Kanye West, wel een goed album, maar een album met Nicki Minaj kan je toch geen 10 geven.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
van wie is dat album? Naam komt me bekend voor.
Ik besterf het echt in de tram onderweg
Kanye. En relax, het zijn maar mensen. Mensen die ietsje vaker muziek maken dan jij.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
van wie is dat album? Naam komt me bekend voor.
Ik besterf het echt in de tram onderweg
ow ja dat was het. Ik ben niet eens bang voor hun maar bang dat ik dichtklap en opeens geen Engels meer kanquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kanye. En relax, het zijn maar mensen. Mensen die ietsje vaker muziek maken dan jij.
Dit. Daarnaast komen Britse bandjes er ook altijd bekaaider vanaf op Pitchfork.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pitchfork lijkt soms te vergeten dat er nog getallen tussen de 3 en de 9 zitten.
ik vond het echt helemaal niks, ik kan die stem van hem niet uitstaanquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:49 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kanye West, wel een goed album, maar een album met Nicki Minaj kan je toch geen 10 geven.
interessant... ben op zoek gegaan naar iets niet acoustisch of live, klintk wel goedquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:00 schreef methodmich het volgende:
Moet zeggen dat ik persoonlijk weer weinig met die vier Nederlandse zangeressen heb en An Pierlé weer wel kan waarderen. Selah Sue doet me ook niks.
Reena Riot
Goed... maarquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:49 schreef MaJo het volgende:
Oh en nog een recensie zoals beloofd:
http://www.jimmyalter.nl/(...)ub-imponeert-tivoli/
Echt? die moet ik dan maar eens opzoeken.quote:hun bekendste nummer Beat the Devil’s Tattoo
gebaseerd op de meeste listens op spotifyquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Goed... maar
[..]
Echt? die moet ik dan maar eens opzoeken.
Overigens ook mooi dat Vox von Braun positief genoemd wordt, toen ik zag dat zij voorprogramma zouden zijn ging ik nog twijfelen of ik toch niet heenwilde.
Whatever Happened To My Rock 'n' Roll is hun bekendste nummer zou ik zeggen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
gebaseerd op de meeste listens op spotifyvan echte hits kun je niet spreken maar dit is wel hun bekendste denk ik
Ja, dat is wel het meeste relaxte voor een interviewer, een 1 op 1quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:19 schreef MaJo het volgende:
Interview met White Lies ging primahad een gesprek met de bassist, leuke gast! Nu nog 3 weken wachten voor jullie want het mag nog niet gepubliceerd worden
was er ook wel blij mee! Ook met de keuze van de bassist aangezien hij de meeste muziek en de teksten schrijft. Ook nog even het tweede album besproken, hij reageerde er heel nuchter opquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:21 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel het meeste relaxte voor een interviewer, een 1 op 1
Klinkt goed. Wat doe je voor werk? Sorry als ik het niet heb meegekregen btw.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:19 schreef MaJo het volgende:
Interview met White Lies ging primahad een gesprek met de bassist, leuke gast! Nu nog 3 weken wachten voor jullie want het mag nog niet gepubliceerd worden
geen probleemquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:52 schreef Agger het volgende:
[..]
Klinkt goed. Wat doe je voor werk? Sorry als ik het niet heb meegekregen btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |