quote:Op zondag 14 juli 2013 00:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Kreeg je daar een harde plasser van, Paul?
Kan een mod deze huillie er even van verzekeren dat ik Paul NIET ben. Door een checkje ofzo -_-quote:
Ja, vieze Dimaquote:Op zondag 14 juli 2013 00:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zag jouw foto laatst. Die zat onder de klerezooi.
Wat wou je typen danquote:Op zondag 14 juli 2013 00:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat dus iddGewoon blanke, blonde kaaskop
pics?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:53 schreef chroestjov het volgende:
Aberkullie ziet er extreem Hollands uit.
een checkje van 9 cm in mijn anus zekerquote:Op zondag 14 juli 2013 00:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kan een mod deze huillie er even van verzekeren dat ik Paul NIET ben. Door een checkje ofzo -_-
Je gedrag komt wel overeenquote:Op zondag 14 juli 2013 00:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kan een mod deze huillie er even van verzekeren dat ik Paul NIET ben. Door een checkje ofzo -_-
Och.. wat aardig en subtiel.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt heze leek meer op een overblijfmoeder dan een wulpse verpleegster
Blond? Serieus? Ik dacht echt dag ze brunetje wasquote:Op zondag 14 juli 2013 00:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat dus iddGewoon blanke, blonde kaaskop
Nee, stond in haar fobo, moet je beter opletten.quote:
Nee joh een blonde deernequote:Op zondag 14 juli 2013 00:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Blond? Serieus? Ik dacht echt dag ze brunetje was
Lees terug danquote:Op zondag 14 juli 2013 00:53 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Wat wou je typen danik ben nieuwsgierig
Was wel een goede comebackquote:Op zondag 14 juli 2013 00:53 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Wat wou je typen danik ben nieuwsgierig
Ja halleuw!!quote:Op zondag 14 juli 2013 00:54 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, stond in haar fobo, moet je beter opletten.
Ow overheen gelezenquote:Op zondag 14 juli 2013 00:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lees terug danhint: let op de smiley's..
Heel capuchon is verwijderdquote:Op zondag 14 juli 2013 00:55 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ow overheen gelezen![]()
Waarom verwijderd?
Haar persoonlijkheid is brunette. Dat mag wel duidelijk zijn. Net zoals meloewa duidelijk de persoonlijkheid van een blondje heeft. En ik schijnbaar die van een ventquote:
En wat vind je mij voor een persoonlijkheid qua haarkleur?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haar persoonlijkheid is brunette. Dat mag wel duidelijk zijn. Net zoals meloewa duidelijk de persoonlijkheid van een blondje heeft. En ik schijnbaar die van een vent
Meloewa is donkerblondquote:Op zondag 14 juli 2013 00:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haar persoonlijkheid is brunette. Dat mag wel duidelijk zijn. Net zoals meloewa duidelijk de persoonlijkheid van een blondje heeft. En ik schijnbaar die van een vent
Niets tegen in te brengenquote:Op zondag 14 juli 2013 00:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee hoor pauline.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Tuurlijk welquote:Op zondag 14 juli 2013 00:56 schreef theunderdog het volgende:
Blanke/blonde turken bestaan niet inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |