Ja, maar wat is dit dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zonneveld is gewoon een goede journalist. Je kan zijn stijl waarderen of niet waarderen, maar puur als wielerkenner is hij prima.
Dij die Sayar hadden ze gelijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij Argos wijzen ze anders ook vaak genoeg naar andere wielrenners.
twitter:TheRaceRadio twitterde op donderdag 18-07-2013 om 08:04:48Sky gave l'Equipe last 2 years of Froome's power files. Analyzed by Fred Grappe. http://t.co/jQ37G4p94l reageer retweet
Nog niet....er is (nog) geen positieve staal van Sayar in de ronde van Turkije.quote:
Komt natuurlijk niets spannends uit. Sowieso is het SRM data van Froome na de Vuelta 2011, terwijl iedereen juist wil weten wat zijn data's zijn van 2009-2011.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:40 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:TheRaceRadio twitterde op donderdag 18-07-2013 om 08:04:48Sky gave l'Equipe last 2 years of Froome's power files. Analyzed by Fred Grappe. http://t.co/jQ37G4p94l reageer retweet
Ben benieuwd wat daar in staat.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:40 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:TheRaceRadio twitterde op donderdag 18-07-2013 om 08:04:48Sky gave l'Equipe last 2 years of Froome's power files. Analyzed by Fred Grappe. http://t.co/jQ37G4p94l reageer retweet
Ben benieuwd wat daar in staat.
twitter:DopeologyDotOrg twitterde op donderdag 18-07-2013 om 09:51:25I'm translating the @lequipe article on Froome's power numbers now. I'll post a link when I'm done. reageer retweet
Mijn ideequote:Op donderdag 18 juli 2013 10:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Komt natuurlijk niets spannends uit. Sowieso is het SRM data van Froome na de Vuelta 2011, terwijl iedereen juist wil weten wat zijn data's zijn van 2009-2011.
Ten opzichte van 2011 heeft Froome anno 2013 ook weer geen belachelijke progressie geboekt.
Beetje een wassen neus dus, maar mag hopen dat niemand had verwacht dat Sky zichzelf alleen maar meer verdacht gaat maken.
http://t.co/2V1dLAZA6Zquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:21 schreef baggerbaas het volgende:
[..]twitter:DopeologyDotOrg twitterde op donderdag 18-07-2013 om 09:51:25I'm translating the @lequipe article on Froome's power numbers now. I'll post a link when I'm done. reageer retweet
Mwah merk wel dat het mijn interesse wekt zonder dat ik opeens niet meer van de Tour kan genieten. En ik geloof dat ik niet de enige ben, ken niemand die opeens stopt met kijken vanwege doping geruchten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Andere kant, ben wel een beetje klaar met al die doping discussies.
Merk van mezelf dat hoewel ik nog kan genieten van koers, ik bijna elke prestatie wantrouw. Ik hoop zelfs dat Froome nog twee ritten kan winnen en de tien minuten voorsprong gaat halen, het is wel goed zo
Zeker maar ik wantrouw de standaard renners en als dit betekent dat een Ten Dam ook maar moet gebruiken om mee te kunnen doen met de grote renners, dan vind ik dat prima terwijl ik net wil dat iedereen schoon fietstquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Mwah merk wel dat het mijn interesse wekt zonder dat ik opeens niet meer van de Tour kan genieten. En ik geloof dat ik niet de enige ben, ken niemand die opeens stopt met kijken vanwege doping geruchten.
Bij mij hetzelfde.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Stormlooptopic? Krijg die pagina niet geopend, heel velorooms is sloom
Ja hier hebben we weer geen donder aan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als ze nu zijn waarden van zijn gehele tijd bij Sky laten zien...
1 van de voordelen van dopinggebruik is verbeterd herstelvermogen. Hangt wel af van het dopingmiddel natuurlijk maar veel middelen zijn er op gericht om meer trainings of wedstrijdarbeid te kunnen verrichten dan anderen zonder de nadelige gevolgen.quote:FOURTH CONCLUSION: EXCELLENT ABILITY TO RECUPERATE
It's clear that, to be able to exploit a power profile at more or less 100% of the maximum available, Chris Froome has to have excellent recuperative abilities between stages since, if the level of fatigue accumulates too much, he would no longer be able to get close to his own recorded limits.
Haha ja dat las ik ook.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:55 schreef Klopkoek het volgende:
Walsh kwam gisteren op de belg met het argument dat Froome gelijk tweede werd in de eerste bergrit van zijn carrière, boven meer ervaren (Britse) renners die ook mee deden (hij noemde Gerrans enzo).
Staat daar wel mooi tussen Bole en een gedopeerde Rusquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:55 schreef Klopkoek het volgende:
Walsh kwam gisteren op de belg met het argument dat Froome gelijk tweede werd in de eerste bergrit van zijn carrière, boven meer ervaren (Britse) renners die ook mee deden (hij noemde Gerrans enzo).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |