Is zelfde muziek toch...quote:
Ihlamurlar Altindaquote:
Lijkt me saai?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:14 schreef Ambipur het volgende:
Trigger, deze ga ik vanavond eens bekijken![]()
Gaat over Alevieten, daarom trekt het mij misschien meer. Heb je gekeken waar het over gaat of?quote:
Ik zweer het.. Iedere keer als ik wat zei kwamen ze weer met dat gehuil en die vingers. Trauma's gewoonquote:
Wie is ze eigenlijkquote:Op zondag 14 juli 2013 21:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zweer het.. Iedere keer als ik wat zei kwamen ze weer met dat gehuil en die vingers. Trauma's gewoon
beetje door de scenes heen gesurfd.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gaat over Alevieten, daarom trekt het mij misschien meer. Heb je gekeken waar het over gaat of?
Grijze wolven toch.quote:
Ik geef wel recensie nadat ik klaar ben.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
beetje door de scenes heen gesurfd.
Deze boi.quote:
Je hebt nog steeds niet gezegd wat voor koekjesquote:Op zondag 14 juli 2013 21:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Deze boi.
koekjesfoto komt na iftar, ze zijn nog aan het stevig worden in de koelkast
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet gezegd wat voor koekjes
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:22 schreef xminator het volgende:
[..], ik hang geen enkele groepering aan. Dat is voor hersenloze idioten.
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Snijden en de oven in. Makes them cookies
Klopt.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]Oh ja. Natuurlijk. Jij was moslim toch?
Hoe kun je leven zonder oven? Eet je dan alleen brood en pindakaas zoals Nederlanders?quote:
want je gebruikt overal de oven voor?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:29 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hoe kun je leven zonder oven? Eet je dan alleen brood en pindakaas zoals Nederlanders?
De betere gerechten komen uit de ovenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
want je gebruikt overal de oven voor?
Ben verhuisd. Ik ga geen oven van een tata gebruiken. Die geur, hun viezigheidquote:Op zondag 14 juli 2013 21:29 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hoe kun je leven zonder oven? Eet je dan alleen brood en pindakaas zoals Nederlanders?
Sowieso. En als je echte prof bent heb je tandoor osso voor je broodquote:Op zondag 14 juli 2013 21:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De betere gerechten komen uit de oven
Bestaan die nog?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Grijze wolven toch.
Ben jij ook toch?
[..]
Ik geef wel recensie nadat ik klaar ben.
chicken tandoor( i)?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sowieso. En als je echte prof bent heb je tandoor osso voor je brood
Bedoel je de grijze wolf of de Turkse nationalisten in pak en snor?quote:
Houd je smoel en help deze mensen even door tot 21.58 ofzo. Ik vast ook niet, boterletter.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:33 schreef terrorsjaak het volgende:
Jammer dan ramadan ik heb lekker boterham
Turken in pak en snor bestaan wel ja, dat hoef ik je niet te vragen. Ik bedoel de grijze wolven, MHP.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Bedoel je de grijze wolf of de Turkse nationalisten in pak en snor?
Deze man snapt hetquote:
Dikke terror jij.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:33 schreef terrorsjaak het volgende:
Nee joh, ik ken dit wel! Naan/lawash brood en zulksquote:
21:58?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Houd je smoel en help deze mensen even door tot 21.58 ofzo. Ik vast ook niet, boterletter.
Deze stoere gangsterboi.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:33 schreef terrorsjaak het volgende:
Ja, die bestaan nog steeds (ook in pak en snor).quote:Op zondag 14 juli 2013 21:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Turken in pak en snor bestaan wel ja, dat hoef ik je niet te vragen. Ik bedoel de grijze wolven, MHP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |