Het ergste is nog die lelijke wijven die op een groepsfoto met elkaar (dus allemaal lelijk) dan op die foto gaan reageren: ''oh wat ziet... er mooi uit'' ''wat een lekkerding is... ook''.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus, die comments op FB van vrouwen onder willekeurig welke foto van een vriendin zijn toch te kansloos voor woorden. OOOOH WAT BEN JE KNAP. FOTOMODEL. LEKKER DING.Ga weg met je neppe gedoe
kkhoretjesquote:Op zondag 14 juli 2013 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus, die comments op FB van vrouwen onder willekeurig welke foto van een vriendin zijn toch te kansloos voor woorden. OOOOH WAT BEN JE KNAP. FOTOMODEL. LEKKER DING.Ga weg met je neppe gedoe
ik bedoel in het veldquote:Op zondag 14 juli 2013 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja van mij hoeft hij mijn hoge verwachtingen niet gelijk in de eerst 5 wedstrijden waar te maken.
En natuurlijk de insta likes van de overige vriendinnen.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
Gewoon vrije rol geven net als Eriksen.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik bedoel in het veld
het is geen echte rechtsbuiten. typische barcelona speler die het van inzicht, driehoekjes, eentweetjes en combineren enzovoort moet hebben
speel je de bal in zijn voeten aan de rechter kant en laat je het hem uitzoeken(individuele actie verwachten) dan wordt het niks
laat hem het maar net als Lasse invullen, maar dan nog een paar klasses beter.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik bedoel in het veld
het is geen echte rechtsbuiten. typische barcelona speler die het van inzicht, driehoekjes, eentweetjes en combineren enzovoort moet hebben
speel je de bal in zijn voeten aan de rechter kant en laat je het hem uitzoeken(individuele actie verwachten) dan wordt het niks
je bedoelt fischer?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon vrije rol geven net als Eriksen.
Dat je nog leeft.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kom net terug van een weekendje weg. Leuk weekend gehad, geen wifi en geen 3G.
Waar ben je heen geweest?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent in de 3e wereld geweest?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb je gekampeerd in de tuin?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, we hadden gewoon afgesproken niet de hele dag op die smartphones te gaan zitten kijken.quote:
Dus je hebt helemaal gemist dat Sjaak klappen heeft gehadquote:Op maandag 15 juli 2013 00:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, we hadden gewoon afgesproken niet de hele dag op die smartphones te gaan zitten kijken.
Wat voor smartphone heb jij?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aha, tof om te lezen dat mensen nog zonder smartphones kunnen leven.
En Feyenoord boys ging snitchen bij de popo.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus je hebt helemaal gemist dat Sjaak klappen heeft gehad
Ik zag wel ruim 500 berichten op whatsapp, maar die heb ik niet gelezen...quote:Op maandag 15 juli 2013 00:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus je hebt helemaal gemist dat Sjaak klappen heeft gehad
Ajax boorde mij een achievement door de neusquote:Op maandag 15 juli 2013 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
ajax heeft in deze fm-game gewoon het geluk met illegale kutoverwinningen, niet normaal man met hoeveel geluk ze steeds van mij winnen
Ik heb niet nodig, vind het niet nodig om contacten te onderhouden met anderen, zie ze op school, ergens anders of op een verjaardag wel.quote:
Wel realistischquote:Op maandag 15 juli 2013 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
ajax heeft in deze fm-game gewoon het geluk met illegale kutoverwinningen, niet normaal man met hoeveel geluk ze steeds van mij winnen
Als ik tegen Ajax speel scoren ze altijd door fouten die in de passing worden gemaakt achterin...quote:Op maandag 15 juli 2013 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax boorde mij een achievement door de neus
Je hoeft nooit te bellen als je ergens heen bent ofzo?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niet nodig, vind het niet nodig om contacten te onderhouden met anderen, zie ze op school, ergens anders of op een verjaardag wel.
Nee, zorg ik wel op een andere manier voor.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft nooit te bellen als je ergens heen bent ofzo?
Zo'n bal heeft mij de CL-finale door de neus geboord in de laatste minuut. Toen heb ik wel even gescholden zegquote:Op maandag 15 juli 2013 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik tegen Ajax speel scoren ze altijd door fouten die in de passing worden gemaakt achterin...
Heb je een postduif op je schouder?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, zorg ik wel op een andere manier voor.
Nee? Gewoon even met hulp van anderen bellen, zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je een postduif op je schouder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |