quote:Op zondag 14 juli 2013 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Bier en tetten, gefeliciteerd
Ik sta (bijna) iedereen netjes te woord. Maar thanks.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:49 schreef leeell het volgende:
Gefeliciteerd, je hebt me altijd netjes te woord gestaan, hoop dat je nog minimaal 5 jaar aanblijft.
Zelfs userts waarmee ik in een topic post hebben het vaak niet eens door.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:57 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik wist niet eens dat Snakey FA was. Blijkbaar doet hij zijn werk goed aangezien het niet in negatieve zin opvalt.
Gefeliciteerd!
Ninja training gehad. Duidelijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zelfs userts waarmee ik in een topic post hebben het vaak niet eens door.
quote:Op zondag 14 juli 2013 18:59 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ninja training gehad. Duidelijk.
Deze is nog beterquote:Op zondag 14 juli 2013 17:07 schreef yvonne het volgende:
Vandaag 5 jaar FA
MED / Snakey nieuwe Forum Admin
Sexy! Maakt me nieuwsgierig naar wat er onder dat um... masker zit.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:03 schreef Snakey het volgende:
En ik heb natuurlijk altijd de back up van shmoopy. Het is zeldzaam om te zien, maar hier zie je haar in actie.
[ afbeelding ]
Als Yvonne en ik vrij hebbenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Sexy! Maakt me nieuwsgierig naar wat er onder dat um... masker zit.
quote:
To short; want more: http://www.oldtimestrongm(...)s/iron-henry-rollinsquote:The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you're a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But two hundred pounds is always two hundred pounds.
Nope. Priest.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Van harte![]()
![]()
Of is Snakey meer van Maiden ?
U mijnheer, heeft een sublieme muziek smaak.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |