Nee, maar wat is het nut van vijf uur naar een wielerwedstrijd kijken, wachtend tot Froome er vandoor gaat, en dan DOPING DOPING gaan roepen?quote:Op zondag 14 juli 2013 16:41 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Oh, dus als iemand overduidelijk doping gebruikt moeten we de tv maar uitzetten?
In de vlakke tijdrit scheelde het amper 20 seconde. Moet nog zien op Mollema woensdag van ten Dam wint.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:42 schreef waaromniet1988 het volgende:
HAND VOOR JE MOND ALS JE MOET HOESTEN
Uiteindelijk bracht kreuziger alleen iedereen dichter bij contadorquote:Op zondag 14 juli 2013 16:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Quintana, Mollema, Kreuziger, Ten Dam en Contador zullen het wel gaan uitmaken voor plekken 2 tot 6, Fuglsang zie ik niet meer meedoen voor een hogere plaats (tenzij er 1 van die 5 kraakt).
Denk dat vooral Kreuziger nog wel beter kan, die bleef vandaag braafjes volgen en stormde snel even weg toen hij zag dat hij Contador nog kon helpen.
Naief zeg, mijn hemel. Armstrong testte ook jarenlang negatief en wat bleek?quote:Op zondag 14 juli 2013 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof in elk geval dat zolang er geen aanwijzingen zijn van doping behalve de tijd je gewoon je klep moet houden en als je zo heilig gelooft dat hij gebruikt de tv uit moet zetten.
Als je de waarheid niet wil horen kan je ook FOK! wegklikken?quote:Op zondag 14 juli 2013 16:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, maar wat is het nut van vijf uur naar een wielerwedstrijd kijken, wachtend tot Froome er vandoor gaat, en dan DOPING DOPING gaan roepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |