Wat een onzin, op Eurosport maken ze doping gewoon op een zeer volwassen manier bespreekbaar...quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Houd dan gewoon je waffel en kom niet met dat menselijke maat riedeltje.
Daarbij was mijn opmerking natuurlijk niet dat in een clean peloton Froome zeker zou winnen, maar dat hij zou kunnen winnen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat een onzin, op Eurosport maken ze doping gewoon op een zeer volwassen manier bespreekbaar...
En als je je waffel houdt word je over 5 jaar weer afgekraakt omdat je nooit kritisch was ten opzichte van Froome. Het is ook nooit goed...
@ratjetoe: doping zorgt er uiteraard voor dat je nooit 1 op 1 renners meer kunt vergelijken in het hypothetische geval dat iedereen clean is. Dus ja, het is meer een onderbuikgevoel.
Ik kijk geen eurosport maar bij smeets aan tafel kwam er bijna alleen maar rommel uit zijn mond.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat een onzin, op Eurosport maken ze doping gewoon op een zeer volwassen manier bespreekbaar...
En als je je waffel houdt word je over 5 jaar weer afgekraakt omdat je nooit kritisch was ten opzichte van Froome. Het is ook nooit goed...
@ratjetoe: doping zorgt er uiteraard voor dat je nooit 1 op 1 renners meer kunt vergelijken in het hypothetische geval dat iedereen clean is. Dus ja, het is meer een onderbuikgevoel.
Ja hallo, dan noem je ook wel iemand met Mart Smeetsquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik kijk geen eurosport maar bij smeets aan tafel kwam er bijna alleen maar rommel uit zijn mond.
Daarnaast zijn smeets en consorten natuurlijk afgemaakt omdat ze helemaal in de kont van armstrong zaten, niet omdat ze hun mond hielden. En omdat ze collega journalisten als rancuneuze fransozen neer zetten. Het is jammer dat die vandeweghe dat niet meer durfde te herhalen bij smeets aan tafel (hij zei dat op de belgische tv).
De allereerste etappeoverwinning van comeback armstrong in 1999, in de tijdrit, werd door smeets uitgeluid met de woorden "hij voorziet de tour van nieuw bloed". Je kunt de beelden op de nos site vinden.
Zonneveld heeft bij de NOS de rem erop om dat baantje te houden, op rtl praatte hij vorige jaar toch echt anders, heeft nelissen en rabobank aan het praten gekregen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zonneveld zegt gewoon dat de prestaties van Froome op het randje zijn. Dat je als journalist je niet laat meevoeren op je onderbuikgevoel, of het onderbuikgevoel van de gemiddelde Tour-volger, en op televisie zonder bewijs gaat lopen gillen dat iemand doping gebruikt, lijkt me alleen maar prijzenswaardig.
Als columnist daarentegen, wat een schijt lollige troep is dat zeg.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zonneveld is gewoon een goede journalist. Je kan zijn stijl waarderen of niet waarderen, maar puur als wielerkenner is hij prima.
Wat is er zo goed aan? Soms draaft hij te ver door en soms neigt het teveel naar de andere kant. Hij is ook een meester in oude koeien als zijn ontdekking te verkopen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zonneveld is gewoon een goede journalist. Je kan zijn stijl waarderen of niet waarderen, maar puur als wielerkenner is hij prima.
Af en toe wel. Maar het punt wat ik bedoel is dat de beste zelden wint. Of de UCI de uitslag nog steeds probeert te beinvloeden, zoals bij Armstrong omdat Armstrong voor hun de sleutel was tot de VS, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze bepalen voor de koers wie er gaat winnen ja?
Wie is volgens jou wel een goede commentator dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat is er zo goed aan? Soms draaft hij te ver door en soms neigt het teveel naar de andere kant. Hij is ook een meester in oude koeien als zijn ontdekking te verkopen.
ik denk dat het erger is als de meeste denken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zeg het maar jongens. De menselijke maat.
De Spanjaarden, Froome, Kreuzinger, Riisquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zeg het maar jongens. De menselijke maat.
Vooral Kreuzinger en Rodriquezquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Spanjaarden, Froome, Kreuzinger, Riis
Dit inderdaadquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Spanjaarden, Froome, Kreuzinger, Riis
Kreuzinger heeft vooral ook heel erg goed gedaaldquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vooral Kreuzinger en RodriquezWaar halen zij het opeens vandaan
Ten Dam ook gevallen, dus vertekend wat. En Mollema niet zog goed. Nederlanders met wat meer mazzel minuutje sneller.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:58 schreef GotenSSJ het volgende:
D
[..]
Dit inderdaadWaar halen die het allemaal ineens vandaan (Behalve Froome dan). Mollema en Ten Dam, zoals logisch, minder in de 3de week. De andere vliegen ineens weer
True. Maar vind het wel opvallend dat die Kreuziger, Contador, Rodriguez en Valverde toch een beetje zo'n goede week 3de week lijken te gaan rijden. Ben benieuwd naar morgen of ze het moeten bekopen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ten Dam ook gevallen, dus vertekend wat. En Mollema niet zog goed. Nederlanders met wat meer mazzel minuutje sneller.
Froome is gewoon lachwekkend. Als een minuutje de afdaling doen, langzaam fiets wisselen en dan gewoon alsnog winnenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
True. Maar vind het wel opvallend dat die Kreuziger, Contador, Rodriguez en Valverde toch een beetje zo'n goede week 3de week lijken te gaan rijden. Ben benieuwd naar morgen of ze het moeten bekopen.
Maar die rijdt al de hele tour ongeloofwaardig. Dus dat had ik wel aan zien komen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Froome is gewoon lachwekkend. Als een minuutje de afdaling doen, langzaam fiets wisselen en dan gewoon alsnog winnen_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |