geef eens een foto die je als ui wilquote:Op zondag 14 juli 2013 22:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja dan worden ze nog steeds fucking onscherp
je hebt toch echt een stuk van die foto afgehaald hoor, anders zie je zijn hele shirtje welquote:Op zondag 14 juli 2013 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Delen uitknippen doe ik niet aan, toch krijg ik ze nog scherp.
Mooie UIquote:Op zondag 14 juli 2013 22:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je hebt toch echt een stuk van die foto afgehaald hoor, anders zie je zijn hele shirtje wel
Uitknippen doe ik niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je hebt toch echt een stuk van die foto afgehaald hoor, anders zie je zijn hele shirtje wel
ha..gayyyyquote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitknippen doe ik niet.
Ik maak eerst het vlak wat ik wil (60 bij 60 dus). Dan copy paste ik een plaatje, je ziet een stukje van 60 bij 60 uit dat plaatje, alsnog kan ik het slepen naar een stukje dat ik wil, dan verklein ik het plaatje voorzichtig tot het mooi en scherp is.
ja het zal welquote:
hopelijk krijgt hij genoeg ondersteuning anders volgt er snel kritiekquote:Op zondag 14 juli 2013 22:58 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Bojan sterspeler van de Eredivisie
Ja van mij hoeft hij mijn hoge verwachtingen niet gelijk in de eerst 5 wedstrijden waar te maken.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hopelijk krijgt hij genoeg ondersteuning anders volgt er snel kritiek
je weet hoe ajaxsupporters zijnquote:Op zondag 14 juli 2013 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja van mij hoeft hij mijn hoge verwachtingen niet gelijk in de eerst 5 wedstrijden waar te maken.
Het ergste is nog die lelijke wijven die op een groepsfoto met elkaar (dus allemaal lelijk) dan op die foto gaan reageren: ''oh wat ziet... er mooi uit'' ''wat een lekkerding is... ook''.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus, die comments op FB van vrouwen onder willekeurig welke foto van een vriendin zijn toch te kansloos voor woorden. OOOOH WAT BEN JE KNAP. FOTOMODEL. LEKKER DING.Ga weg met je neppe gedoe
kkhoretjesquote:Op zondag 14 juli 2013 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus, die comments op FB van vrouwen onder willekeurig welke foto van een vriendin zijn toch te kansloos voor woorden. OOOOH WAT BEN JE KNAP. FOTOMODEL. LEKKER DING.Ga weg met je neppe gedoe
ik bedoel in het veldquote:Op zondag 14 juli 2013 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja van mij hoeft hij mijn hoge verwachtingen niet gelijk in de eerst 5 wedstrijden waar te maken.
En natuurlijk de insta likes van de overige vriendinnen.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
Gewoon vrije rol geven net als Eriksen.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik bedoel in het veld
het is geen echte rechtsbuiten. typische barcelona speler die het van inzicht, driehoekjes, eentweetjes en combineren enzovoort moet hebben
speel je de bal in zijn voeten aan de rechter kant en laat je het hem uitzoeken(individuele actie verwachten) dan wordt het niks
laat hem het maar net als Lasse invullen, maar dan nog een paar klasses beter.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik bedoel in het veld
het is geen echte rechtsbuiten. typische barcelona speler die het van inzicht, driehoekjes, eentweetjes en combineren enzovoort moet hebben
speel je de bal in zijn voeten aan de rechter kant en laat je het hem uitzoeken(individuele actie verwachten) dan wordt het niks
je bedoelt fischer?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon vrije rol geven net als Eriksen.
Dat je nog leeft.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kom net terug van een weekendje weg. Leuk weekend gehad, geen wifi en geen 3G.
Waar ben je heen geweest?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent in de 3e wereld geweest?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |