Gister was 22.07? :pquote:Op zondag 14 juli 2013 21:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ofzo zeg ikGisteren was 22.00 uur, weet niet wat het vandaag is?
Vertel ze broquote:
Wat is je afkomst?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee joh, ik ken dit wel! Naan/lawash brood en zulks
En terecht dat ze kapot zijn gemaakt.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:34 schreef expans het volgende:
Jullie lijken wel op die Nederlanders die elke nationalist uitmaken voor grijze wolf en denken dat het een mystieke groepering is.
Waren/zijn gewoon ''normale'' nationalisten/ulkuculer (zie: ulku ocaklari etc) waarvan enkelen/een deel banden had met de onderwereld om problemen op te lossen omdat de Turkse inlichtingendienst te kort schoot.
En ze zijn zowat kapotgemaakt na de jaren 80.
22:05 oid.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ofzo zeg ikGisteren was 22.00 uur, weet niet wat het vandaag is?
http://www.diyanettakvimi.com/hollanda/haarlem-imsakiye.htmlquote:Op zondag 14 juli 2013 21:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ehmmm.. Marokkaanse vriendin zat naast me, checkte het en zei 22.00 sharp?
Rot op. Grijze wolven hebben een slechte verleden. Moordenaars.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:34 schreef expans het volgende:
Jullie lijken wel op die Nederlanders die elke nationalist uitmaken voor grijze wolf en denken dat het een mystieke groepering is.
Waren/zijn gewoon ''normale'' nationalisten/ulkuculer (zie: ulku ocaklari etc) waarvan enkelen/een deel banden had met de onderwereld om problemen op te lossen omdat de Turkse inlichtingendienst te kort schoot.
En ze zijn zowat kapotgemaakt na de jaren 80.
Mwaah, ben ik het niet mee eens. Zijn weliswaar 'gebruikt' om de onlust aan te wakker en een basis te leggen voor de coup maaaaar zonder hun zouden we ook nog last hebben van groeperingen als Asala.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:36 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
En terecht dat ze kapot zijn gemaakt.
Ik denk dat je vriendin het heeft afgerond naar hele uren.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ehmmm.. Marokkaanse vriendin zat naast me, checkte het en zei 22.00 sharp?
WAcht ik ga vragen hoelaat ze vandaag eetquote:Op zondag 14 juli 2013 21:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik denk dat je vriendin het heeft afgerond naar hele uren.
'Ze' hebben slechte dingen gedaan maar ook goede. De andere kant was ook niet onschuldig.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Rot op. Grijze wolven hebben een slechte verleden. Moordenaars.
Goed dat ze kapot zijn gemaakt!
Meh, niet vergelijkbaar imo. Je zou gelijk hebben bij groeperingen zoals dat van Gulen en Suleymancilar etc. etc. (groeperingen binnen het soennisme)quote:Op zondag 14 juli 2013 21:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Soenniet ook. Religieuze groepering lijkt mij.
Mijn zusje.quote:
Ja man, onschuldige vrouwen en zo afslachten. Die waren natuurlijk ook schuldig. Maar goed, laat zitten. Dit is ramadan topic.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:38 schreef expans het volgende:
[..]
'Ze' hebben slechte dingen gedaan maar ook goede. De andere kant was ook niet onschuldig.
Ik heb in mijn leven alleen gezien dat nationalisme rassenhaat aanwakkert en mensen tot het onredelijke dwingt. Dus het is goed dat ze klein zijn gemaakt.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:37 schreef expans het volgende:
[..]
Mwaah, ben ik het niet mee eens. Zijn weliswaar 'gebruikt' om de onlust aan te wakker en een basis te leggen voor de coup maaaaar zonder hun zouden we ook nog last hebben van groeperingen als Asala.
Er zijn ook genoeg mensen afgeslacht omdat ze nationalistisch waren ingesteld. Maar laten we het maar skippen idd.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn zusje.
[..]
Ja man, onschuldige vrouwen en zo afslachten. Die waren natuurlijk ook schuldig. Maar goed, laat zitten. Dit is ramadan topic.
Dat kan. Bij verschillende kalanders worden verschillende aantal minuten erbij opgeteld.quote:
Die vond het raar dat Turken nog zo "laat" konden eten met sahur.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat kan. Bij verschillende kalanders worden verschillende aantal minuten erbij opgeteld.
Eerst geloof. Nationaliteit mag van mij wegblijven.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:40 schreef xminator het volgende:
Eerst nationaliteit dan geloof of eerst geloof dan nationaliteit?
Waarom?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Eerst geloof. Nationaliteit mag van mij wegblijven.
Dat heeft te maken met welke graden dat de zon onder de horizon zit gekozen wordt ervoor.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die vond het raar dat Turken nog zo "laat" konden eten met sahur.
Geloof boven alles!!quote:Op zondag 14 juli 2013 21:40 schreef xminator het volgende:
Ik vind dit een moeilijke vraagquote:Op zondag 14 juli 2013 21:40 schreef xminator het volgende:
Turk zal nationaliteit zeggen.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:40 schreef xminator het volgende:
Oh jeeeh.... Houd je maar vast aan een shitload aan kritiekquote:Op zondag 14 juli 2013 21:44 schreef expans het volgende:
[..]
Ik vind dit een moeilijke vraag
Ene kant zeg ik nationaliteit want vaderland/trotse Turk jwz.
Andere kant zeg ik geloof want moslim, maarja een moslimwereld zoals vroeger zal je nooit meer krijgen plus bij dit soort vragen komen direct die hypocriete Arabieren in me op en dan heb ik iets van no thanks jeff. Plus, het geloof verkiezen boven nationalisme was een belangrijk middel van imperialistische krachten vroeger.
De onderdanen van Osman?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:44 schreef expans het volgende:
[..]
Ik vind dit een moeilijke vraag
Ene kant zeg ik nationaliteit want vaderland/trotse Turk jwz.
Andere kant zeg ik geloof want moslim, maarja een moslimwereld zoals vroeger zal je nooit meer krijgen plus bij dit soort vragen komen direct die hypocriete Arabieren in me op en dan heb ik iets van no thanks jeff. Plus, het geloof verkiezen boven nationalisme was een belangrijk middel van imperialistische krachten vroeger.
Arabieren hebben dan ook niks om trots op te zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Turk zal nationaliteit zeggen.
Arabier zal geloof zeggen.
Turken die op Arabieren gaan haten.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:45 schreef Che_ het volgende:
Weer discussie over geloof en nationaliteit.. in ramadantopic.
Wallah allochtonen
Wat zeg jij manquote:Op zondag 14 juli 2013 21:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Arabieren hebben dan ook niks om trots op te zijn.
Oh God.. Hier gaan we weer..quote:Op zondag 14 juli 2013 21:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Eensch.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:47 schreef xaban06 het volgende:
Oh alsjeblieft. Jij moet echt wat gaan eten.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh alsjeblieft. Jij moet echt wat gaan eten.Humus zit vol knoflook, toch? Nooit gegeten eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Falafel ook nooit gegeten, waarvan wordt het gemaakt?
Ik denk niet dat er mensen hier zijn die Arabieren haten?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:48 schreef Che_ het volgende:
Mensen die zichzelf moslim durven noemen, maar Arabieren haten. Die is nieuw
Eet smakelijk iedereen
Humus is Yahudi food hoor, weet niet.... Daarom zo goor.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Humus zit vol knoflook, toch? Nooit gegeten eigenlijk.
Falafel ook nooit gegeten, waarvan wordt het gemaakt?
Ik leef en ben opgeroeid in een land als Nederland; Nederlanders hadden meer begrip voor de lengte van mijn baard dan de Turken; Nederlanders zijn toleranter geweest richting mij en mijn vreemde meningen dan de Turken en de Nederlanders hebben zonder onderscheid de Turken onderwijs, gezondheidszorg en sociale zekering gegeven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |