DAAROM NOEMDE JE ME LAATST KAFIR!!!111quote:Op zondag 14 juli 2013 21:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik maak geen onderscheid op basis van geloof, op basis van stroming, Sowieso Is Shafi superieur
Leugens.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
DAAROM NOEMDE JE ME LAATST KAFIR!!!111
De serie loopt al zo een 10 jaar en een gigantisch hit in de arabische en turkse wereld, ook nog eens 3 films van gemaakt, dus wel erg belangrijk, waar je het precies over hebtquote:Op zondag 14 juli 2013 21:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb een deel ervan gezien. Alles eraan was gewoon drama
Ze zijn nu eenmaal goed in overheersenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:06 schreef Peunage het volgende:
Stop alsjeblieft met Turkse series maken![]()
Ze hebben alle goede Arabische producties de das om gedaan
Yemin et. Vallah ik ga quoten bak.quote:
Yemin ettim.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ze zijn nu eenmaal goed in overheersenKunnen jullie iets van leren.
[..]
Yemin et. Vallah ik ga quoten bak.
Belangrijk? Allahin askina, ik heb nog nooit zoveel troep op TV gezien. Sws is Turkije goed in troep maken qua dizi. Al die dizi's zijn een en al incest zooi.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De serie loopt al zo een 10 jaar en een gigantisch hit in de arabische en turkse wereld, ook nog eens 3 films van gemaakt, dus wel erg belangrijk, waar je het precies over hebt
Weet ik veel a sah, heb een stukje gezien. Weet niet eens of het film of serie wasquote:Op zondag 14 juli 2013 21:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De serie loopt al zo een 10 jaar en een gigantisch hit in de arabische en turkse wereld, ook nog eens 3 films van gemaakt, dus wel erg belangrijk, waar je het precies over hebt
Hou je mond man, KV heefft geproduceerdquote:Op zondag 14 juli 2013 21:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Belangrijk? Allahin askina, ik heb nog nooit zoveel troep op TV gezien. Sws is Turkije goed in troep maken qua dizi. Al die dizi's zijn een en al incest zooi.
Mja, zal vast wel in die 10 jaar gare scenes geweest zijnquote:Op zondag 14 juli 2013 21:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Weet ik veel a sah, heb een stukje gezien. Weet niet eens of het film of serie was
Moet haast wel ja met zo'n productie...quote:Op zondag 14 juli 2013 21:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, zal vast wel in die 10 jaar gare scenes geweest zijn
Schande dat ze dat nummer durven te gebruiken.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hou je mond man, KV heefft geproduceerd
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als er een meisje op FOK is van moslim komaf wat zich meer als een kafir aan het gedragen is dan moslim en het totaal niet praktiserend is, dan ben jij het wel.
Ik wist het!quote:Op zondag 14 juli 2013 21:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Schande dat ze dat nummer durven te gebruiken.
Btw:
[..]
Nee, maar als is het verhaal zo goed als de Godfather, wat heb je daaraan als het dramatisch is verfilmd.quote:
wat is er zo dramatisch aan verfilmd dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, maar als is het verhaal zo goed als de Godfather, wat heb je daaraan als het dramatisch is verfilmd.
Vallah? Dacht dat ze grijze warenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wist het!
ALS, ALS
De producers zijn overigens van jouw kliek, de Baktashi's
Irritant nep geacteerd, gtst-shots etc.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat is er zo dramatisch aan verfilmd dan?
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vallah? Dacht dat ze grijze warenNog steeds vind ik het niet echt een kwaliteitsserie.
Het quoten van je tekst was grapje, trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |