Ik sta in het kattentopic. Omdat ik daar ooit een foto heb gepost. En ik sta in het rijbewijstopic.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En bij Raja vind ik posts over katten
Nee man.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
net als dat afgrijselijke 'man' op zijn amsterdams
Ze vroegen hoe je mensen normaal groet en jij noemt dat gabbie geneuzel. Dus jij gebruikt het ook? Was een vraag.quote:
Oh, nee. Vind het zelf geen gehoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze vroegen hoe je mensen normaal groet en jij noemt dat gabbie geneuzel. Dus jij gebruikt het ook? Was een vraag.
'ouwe' vind ik erger...quote:Op maandag 15 juli 2013 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
net als dat afgrijselijke 'man' op zijn amsterdams
Ik weet niet eens wat ik zeg. Ik improviseer en ben het twee tellen daarna al weer vergeten.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zeg trouwens meestal ewa en hi en soms joow
Vrienden/broers etc: Eej kill fawaka dan...quote:Op maandag 15 juli 2013 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zeg trouwens meestal ewa en hi en soms joow
How do you do?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vrienden/broers etc: Eej kill fawaka dan...
De rest: Aan u en de uwen een genoeglijke dag gewenst.
Ook. Sowieso is dat gewoon een verschrikkelijk accent.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hoort een Blind UI te hebben potjandorie
Dat heb ik met dat haags en rotterdams accent.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook. Sowieso is dat gewoon een verschrikkelijk accent.
For real, krijg er gewoon een naar gevoel van als ik dat hoor.
Wat is er mis mee dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook. Sowieso is dat gewoon een verschrikkelijk accent.
For real, krijg er gewoon een naar gevoel van als ik dat hoor.
mijn lcd scherm is brokenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, moet er nog een paar bestellen voor familie en vrienden.
Het klinkt gewoon als pure aids in de oren.quote:
Dat mag.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat heb ik met dat haags en rotterdams accent.
Geen idee, mijn pa praat het wel eens voor de gein en ik kan er gewoon echt niet tegen.quote:
Kareltjequote:Op maandag 15 juli 2013 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
als ik een vis zie denk ik aan een vis, en als ik een kip zie denk ik aan een kip.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat. Als ik Blind zie denk ik aan Tjacka. En bij Tjacka denk ik aan Blind.
Klinkt toch mooi man, beetje platquote:Op maandag 15 juli 2013 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon als pure aids in de oren.
Ik neem het overigens wel serieuzer als Limburgs.
Haags is grappig, Rotterdams is leuk. Amsterdams is 9 van de 10 keer nep. Beste voorbeeld zijn nog de opposites. Praten normaal zonder accent en als ze gaan rappen hebben ze het ineens wel...quote:Op maandag 15 juli 2013 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ik hou deze tot dat hij gaat falenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat. Als ik Blind zie denk ik aan Tjacka. En bij Tjacka denk ik aan Blind.
Mijn moeder ergert zich ook kapot als ze het hoort op TV in een film ofzo. Ik vind het wel grappig klinken.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, mijn pa praat het wel eens voor de gein en ik kan er gewoon echt niet tegen.
Bij een vis denk ik aan Spongebob en bij een kip denk ik aan KFC.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als ik een vis zie denk ik aan een vis, en als ik een kip zie denk ik aan een kip.
Neger.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij een vis denk ik aan Spongebob en bij een kip denk ik aan KFC.
Ik hoop dat hij morgen op de training faalt.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hou deze tot dat hij gaat falen
even gloryhunten
Hoe de fuck kan je bij een vis aan Spongebob denken?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij een vis denk ik aan Spongebob en bij een kip denk ik aan KFC.
Ik geef eerlijk toe dat Tilburgs een lelijk dialect/accent is. Ze praten niet, maar ze knauwen.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:29 schreef Smoofie het volgende:
Plat amsterdams klinkt ook niet, is meer voor de paupers zonder opleiding. Zaans is ook erg.
Hij is zo gek als een vis. Zijn mede dorpsbewoners zijn vissen. Zijn klanten zijn vissen.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan je bij een vis aan Spongebob denken?
Hoezo is een vis nou weer gek? Nemo was niet gek, hij had gewoon een zwakke vin.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is zo gek als een vis. Zijn mede dorpsbewoners zijn vissen. Zijn klanten zijn vissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |