ja ambi vooral, is niet de eerste keerquote:Op zondag 14 juli 2013 14:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
We trollen graag Nederlanders [ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh ja. Da's waar. Oke, tis je vergeven.
Oh man, lighten upquote:
dude doe es normaal, eerst dat plaatje en dan nu zulke uitsprakenquote:
Ik vond dat plaatje echt heel liefquote:Op zondag 14 juli 2013 14:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dude doe es normaal, eerst dat plaatje en dan nu zulke uitspraken
Wat heb je gegeten bij suhur?!
lijkt me een kutsituatie. net sociale controlequote:Op zondag 14 juli 2013 14:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh man, lighten up![]()
Ik ben een keer weg gekeken in een restaurant in Amsterdam tijdens RamadanWerd net niet kafirrrrr geroepen
Is het ookquote:Op zondag 14 juli 2013 14:37 schreef leeell het volgende:
[..]
lijkt me een kutsituatie. net sociale controle
joodquote:Op zondag 14 juli 2013 14:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vond dat plaatje echt heel lief
Zouden joden dan moslim als scheldwoord gebruiken?quote:Op zondag 14 juli 2013 14:39 schreef Ambipur het volgende:
Mensen die het woord jood als scheldwoord gebruiken..... Man o man.
Dat is complimenteren.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zouden joden dan moslim als scheldwoord gebruiken?
Dan word ik straks vertrapt ipv jij met je hangertjequote:
In 4 steden weet ik dat het bijna altijd samenvalt met enkele minuten verschilquote:Op zondag 14 juli 2013 03:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is dat niet verschillend per gemeente?
Heb ik ook niet beweerd...quote:Op zondag 14 juli 2013 12:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eeeum, de tijden dat straatverlichting aan gaat heeft niets met de gebedstijden te maken.
Voor sommige groepen is dat een praktische signaal van, oke het is nu echt officieel donker. Met name onder de Sjieten, als ik dan stuk of 2-3 x een bevestiging krijg in dit topic. Ga ik eerder uit op hun woord, dan jouw anekdotisch ervaringen dat je iftartijden samen vallen met straatverlichting, wat hier overigens niet zo is.
Tof is misschien een verkeerd woord. Maar je weet wat ze zeggen over Joden en Arabieren/moslims. Maar de Arabische joden en Christenen die ik ken zijn gewoon aardig. We hebben nooit problemen of zo.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:48 schreef Ambipur het volgende:
Ik zou ze niet tof willen noemenKen er wel een paar die tof zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |