 21:21 schreef DomineeGremdaat het volgende:
in dienst van wie rijdt die dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:22 schreef Pedroso het volgende:
Bart de Clercq zou beter zijn dan Mollema als ie niet in dienst zou moeten rijden van anderen, dit volgens de Belgen bij Vive le Velo. Dit geheel terzijde.
Kijkt naar zichzelf op de monitor.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:22 schreef marcodej het volgende:
Is dat meisje aan de bar nou een beetje scheel?
Nee, puntige knieën.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:22 schreef marcodej het volgende:
Is dat meisje aan de bar nou een beetje scheel?
Volgens hen zou VDB2 ook de Tour hebben gewonnen als hij nog had mee gereden.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:22 schreef Pedroso het volgende:
Bart de Clercq zou beter zijn dan Mollema als ie niet in dienst zou moeten rijden van anderen, dit volgens de Belgen bij Vive le Velo. Dit geheel terzijde.
hij wilde in Dragonball Z denk ik.quote:
Yep, iedere keer weer hetzelfde verhaal dat als VDB2 nog had meegedaan hij voor Mollema had gestaan.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens hen zou VDB2 ook de Tour hebben gewonnen als hij nog had mee gereden.
Diep treurig idd...heb die hele VDB2 het afgelopen jaar niet gezien.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, iedere keer weer hetzelfde verhaal dat als VDB2 nog had meegedaan hij voor Mollema had gestaan.
legendarische berg.quote:
Heeft ook de Giro gereden he. Deed de Tour om VDB2 te helpen.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze hebben Bartje niet ingelicht dat VDB2 afgestapt is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |