Het is dus wel aicar, maar ze hebben een NOS-team dat tot gisteren nooit van doping had gehoord op Matschiner afgestuurd.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet.
Heb het al
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb altijd het idee dat er alleen maar stagaires bij de NOS werkenquote:Op zondag 14 juli 2013 17:37 schreef Zelva het volgende:
[..]
Het is dus wel aicar, maar ze hebben een NOS-team dat tot gisteren nooit van doping had gehoord op Matschiner afgestuurd.
Van dit topicquote:
De meesten waren het toch over eens dat Froome de sterkste zou zijn?quote:
Nee, die zeiden dat Contador gister en op Gap minuten gaat pakkenquote:Op zondag 14 juli 2013 17:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je bedoelt die allemaal gezegd hebben dat Contador Froome er niet af rijdt bergop?
Neequote:Op zondag 14 juli 2013 17:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
De meesten waren het toch over eens dat Froome de sterkste zou zijn?
Stemmen in je hoofd zijn geen reacties in een topic.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, die zeiden dat Contador gister en op Gap minuten gaat pakken
Geen last van, maar goed om te weten dat je weer niks te vertellen hebt. Nu je hol in?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:41 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Stemmen in je hoofd zijn geen reacties in een topic.
Hij is de nieuwe Klopkoek, die in 2008 beweerde dat iedereen zei er in de etappe naar Alpe d'Huez al op de Glandon aangevallen zou worden. Toen ik dat ging natellen hadden er geloof ik iets van 23 gezegd dat pas op Alpe d'Huez iets zou gebeuren, en maar 2 die verwachtten dat er op de Glandon al aangevallen zou worden.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
De meesten waren het toch over eens dat Froome de sterkste zou zijn?
Nee, die zeiden dat als hij de tour wil winnen hij het op die manier moet doen.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, die zeiden dat Contador gister en op Gap minuten gaat pakken
Quote dan eens drie mensen die dachten dat Contador vandaag en in Gap minuten op Froome zou pakken.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen last van, maar goed om te weten dat je weer niks te vertellen hebt. Nu je hol in?
Ik zou het topic nog maar eens doorlezen als ik jou was.quote:
Een beetje voorspelbaar.quote:
Lees de topic maar terug, kom je misschien een keer je autisten hok uit, dus is ook prima voor jequote:Op zondag 14 juli 2013 17:43 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Quote dan eens drie mensen die dachten dat Contador vandaag en in Gap minuten op Froome zou pakken.
In je hoofd dus.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lees de topic maar terug, kom je misschien een keer je autisten hok uit, dus is ook prima voor je
Nee, mijn begrijpend lezen skills zijn prima in ordequote:Op zondag 14 juli 2013 17:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou het topic nog maar eens doorlezen als ik jou was.
Neequote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar wie weet pakt Contador wel 6 minuten op Froome overmorgen
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:49 schreef baggerbaas het volgende:
Hivert net als 4 jaar geleden laatste op de Ventoux
't Is een gave.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:49 schreef baggerbaas het volgende:
Hivert net als 4 jaar geleden laatste op de Ventoux
http://www.letour.fr/le-t(...)make-the-top-10.htmlquote:Today I went in the breakaway in order to get some points but I had in mind to also make the top 10 on the Mont Ventoux – it would have been something special! Unfortunately some riders were sleeping and when they woke up we were gone and they chased us. They didn't catch us and now I don't understand the tactic of those directeurs sportifs who ask their riders to pace the bunch after they didn't manage to catch us; it makes no sense
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |