En hypocriete Turken komen niet bij hem op. Terwijl die nog meer aanwezig zijn dan hypocriete Arabieren.quote:
Huidige (geo)politiek van het Midden-Oosten, en jah ik moet ook altijd denken aan de Arabische stammen (niet allemaal ofc) die ons hadden verraden toentertijd.quote:
Allebei ja. Falafel van kikkererwten,citroensap,kruiden, etc etc.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Humus zit vol knoflook, toch? Nooit gegeten eigenlijk.
Falafel ook nooit gegeten, waarvan wordt het gemaakt?
Allah oordeelt. Ga je mond spoelen straks.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
En dat noemt zich dan moslims.
[..]
En hypocriete Turken komen niet bij hem op. Terwijl die nog meer aanwezig zijn dan hypocriete Arabieren.
Jij bent toch gewoon een Nederlander?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:49 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik leef en ben opgeroeid in een land als Nederland; Nederlanders hadden meer begrip voor de lengte van mijn baard dan de Turken; Nederlanders zijn toleranter geweest richting mij en mijn vreemde meningen dan de Turken. De Nederlanders hebben zonder onderscheid de Turken onderwijs, gezondheidszorg en sociale zekering gegeven.
Hoe kan ik nog schaamteloos zeggen dat de Turk boven de Nederlander is?
Bara's vind ik namelijk super lekker, wordt ook van kikkererwten gemaakt, lijkt falafel daar op?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Allebei ja. Falafel van kikkererwten,citroensap,kruiden, etc etc.
WTF wil je vechten of zoquote:Op zondag 14 juli 2013 21:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Humus is Yahudi food hoor, weet niet.... Daarom zo goor.
Eet geen bara . Probeer gewoon, je zal heus niet in een Arabieren veranderen, I promise.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bara's vind ik namelijk super lekker, wordt ook van kikkererwten gemaakt, lijkt falafel daar op?
Oh en dus moet je nu omdat er tientallen jaren geleden iets is gebeurd, nog steeds gaan janken. Man dan hadden de Arabieren de Turken al helemaal moeten haten...quote:Op zondag 14 juli 2013 21:49 schreef expans het volgende:
[..]
Huidige (geo)politiek van het Midden-Oosten, en jah ik moet ook altijd denken aan de Arabische stammen (niet allemaal ofc) die ons hadden verraden toentertijd.
Hummus is joods.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
WTF wil je vechten of zo
Hummus is zo Arabisch als maar kan. De Joden hebben het gestolen
Je weet wie ik bedoel.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij bent toch gewoon een Nederlander?
Boeie. Het is niet te vreten. Arabieren moeten leren koken.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
WTF wil je vechten of zo
Ga eerst leren waar je precies in gelooft. Dat is alles wat ik er nog over zeg.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er mensen hier zijn die Arabieren haten?
Het waren onderdanen. Het is geen verraden, maar zichzelf bevrijden.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:49 schreef expans het volgende:
[..]
Huidige (geo)politiek van het Midden-Oosten, en jah ik moet ook altijd denken aan de Arabische stammen (niet allemaal ofc) die ons hadden verraden toentertijd.
Maar de vraag ging niet tussen Nederland <-> Turkije of andere land maar om nationaliteit eerst of geloof eerst.quote:
Noluyo lanquote:Op zondag 14 juli 2013 21:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ga eerst leren waar je precies in gelooft. Dat is alles wat ik er nog over zeg.
Tijd om klaar te zitten
Even voor de duidelijkheid; ik haat geen Arabieren oid. Maar als ik moet kiezen tussen nationaliteit/geloof komt m'n nationalisme opspelen en zal ik altijd kiezen voor m'n vaderland.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh en dus moet je nu omdat er tientallen jaren geleden iets is gebeurd, nog steeds gaan janken. Man dan hadden de Arabieren de Turken al helemaal moeten haten...
Joh, het is er gewoon nooit van gekomen. Komt nog wel, maar was benieuwd waar het naar smaakte.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Eet geen bara . Probeer gewoon, je zal heus niet in een Arabieren veranderen, I promise.
Dit. Falafel, hummus.. allemaal Arabisch. Die yidde's mogen dromenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
WTF wil je vechten of zo
Iyide, heb ik wat verkeerds gezegd?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En dan vind je mij opfokkerKijk wat je doet. Arap dolu burasi.
Zeg dat maar als je voor Allah staat.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:52 schreef expans het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid; ik haat geen Arabieren oid. Maar als ik moet kiezen tussen nationaliteit/geloof komt m'n nationalisme opspelen en zal ik altijd kiezen voor m'n vaderland.
De goede behandeling die ik kreeg van de Nederlanders is voor mij een reden om nationaliteiten te verwaarlozen.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar de vraag ging niet tussen Nederland <-> Turkije of andere land maar om nationaliteit eerst of geloof eerst.
Wat noem je anderen dan hypocrietquote:Op zondag 14 juli 2013 21:52 schreef expans het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid; ik haat geen Arabieren oid. Maar als ik moet kiezen tussen nationaliteit/geloof komt m'n nationalisme opspelen en zal ik altijd kiezen voor m'n vaderland.
Man lees je eigen domme postings man. Nationalisme betekent trots op je vaderland, niet kotsen op andere volkeren.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:52 schreef expans het volgende:
[..]
Daarom is dit ook zo'n moeilijke vraag héquote:Op zondag 14 juli 2013 21:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zeg dat maar als je voor Allah staat.
Eet smakelijk allemaal, en vergeet je dua niet voor het vasten verbreken ipv gelijk aanvallen.
Hoe dan? Mensen zijn zo snel op hun tenen getraptquote:Op zondag 14 juli 2013 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
Turken verpesten zelfs een Ramadan topic, wat is dit man. Daar hoeft geen autochtoon aan te pas te komen..
Scheer je weg!quote:Op zondag 14 juli 2013 21:53 schreef Ambipur het volgende:
Humus is Joods mensen. Arabische joden hebben het gebracht en alles
Zo moeilijk zou het niet voor je moeten zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:54 schreef expans het volgende:
[..]
Daarom is dit ook zo'n moeilijke vraag hé
Kom we openen apartequote:Op zondag 14 juli 2013 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
Turken verpesten zelfs een Ramadan topic, wat is dit man. Daar hoeft geen autochtoon aan te pas te komen..
Doe normaal, gekke.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je eet gewoon jodenvoerEet smakelijk.
Bir de bana diyorsun..quote:Op zondag 14 juli 2013 21:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoe dan? Mensen zijn zo snel op hun tenen getrapt
Dat is patriottisme (of vaderlandsliefde). Nationalisme gaat toch verder dan dat.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Man lees je eigen domme postings man. Nationalisme betekent trots op je vaderland, niet kotsen op andere volkeren.
Schuld van de ultranationalistische Turken.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:55 schreef xminator het volgende:
Echt joh, moslims zoeken altijd ruzie.
Waar is jullie geduld heen??
Humus is van Egyptische origine jij onwetende. Lees jezelf wat in voor je onzin uitkraamt.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:53 schreef Ambipur het volgende:
Humus is Joods mensen. Arabische joden hebben het gebracht en alles
Ik was aan het fokken.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:56 schreef WH141 het volgende:
[..]
Humus is van Egyptische origine jij onwetende. Lees jezelf wat in voor je onzin uitkraamt.
Geen geduld, is slechte eigenschap. Waarom vast je dan nog?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Schuld van de ultranationalistische Turken.
Ja mama.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
koppen dicht en ga je iftar klaarzetten.
Iedereen is nu aan het FOK!ken jwtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |