Ja, maar mocht hier ook wel, gezien de discussie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:22 schreef ranja het volgende:
[..]
interessant... ben op zoek gegaan naar iets niet acoustisch of live, klintk wel goed
https://soundcloud.com/reena-riot/sets/reena-riot-ep
overigens is dit meer wat voor het zangeressen topic natuurlijk
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:27 schreef Norrage het volgende:
Die Robin Thicke had ik veel van verwacht, maar wat een gezapig album zeg
Ach, we hebben de single nog
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Sowieso zijn al die bewerkingen lachwekkend![]()
Ik hoorde op radio continu een versie waar ze in het Nederlands doorheen 'rappen'Kan die alleen niet vinden
Spotifyquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:07 schreef Kerftminister het volgende:
Is er iemand die Narcissus Road van The Hours bezit? (Digitaal)
Dat is de eerste keer volgens mij dat Spotify me aftroeft ipv andersom.quote:
Kan je hem zo afspelen:quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:12 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat is de eerste keer volgens mij dat Spotify me aftroeft ipv andersom.
Nee, maar ik gebruik dat niet.
Dan scrobbled ie niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan je hem zo afspelen:
Narcissus Road, a song by The Hours on Spotify.
Niet helemaal, maar vind het leuk en vooral erg handig om bij te houden en zo nodig hoef ik het album ook weer niet te horen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:48 schreef Z het volgende:
Man, het scrobblen is bij jou dus belangrijker dan de muziek. Laat het los zou ik zeggen.
Wel goed album thoquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:04 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar vind het leuk en vooral erg handig om bij te houden en zo nodig hoef ik het album ook weer niet te horen.
Op Spotify kan ik geen Beatles, K-Pop, allerlei wat minder bekende dingen en nog wat dingen die zomaar ontbreken niet luisteren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:09 schreef Norrage het volgende:
Gewoon Spotify installeren dus, dan scrobbelt ie wel.
Het is niet alsof als je spotify hebt dat je de rest niet meer mag gebruikenquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Op Spotify kan ik geen Beatles, K-Pop, allerlei wat minder bekende dingen en nog wat dingen die zomaar ontbreken niet luisteren.
Tja voor die 1 á 2 dingen die ik niet kan vinden en wel op Spotify staan lijkt het me ook overbodig. Verder ben ik dol op mijn eigen muziekbibliotheek waar ik lekker kan shufflen en titels en artiestennamen kan aanpassen. Skits kan je eruitknippen etc.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is niet alsof als je spotify hebt dat je de rest niet meer mag gebruiken
Dit inderdaad. En je kunt natuurlijk wel Spotify gebruiken en een ander programma er naast maar dat is weer zo omslachtig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja voor die 1 á 2 dingen die ik niet kan vinden en wel op Spotify staan lijkt het me ook overbodig. Verder ben ik dol op mijn eigen muziekbibliotheek waar ik lekker kan shufflen en titels en artiestennamen kan aanpassen. Skits kan je eruitknippen etc.
Verder moet ik ook mijn telefoon kunnen blijven supplien met nieuwe nummers.
Wat een waardeloos artikel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:26 schreef Arn0 het volgende:
Speciaal voor de haters:
http://www.forbes.com/sit(...)hat-thom-yorke-says/
Integendeel, eindelijk een artikel dat geen appels met peren vergelijkt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een waardeloos artikel.Dat slaat echt nergens op.
Jammer dat je mijn volgende post dan niet leest.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:35 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Integendeel, eindelijk een artikel dat geen appels met peren vergelijkt.
Als jij blind je favoriete muzikanten wilt volgen in hun kritiek moet jij dat weten, maar enige objectiviteit kan geen kwaad
Over iTunes gesproken: ik mis de cover flowquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:49 schreef Kerftminister het volgende:
Ik heb zelf verder niks tegen Spotify ofzo, alleen iTunes ligt me beter. Dat is natuurlijk ook volledig afhankelijk van je luistergedrag en van de muziek die je luistert.
Ik download pas nieuwe versies als men positief erover is, heb zelf nu de op een na nieuwste en die bevalt goed.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Over iTunes gesproken: ik mis de cover flowVind een aantal dingen in de nieuwste versie echt bagger. Zoeken is ook ineens vrij krakkemikkig
Stap NIET over.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik download pas nieuwe versies als men positief erover is, heb zelf nu de op een na nieuwste en die bevalt goed.
Deed ik ook pas toen iemand me het aanraadde.
Begrijpelijk. Ik vind het een heel fijn programma - zolang het precies doet wat het moet doen. Als er problemen zijn is het echt afschuwelijk. Plus natuurlijk dat ik jaren geleden door aankoop van een iPod er in geforceerd ben en nu niet meer weg kan.quote:
Hahahquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:03 schreef Norrage het volgende:
itunes was fantastisch, maar die nieuwe iTunes is echt ronduit verschrikkelijk. Echt te erg, wie ze daarop hebben gezet hebben moet echt een randdebiel zijn. Waarschijnlijk dezelfde randdebiel die de AMG website verneukt heeft.
Tssk. Gewoon op CD hier uiteraard.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:07 schreef Kerftminister het volgende:
Is er iemand die Narcissus Road van The Hours bezit? (Digitaal)
Ik vind ze echt geweldigquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:26 schreef ranja het volgende:
Arctic Monkeys is zo'n band waarvan ik eigenlijk met smart op een 'best of' zit te wachten
Hmm. Nummertje van niks toch?.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:16 schreef Grobbel het volgende:
Geen zin om tig pagina's door te spitten, maar deze al voorbij gekomen? Comeback-single van The Dismemberment Plan. https://t.co/alMBULohTy
quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:33 schreef Z het volgende:
Uit de oude doos: 1150 woorden voor een 0,0
http://pitchfork.com/reviews/albums/5607-travistan/
Travis Morrison is de zanger van The Dismemberment Plan.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:33 schreef Z het volgende:
Uit de oude doos: 1150 woorden voor een 0,0
http://pitchfork.com/reviews/albums/5607-travistan/
Travis Morrison is de zanger van The Dismemberment Plan.
Tsja, dat ciijfer was vooral ingegeven door teleurstelling over de slechte teksten, en het heeft ook min of meer Travis' complete solocarrière naar de vaantjes geholpen. Als je de lijn vanuit The Dismemberment Plan doortrekt naar zijn soloplaten is ie in 2 stappen van een 9.6 naar een 0 gegaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:50 schreef Tchock het volgende:
Je zet jezelf als recensent natuurlijk ook wel een beetje voor lul als je een album een 0,0 geeft.Maar het is wel komisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |