Donderdag zou het aller- allermooiste zijn. Dan ga ik huilen als een baby, als dat gebeurd.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Boogie is mijn held sinds deze tour.
waarom sinds deze tour?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Boogie is mijn held sinds deze tour.
Ja oke, 2x de Nederlandse Berg.. Dat zou fantastisch zijn, maar minder realistisch denk ik.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Donderdag zou het aller- allermooiste zijn. Dan ga ik huilen als een baby, als dat gebeurd.
Klopt, maar het (niet gecategoriseerde) colletje tussen Malaucene en Bedoin heet ook de Madeleinequote:
gebeurtquote:Op zondag 14 juli 2013 21:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Donderdag zou het aller- allermooiste zijn. Dan ga ik huilen als een baby, als dat gebeurd.
Grappig, mijn vrouw vond Rob Harmeling ook gelijk een enge vent.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels van hem, en niet de lekkere.
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels van hem, en niet de lekkere.
Die is wel mooier dan de rondemiss...maar ik kijk er als vrouw naarquote:
Lekkerquote:Op zondag 14 juli 2013 21:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee vandaag dat kleine klimmetje voor de Ventoux heet ook zo
Het verschil is dat Louis ook daadwerkelijk wat bereiktquote:Op zondag 14 juli 2013 21:02 schreef Pedroso het volgende:
Leo is de v. Gaal van het wielrennen.
Alle goede prestaties komen door hem.
Van de week bij Mart was ik wel een soort van onder de indruk door zijn openhartigheid, maar hier voelt het gewoon wat misplaatst.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:02 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Grappig, mijn vrouw vond Rob Harmeling ook gelijk een enge vent.
Ligt ook aan Froome. Als hij wil wint ie alle zware bergetappes. Maar zou kunnen dat ie het wel best vindt en ook een ander wat gunt.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja oke, 2x de Nederlandse Berg.. Dat zou fantastisch zijn, maar minder realistisch denk ik.
vraag het geneequote:Op zondag 14 juli 2013 21:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
We moeten erachter komen wie dat wijf is.
Ik vond hem altijd al een fijne vent, maar door zijn onbevangenheid en eerlijkheid over alles en zijn prettige manier van praten ben ik helemaal om.quote:
Ach, zo is ie wel dat ie ze allemaal wil winnen.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ligt ook aan Froome. Als hij wil wint ie alle zware bergetappes. Maar zou kunnen dat ie het wel best vindt en ook een ander wat gunt.
'dat wijf'quote:Op zondag 14 juli 2013 21:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
We moeten erachter komen wie dat wijf is.
Ben nog steeds benieuwd waar Danny op doelde...vond dat sfeertje 2 jaar geleden op zich wel mooi.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik dacht even dat er en Danny bash kwam.
Nou ja als iemand tegen mij zegt: je bent een lekker wijf vind ik heus niet verkeerd hoorquote:Op zondag 14 juli 2013 21:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
'dat wijf'
Zo krijg je haar nooit in je bed! Respectvol praten, overladen met complimentjes (en cocktails), dan kom je ergens.
Nee, over dat gelul over vroeger was alles beter.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over 'hier' he
Mee eensquote:Op zondag 14 juli 2013 21:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, over dat gelul over vroeger was alles beter.
Als een random persoon dat over me zou zeggen zou m'n rug ook wel een paar dagen wat rechter zijnquote:Op zondag 14 juli 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja als iemand tegen mij zegt: je bent een lekker wijf vind ik heus niet verkeerd hoor
Ligt een beetje aan hoe en waar het gezegd wordt.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als een random persoon dat over me zou zeggen zou m'n rug ook wel een paar dagen wat rechter zijnMaar als mijn vriend me puur een lekker wijf zou vinden en dawast, was ik er gauw klaar mee
of Genee die griet achter hem al had gezienquote:Op zondag 14 juli 2013 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat was dat? Vertel eens? Heb het verdorie net gemist
Ieemand mailde over dat wijf achter wilfred.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat was dat? Vertel eens? Heb het verdorie net gemist
Mag ze dat? Ja dat mag.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:10 schreef DSVM het volgende:
Dat wijf zit alleen maar op de TV te kijken hoe ze erop staat , kijk maar altijd waar ze naar kijkt
Iemand mailde over meiske achter Geneequote:
Hij zei tegen me dat ie er al weer sin in heeft.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Boogerd schijnt alweer in training te zijn, iemand die dit kan bevestigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |