abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128972679
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, en dan mot je dus verdomme gewoon afremmen!

Echt.....
Lees mijn post nog eens.....

er staat "Ik rijd er niet erg hard, want dat kan toch niet".

Echt.......
Haters gonna hate.
pi_128972698
Ik vind dat behalve verplichting van bel op fietspad, max snelheid ook een verbod op mobieltjes in de hand en headphones moet komen.
Haters gonna hate.
  maandag 15 juli 2013 @ 15:56:13 #273
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_128972946
quote:
99s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:48 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik vind dat behalve verplichting van bel op fietspad, max snelheid ook een verbod op mobieltjes in de hand en headphones moet komen.
Dat ben ik 100% met je eens. Het zijn vrijwel ook altijd vrouwen, die kunnen zogenaamd 2 dingen tegelijk. Nou het is iig niet bellen en recht rijden :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_128973252
Ik vind dat allemaal een beetje overdreven om gelijk weer met een regelmachine te komen. Voortaan ook verbieden om al bellend over te steken of hard te lopen met oordoppen in? Of auto te rijden met ramen dicht, of met luide muziek aan?

Als men zich aan de huidige verkeers- en fatsoensregels houdt is waarschijnlijk 90% van de ongelukken te voorkomen. Racefietsers moeten zich realiseren dat om sommige plekken racefietsen is als op zaterdagmiddag door de Kalverstraat hardlopen. Het mág wel, maar het is niet handig....

[ Bericht 19% gewijzigd door Fides op 15-07-2013 16:11:07 ]
pi_128973517
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat ben ik 100% met je eens. Het zijn vrijwel ook altijd vrouwen, die kunnen zogenaamd 2 dingen tegelijk. Nou het is iig niet bellen en recht rijden :').
Dat wil niet zeggen dat ze die twee dingen 100% tegelijk kunnen :+
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 15 juli 2013 @ 16:16:54 #276
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_128973646
Ook vrouwen kunnen niet twee niet-automatische taken tegelijk uitvoeren, dat is bewezen met onderzoekjes. Misschien kunnen ze beter schakelen tussen twee van zulke activiteiten maar ze kunnen ze niet tegelijkertijd uitvoeren.
Om die reden is niet zo zeer het vast hebben van de mobiele telefoon gevaarlijk maar het bellen zelf! Zo'n 80% van het risico wanneer je een telefoon in de hand hebt wordt veroorzaakt door het bellen zelf, niet door het vasthebben van een telefoontje.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 15 juli 2013 @ 16:21:17 #277
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_128973799
quote:
99s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:46 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik hoor ook veel mensen klagen over renners zonder een bel. Ik heb er altijd een op mijn fiets alleen voor de koers moet dat ding eraf, dat mag er dan niet op zitten. Vaak bel ik netjes en ik rijd ook niet erg hard over de fietspaden want dat kan toch niet. Maar ja dan bel je 1x, 2x 3x maar dan is oma doof of de jeugd zit met een iPhone te spelen of met speakertjes of headphones.
Slechte regels van de koers dan als je die er niet op mag hebben zitten! Tijd om die eens aan te passen. Daar heb jij als wielrenner niets over te zeggen maar de bestuurders van jouw sport zouden beter moete weten. Sowieso is er natuurlijk geen enkel excuus om tijdens een training niet met een bel te fietsen aangezien het tijdens een training niet uitmaakt dat je wat extra gewicht hebt.
Mooi dat jij wel een bel gebruikt!

Ik zou trouwens graag zelf eens gaan wielrennen. Op de gewone fiets kan ik vrij hard fietsen (constant tempo van zo'n 30 km/uur op een lange afstand) dus ik zou me graag willen meten met een wielrenfiets, de kosten houden me nog tegen om ook te gaan wielrennen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_128973956
quote:
99s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:48 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik vind dat behalve verplichting van bel op fietspad, max snelheid ook een verbod op mobieltjes in de hand en headphones moet komen.
Dat is er stiekem al, verbod op gebruik van telefoon voor bestuurders.
pi_128974073
quote:
99s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:46 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik hoor ook veel mensen klagen over renners zonder een bel. Ik heb er altijd een op mijn fiets alleen voor de koers moet dat ding eraf, dat mag er dan niet op zitten. Vaak bel ik netjes en ik rijd ook niet erg hard over de fietspaden want dat kan toch niet. Maar ja dan bel je 1x, 2x 3x maar dan is oma doof of de jeugd zit met een iPhone te spelen of met speakertjes of headphones.
En zelfs dan ligt de verantwoordelijkheid bij jou, want jij bent degene die met enorme snelheid aan komt fietsen.

Edit: en jaaa.. natuurlijk ben jij er eentje van de lieve en doe je zoiets nóóit en pas jij wel altijd goed op en zijn het altijd de anderen ..
"Pools are perfect for holding water"
pi_128974255
Ik ben in mijn vroegere fietscarrière (middelbare school, 6 jaar lang elke dag 32 km fietsen) welgeteld 3x aangereden.

1 x tokkie op scooter (maar die stopte tenminste nog om te vragen of alles OK was)
2 x door een groep wielrenners, nooit gestopt, nooit excuses, wel gezeik en boos worden op mij. Heb er vaak genoeg over gedacht de ketting die ik als fietsslot gebruik eens ter handen te nemen op het moment dat ze langs racen. (nooit gedaan natuurlijk, maar ze verdienen het zo hard)

ELK groepje wielrenners is tuig dat denkt dat de weg van hun is. Zonder uitzondering. Ben in die 6 jaar tijd nog nooit een beleefd groepje amateurrenners tegengekomen. Kan er eerlijk gezegd ook geen empathie voor opbrengen als die lui zichzelf in de kreukels rijden. Eigen schuld.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 15 juli 2013 @ 16:42:19 #281
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_128974481

Dit kan alleen zijn bedacht door iemand die zelf niet fietst.
Een normale snelheid, dus zonder je in te spannen, is voor een jongere iets boven de 20 km/uur en voor een 'jonge' 65+-er iets onder de 20 km/uur.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 15 juli 2013 @ 16:42:39 #282
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_128974492
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan alleen zijn bedacht door iemand die zelf niet fietst.
Een normale snelheid, dus zonder je in te spannen, is voor een jongere iets boven de 20 km/uur en voor een 'jonge' 65+-er iets onder de 20 km/uur.
En wat is 15 miles per uur?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_128974525
quote:
18s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan alleen zijn bedacht door iemand die zelf niet fietst.
Een normale snelheid, dus zonder je in te spannen, is voor een jongere iets boven de 20 km/uur en voor een 'jonge' 65+-er iets onder de 20 km/uur.
= 24 km/h

Prima dus
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 15 juli 2013 @ 16:47:28 #284
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_128974636
Oh ja, ik had er even niet aan gedacht dat ze in Engelstalige volkeren het gemak van het SI nog niet hebben ontdekt. :D
Er stond immers geen mijl op het bordje (foei! ;)). Een loophole voor een goede advocaat?
Dat gaat ja. Ik fiets gemakkelijk sneller dan dat maar zo lang ik op mijn gemak fiets blijf ik daar net onder. Maar ja, dat ben ik. Er zijn vast en zeker getalenteerdere fietsers en fietsers die met een zwaarder verzet fietsen en hierdoor ook op hun gemakje daar net boven gaan.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 15 juli 2013 @ 16:48:28 #285
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_128974669
Ja, en? Elke auto/motor kan ook veel harder dan de maximum snelheid...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 15 juli 2013 @ 16:50:17 #286
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_128974742
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Ja, en? Elke auto/motor kan ook veel harder dan de maximum snelheid...
Het verschil is dat de automobilist niets doet om die snelheid te halen, een fietser drijft zelf de motor aan. ;)
Het is niet gemakkelijk om onder je 'gemakkelijke' snelheid te fietsen. Je kan traag fietsen en je kan snel fietsen, daar tussen in en daar onder of daar boven is lastig. Dat weet je als je zelf voldoende fietst. Voor 99-100% van de mensen zal die snelheidslimiet zonder kilometerteller te halen zijn, voor een kleine minderheid van de mensen misschien niet.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_128975682
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Oh ja, ik had er even niet aan gedacht dat ze in Engelstalige volkeren het gemak van het SI nog niet hebben ontdekt. :D
Er stond immers geen mijl op het bordje (foei! ;)). Een loophole voor een goede advocaat?
Dat is in Nederland ook zo ;)

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 15 juli 2013 @ 17:33:47 #288
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_128976020
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 01:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Of dat je +40 of -40 bent en of dat je een buikje hebt of niet maakt niet uit.
In de snelheid en doordeweekse kilometers wel :+
  maandag 15 juli 2013 @ 17:37:08 #289
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_128976097
quote:
15s.gif Op maandag 15 juli 2013 02:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Recente berichtgeving. Je leest gewoon steeds vaker berichten over ongevallen waarbij wielrenners zijn betrokken.
selectief lezen dan

van een onderzoek op verzoek van de overheid:
quote:
Het risico voor de oudere fietser op een letselo
ngeval is gemiddeld 3,2 maal zo hoog van andere
fietsers. Dit verhoogde risico komt niet zo
zeer door een hogere mate van betrokkenheid bij
ongevallen, maar vooral door de grotere breekbaarheid van ouderen.
  maandag 15 juli 2013 @ 17:38:09 #290
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_128976117
quote:
2s.gif Op maandag 15 juli 2013 02:33 schreef sig000 het volgende:
Het probleem zit 'm in de groepen wielrenners.
Ligfietsers gaan nog sneller maar daar hoor je zelden wat van omdat die alleen rijden.
Oplossing wielrenners alleen op fietspad minimaal op 25 meter afstand van elkaar.
Die rijden ook meestal alleen.

Je ziet alleen geen groepen 'benders'
  maandag 15 juli 2013 @ 17:38:58 #291
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_128976137
quote:
15s.gif Op maandag 15 juli 2013 02:39 schreef Elfletterig het volgende:
Bij deze een selectie uit een serie recente ongevallen waarbij wielrenners zijn betrokken. Een selectie, want er zijn er nog veel meer en ik had geen zin om alles te kopiëren.

5 april, Wielrenner overleden na botsing met tractor Esbeek
http://www.omroepbrabant.(...)+tractor+Esbeek.aspx

11 april, Wielrenner overleden na ongeval Wervershoof
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)ongeval+Wervershoof+(met+video)

27 april, Wielrenner zwaargewond na ongeval in Koekange
http://www.meppelercouran(...)val-in-koekange.html

28 april, twee ongevallen voor wielrenners Omloop Breda
http://www.bredavandaag.n(...)renners-omloop-breda

28 april, Wielrenner zwaargewond bij ongeval in Zevenbergen
http://www.ginopress.nl/w(...)eval-in-zevenbergen/

28 april, Ongeval met wielrenner op Leidsevaart Noordwijkerhout
http://www.leidschdagblad(...)/article22118833.ece

30 april, Edese wielrenner ernstig gewond bij ongeval
http://www.112ede.nl/page(...)g-gewond-bij-ongeval

10 mei, Wielrenner zwaargewond in Laren (Gld)
http://www.112tv.nl/video/2247/ongeval-wielrenner--jeep-laren-gld

15 mei, Velp: Wielrenners zwaargewond bij ongeval
http://gelrenieuws.nl/201(...)ond-bij-ongeval.html

19 mei, Wielrenner zwaargewond na val met fiets IJsseldijk Capelle a/d IJssel
http://www.nieuwsopbeeld.(...)k-capelle-a-d-ijssel

1 juni, Wielrenner gewond bij ongeval in Hoogeveen
http://www.newspower.nl/816/

5 juni, Wielrenner zwaar gewond na ongeval in Dordrecht
http://www.politie.nl/nie(...)al-in-dordrecht.html

9 juni, Dronten: Wielrenner overleden na aanrijding
http://www.omroepflevolan(...)rleden-na-aanrijding

9 juni, Wielrenners klappen op auto in Wapserveen
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)n-op-auto-wapserveen

9 juni, Ongeval tussen auto en wielrenner Julianasluis Gouda
http://112hm.nl/2013/06/0(...)-julianasluis-gouda/

10 juni, Amersfoort - Wielrenner aangereden
http://www.asmedia.nl/nie(...)-181-amersfoort.html

15 juni, Ongeval tussen scooter en wielrenner op het Kortland in Alblasserdam
http://www.112graafstroom(...)and-in-alblasserdam/

17 juni: Wielrenner gewond na val bij Nieuwdorp
http://www.omroepzeeland.(...)euwdorp#.UeNDso17Lng

18 juni, Zwanenburg: Wielrenner gewond bij ongeval
http://www.112meerlanden.(...)-gewond-bij-ongeval/

26 juni, Wielrenner gewond bij ongeval in Etten-Leur
http://www.bndestem.nl/re(...)etten-leur-1.3887230

29 juni, Wielrenner ernstig gewond na valpartij nabij Westerbroek - http://www.112groningen.nl/Groningen/nieuws/21525/

4 juli, Automobilist schept wielrenner in Oud-Alblas
http://www.lekkerlandsnie(...)enner-in-oud-alblas/

5 juli, Wielrenner gewond na botsing in Vogelenzang
http://www.haarlemsdagbla(...)/article23360803.ece

7 juli, Hardenberg: Wielrenner gewond naar ziekenhuis
http://www.destentor.nl/r(...)ziekenhuis-1.3903391

7 juli, Zwijndrecht: Ernstig ongeluk met wielrenner
http://nos.nl/artikel/527018-ernstig-ongeluk-met-wielrenner.html

9 juli, Wielrenner geschept door auto in Echten
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)ept-door-auto-echten

13 juli, Wielrenner gewond bij botsing in Assendelft
http://www.noordhollandsd(...)/article23499133.ece

14 juli, Wielrenner (17) uit Eersel overleden na aanrijding met auto in Hoogeloon
http://www.omroepbrabant.nl/?news/196513802/Wielrenner+(17)+uit+Eersel+overleden+na+aanrijding+met+auto+in+Hoogeloon.aspx
met 660 doden per jaar zie ik het probleem niet, kom maar terug als er 2 per dag door wielrenners verongelukken _O-


quote:
WAPSERVEEN - Een 51-jarige wielrenner uit Meppel is zondagmorgen gewond geraakt in Wapserveen.

Een 26-jarige automobiliste uit die plaats reed vanaf de Oude Dijk het fietspad op om meer zicht te hebben op de weg. Ze zag daarbij een peloton wielrenners over het hoofd. Twee van hen klapten op de auto. De 51-jarige man moest naar het ziekenhuis.
gewoon willekeurig bericht gepakt, schuld van wie ook alweer?
  maandag 15 juli 2013 @ 17:41:39 #292
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_128976198
quote:
Onzin.

Helmgebruik geeft een HOGERE kans op ongelukken en nog nooit heeft iemand bewezen dat muziek luisten op de fiets gevaarlijker zou zijn.

Weerlegde drogredenen gebruiken :N
  maandag 15 juli 2013 @ 17:43:40 #293
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_128976254
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 03:04 schreef Zelva het volgende:
Als je niet kunt inschatten, of niet wilt inschatten wat de snelheid van een medeweggebruiker is, hoor je gewoon niet in het verkeer thuis en moet het je gewoon verboden worden ooit nog zelfstandig van het verkeer gebruik te maken. Als je het niet kunt, houdt het gewoon op. Daar moeten we hard in zijn.
AMEN _O_
  maandag 15 juli 2013 @ 17:45:02 #294
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_128976280
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 07:50 schreef livelink het volgende:

[..]

Dit dus. Wielrennen is een individuele sport. Ga lekker in je eentje fietsen. Wat een onzin dat ze persé in een groepje willen fietsen.
voetbal kun je ook alleen doen, of koffie drinken

ik ga vanaf nu iedereen die met meer dan zijn eentje is stigmatiseren, moeten ze maar alleen zijn :r :(
  maandag 15 juli 2013 @ 17:46:18 #296
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_128976316
quote:
15s.gif Op maandag 15 juli 2013 09:12 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

[..]

Persoonlijke ervaringen zijn niet representatief. Als ik wil, kan ik bijna dagelijks een fietser aanrijden terwijl ik me gewoon aan de verkeersregels houd; a-socialere verkeersdeelnemers zijn er niet. Ze vliegen alle kanten op, lappen alle regels aan hun laars en rijden in het donker massaal zonder verlichting rond.

[..]

Het probleem is dat je praat vanuit de slachtofferrol, wat wielrenners betreft. Dat zal soms het geval zijn, maar helaas zien we ook vaak genoeg dat wielrenners een ongeval krijgen omdat ze zelf de regels niet naleven. Of nog sterker: dat ze zelf andere verkeersdeelnemers overhoop rijden, zoals de fietsster waar dit topic om begonnen is.

[..]
Bron?
  maandag 15 juli 2013 @ 17:47:12 #297
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_128976335
quote:
en iemand andera zoekt 50 voorbeelden met vrachtwagens, een ander 200 met personenautos en de ander 40 met skeelers

and now what? :?
pi_128976384
En de Darwin award gaat naar deze: http://www.gelderlander.n(...)-in-renkum-1.3915266
  maandag 15 juli 2013 @ 17:50:36 #299
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_128976427
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 03:04 schreef Zelva het volgende:

[..]

[..]

Hmm, het doet niet ter zake, maar je schuift de schuld wel weer af op de wielrenners. Begint een beetje vervelend te worden.

Ik ren zelf ook wiel en hou me altijd zo veel mogelijk aan de verkeersregels. Maar ik heb wel te maken met volstrekt idiote fietsers en automobilisten die zonder een enkel greintje verkeersinzicht de wegen onveilig maken. Praktisch iedere dag, ook, nee vooral als ik op een gewone fiets rondrijd, moet ik ongelukken veroorzaakt door anderen voorkomen door zelf preventief te handelen. Ik heb daar het verkeersinzicht voor, anderen hebben dat niet.

Desondanks ben ik al meerdere keren van mijn fiets, niet de racefiets, dus daar ligt het niet aan, afgereden, met soms zwaar lichamelijk letsel. Ik spreek dus uit ervaring en geen enkele keer was het mijn eigen schuld. Dat zijn dan van die mensen die denken dat elke fietser vijftien kilometer per uur gaat en dat ze echt nog wel kunnen oversteken, afslaan, inhalen en ga zo maar door. Dáárdoor ontstaan de ongelukken, niet omdat een wielrenner hard rijdt, maar nog niet eens de snelheid van een auto benadert.

Als je niet kunt inschatten, of niet wilt inschatten wat de snelheid van een medeweggebruiker is, hoor je gewoon niet in het verkeer thuis en moet het je gewoon verboden worden ooit nog zelfstandig van het verkeer gebruik te maken. Als je het niet kunt, houdt het gewoon op. Daar moeten we hard in zijn.

En natuurlijk zijn er wielrenners die te asociaal zijn, maar eventjes wat linkjes uit Google halen is geen bewijs voor je stelling, zeker omdat je kennelijk niet eens de moeite hebt genomen om ze te lezen. Zo staat er doodleuk een ongeluk op een wielerbaan tussen.
Dit is ook voor mij als sportieve fietser erg herkenbaar. Ik heb een defensieve fietsstijl waardoor ik heel wat ongelukken heb weten te voorkomen maar zelfs met die defensieve fietsstijl scheelt het regelmatig minder dan dat mij lief is. Inderdaad, veel mensen zijn totaal niet in staat om in te schatten hoeveel tijd ze hebben om over te steken. Het laatste ongelukje wat ik had werd veroorzaakt door een vrouw van in de vijfig die last minute doodleuk naar links afsloeg zonder om zich heen te kijken, voor te sorteren of haar hand uit te steken. op het moment dat ik even wat versnelde aangezien ik net oranje licht kon halen. Ze pleegde nog vluchtmisdrijf ook. Aangezien ze op het laatste moment naar links ging en het hierdoor leek dat ze rechtdoor ging kon ik niet meer uitwijken. Ik kon nog voldoende afremmen om de snelheid flink te reduceren ten tijde van de botsing maar de voorvork geraakte wel krom. Dat soort idioten hoort inderdaad niet in het verkeer thuis. Ik vrees echter dat een fietsrijbewijs weinig verschil zal maken. Dit soort idioten doet eventjes voor het examen wat wordt verteld maar ze zijn te onnozel om te begrijpen waarom ze het moeten doen en ze blijven het dan ook niet doen.

Ook leuk:
• fietsers die t.g.v. een afdaling en een gebrek aan verstand vanuit een zijstraat komen waar je geen zicht op hebt (tunnel van rechts, T-splitsing) en die doodleuk met 20 km/uur de ruime bocht nemen terwijl jij daar aan komt gefietst. Ik moet op die straat terwijl ik voorrang heb daar in een slakkegang voorbij fietsen omdat een botsing niet te vermijden is als ik daar met een normale snelheid fiets en zo'n idioot oversteekt. Ik kan het tenminste nog voorkomen maar iemand die daar voor het eerst fietst en nooit vanuit de andere kant is gekomen kan niet weten dat dit punt zo gevaarlijk is. Ik kwam het ook slechts te weten doordat het 1 keer bijna prijs was.
• fietsers die doodleuk met twee of zelfs drie man naast elkaar tegen het verkeer infietsen en dat dan ook nog eens in het donker zonder fietsverlichting.
• voetgangers die in het centrum over het fietspad oversteken omdat ze zich te goed voelen om achteraan aan te sluiten terwijl nochtans de stoep minstens twee keer zo breed is als het fietspad.

Ik zou er geen moeite mee hebben als de politie meer fietsers en wandelaars gaat bekeuren voor dit soort zaken. Mijn steun hebben ze. Ook de automobilisten moeten eens flink worden aangepakt. Niet dat eenzijdige snelheid=foei maar (ook) eens veel meer prenten geven voor bijv. het niet adequaat richting aangeven, het bumper kleven, het inhalen bij een bocht en meer van dit soort zaken. Vooral het richting aangeven doen de meeste automobilisten (meer dan 50%!) schrikbaarwekkend slecht. Ik heb het meerdere keren in de buurt geturfd op een plaats waar het richting aangeven cruciaal is. Ik weet niet wat de rij-instructeurs uitspoken maar ze leren duidelijk niet de automobilist hoe ze richting moeten aangeven en waarom dat belangrijk is. Als de politie wat strenger hiertegen zou optreden dan wordt het verkeer veiliger en wordt de staatskas gespekt. Win/win.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 15 juli 2013 @ 17:52:22 #300
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_128976462
quote:
3s.gif Op maandag 15 juli 2013 17:49 schreef sig000 het volgende:
En de Darwin award gaat naar deze: http://www.gelderlander.n(...)-in-renkum-1.3915266
http://www.gelderlander.n(...)id-alcohol-1.3896550

maar straalbezopen in de auto stappen is nog steeds normaal, is goed, is mooi, is machtig _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')