Ligt er aan wie het is toch.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe begroeten jullie mensen in het echt?
Naar de grond kijken en wat onverstaanbaars brabbelen meestal.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Moagge ewa fawakaquote:Op maandag 15 juli 2013 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:16 schreef Adames het volgende:
[..]
met een y wel
gewoon jow, hoewel dat ook een andere betekenis heeft
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:17 schreef DonRaja het volgende:
Ok, weet ik dat ook weer. Mezelf sherlocken met alleen Don heeft geen zin. Krijg allerlei posts over Don en Ad...
corrupt?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gewoon schijt hebben aan die adames, valt niet te vertrouwen die corrupte
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:17 schreef DonRaja het volgende:
Ok, weet ik dat ook weer. Mezelf sherlocken met alleen Don heeft geen zin. Krijg allerlei posts over Don en Ad...
Sterkte ermee.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit hoor je helaas te vaak in Amsterdam
JR heeft ook geen zin bij mij. Wordt vooral gebruikt als afkorting van jaar enzo.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:17 schreef DonRaja het volgende:
En bij Raja vind ik posts over kattenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
JR heeft ook geen zin bij mij. Wordt vooral gebruikt als afkorting van jaar enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |