Wat noem je anderen dan hypocrietquote:Op zondag 14 juli 2013 21:52 schreef expans het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid; ik haat geen Arabieren oid. Maar als ik moet kiezen tussen nationaliteit/geloof komt m'n nationalisme opspelen en zal ik altijd kiezen voor m'n vaderland.
Man lees je eigen domme postings man. Nationalisme betekent trots op je vaderland, niet kotsen op andere volkeren.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:52 schreef expans het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid; ik haat geen Arabieren oid. Maar als ik moet kiezen tussen nationaliteit/geloof komt m'n nationalisme opspelen en zal ik altijd kiezen voor m'n vaderland.
Daarom is dit ook zo'n moeilijke vraag héquote:Op zondag 14 juli 2013 21:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zeg dat maar als je voor Allah staat.
Eet smakelijk allemaal, en vergeet je dua niet voor het vasten verbreken ipv gelijk aanvallen.
Hoe dan? Mensen zijn zo snel op hun tenen getraptquote:Op zondag 14 juli 2013 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
Turken verpesten zelfs een Ramadan topic, wat is dit man. Daar hoeft geen autochtoon aan te pas te komen..
Scheer je weg!quote:Op zondag 14 juli 2013 21:53 schreef Ambipur het volgende:
Humus is Joods mensen. Arabische joden hebben het gebracht en alles
Zo moeilijk zou het niet voor je moeten zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:54 schreef expans het volgende:
[..]
Daarom is dit ook zo'n moeilijke vraag hé
Kom we openen apartequote:Op zondag 14 juli 2013 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
Turken verpesten zelfs een Ramadan topic, wat is dit man. Daar hoeft geen autochtoon aan te pas te komen..
Doe normaal, gekke.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je eet gewoon jodenvoerEet smakelijk.
Bir de bana diyorsun..quote:Op zondag 14 juli 2013 21:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoe dan? Mensen zijn zo snel op hun tenen getrapt
Dat is patriottisme (of vaderlandsliefde). Nationalisme gaat toch verder dan dat.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Man lees je eigen domme postings man. Nationalisme betekent trots op je vaderland, niet kotsen op andere volkeren.
Schuld van de ultranationalistische Turken.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:55 schreef xminator het volgende:
Echt joh, moslims zoeken altijd ruzie.
Waar is jullie geduld heen??
Humus is van Egyptische origine jij onwetende. Lees jezelf wat in voor je onzin uitkraamt.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:53 schreef Ambipur het volgende:
Humus is Joods mensen. Arabische joden hebben het gebracht en alles
Ik was aan het fokken.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:56 schreef WH141 het volgende:
[..]
Humus is van Egyptische origine jij onwetende. Lees jezelf wat in voor je onzin uitkraamt.
Geen geduld, is slechte eigenschap. Waarom vast je dan nog?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Schuld van de ultranationalistische Turken.
Ja mama.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
koppen dicht en ga je iftar klaarzetten.
Iedereen is nu aan het FOK!ken jwtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |