Triest dat het zo heeft moeten lopen, ik wou haar nog vvdt geven aangezien we wel veel hebben meegemaakt en we beide veel aan mekaar hebben gehad maar na ditquote:
Ga je er iets op uit doen?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:38 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Triest dat het zo heeft moeten lopen, ik wou haar nog vvdt geven aangezien we wel veel hebben meegemaakt en we beide veel aan mekaar hebben gehad maar na dit. Sterf bitch.
Ik zie een glansrijke carrière voor ondergetekendequote:Op zondag 14 juli 2013 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, wat een intriges hier allemaal. Keertje formatje van maken en opsturen, zal RTL 5 vast wel wat in zien denk ik.
Nee, zal een beetje triest zijn niet? Ik kan natuurlijk wel die vriendin van haar opstoken. Dan heeft ze niemand mee, ja haar ouders.quote:
Gewoon aan de digitale schandpaal nagelenquote:Op zondag 14 juli 2013 00:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Duidelijk, maar dat moeten ze eerst zelf ondervinden..
Verleid haar moederquote:Op zondag 14 juli 2013 00:39 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Nee, zal een beetje triest zijn niet? Ik kan natuurlijk wel die vriendin van haar opstoken. Dan heeft ze niemand mee, ja haar ouders.
bangalijst.com?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:40 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Gewoon aan de digitale schandpaal nagelen
Ik heb lekker picsquote:Op zondag 14 juli 2013 00:40 schreef -supergirl- het volgende:
Zijn er eigenlijk pics van aberkullie in omloop? En is die zarb haar kloon? (Nee frankje rustig ik vraag niet om pics ik vraag alleen of ze de zijn)
Dit.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:41 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat schept toch een band nietwaar?
Zij mij eruit trappen? Huis staat op mijn naam, ik heb haar er uit getrapt.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:41 schreef Aberkullie het volgende:
Maar ts is dat niet het ondergoed wat ze in de slaapkamer vond voordat ze jou eruit trapte?
Ze heeft weleens een pic (ik volg die reeks altijd met plezier) in wat draag je vandaag gepost. Zonder haar bolus trouwens.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:40 schreef -supergirl- het volgende:
Zijn er eigenlijk pics van aberkullie in omloop? En is die zarb haar kloon? (Nee frankje rustig ik vraag niet om pics ik vraag alleen of ze de zijn)
Ik dacht dat je 19 was ofzo..quote:Op zondag 14 juli 2013 00:42 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Zij mij eruit trappen? Huis staat op mijn naam, ik heb haar er uit getrapt.
LEZEN!!!
Sinds 2000 bc.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit nou weer? Je bent wel verwarrend
Reeks nummer 23 als ik het mij goed herinnerquote:Op zondag 14 juli 2013 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ze heeft weleens een pic (ik volg die reeks altijd met plezier) in wat draag je vandaag gepost. Zonder haar bolus trouwens.
Zullen we daar samen naar kijken?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, ik kijk veel liever met een bak popcorn naar alle ruzies en rellen tussen ex geliefdes
Ik moet stiekem bekennen dat hoewel het privégesteggel van FOK!kers mij geen zak interesseert ik het toch af en toe ook wel vermakelijk vind. Vooral als de vurige passie is ingeruild voor moord en doodslag.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, ik kijk veel liever met een bak popcorn naar alle ruzies en rellen tussen ex geliefdes
Zijn er foto's van jou in omloop?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:44 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Komt door het baardje, als ik die afscheer dan lijk ik weer jonger
Zou goed kunnen jaquote:Op zondag 14 juli 2013 00:44 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Komt door het baardje, als ik die afscheer dan lijk ik weer jonger
Werd je meteen geblocked?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:45 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Alleen Supergirl(nadat ze me erin geluisd had) En Aberkullie hebben.
Je had betere kunnen uitkiezenquote:Op zondag 14 juli 2013 00:45 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juli 2013 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je kent me inmiddels.. ik lees baard, dan moet jij genoeg weten
Kan ik je er in luizen om foto's van jullie alle 3 te krijgen dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:45 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik had er ook gewoon een in mijn FoBo staan, tot er vieze mannen vieze dingen begonnen te dm'enquote:Op zondag 14 juli 2013 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ze heeft weleens een pic (ik volg die reeks altijd met plezier) in wat draag je vandaag gepost. Zonder haar bolus trouwens.
Wilde ze aan je plasser zitten?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:46 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik had er ook gewoon een in mijn FoBo staan, tot er vieze mannen vieze dingen begonnen te dm'en
Wel op whatsapp, nee Supergirl is nu m`n maatje en Aber was mijn scharrel totdat nouja je weet wat er gebeurde.quote:
Die heb ik gezien. Was jij dat echt? Ik viel bijna van mijn stoel omdat ik je zooo anders had verwachtquote:Op zondag 14 juli 2013 00:46 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik had er ook gewoon een in mijn FoBo staan, tot er vieze mannen vieze dingen begonnen te dm'en
We zijn als vrienden uit elkaar gegaan.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moet stiekem bekennen dat hoewel het privégesteggel van FOK!kers mij geen zak interesseert ik het toch af en toe ook wel vermakelijk vind. Vooral als de vurige passie is ingeruild voor moord en doodslag.
Oh no zit je daar nog steeds meequote:Op zondag 14 juli 2013 00:45 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Had je een heerlijk 'fotogeniek' koppie?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:46 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Echt hequote:Op zondag 14 juli 2013 00:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die heb ik gezien. Was jij dat echt? Ik viel bijna van mijn stoel omdat ik je zooo anders had verwacht
Trouwens als het je scharrel was hoe kan ze dan vreemd gegaan zijn, een scharrel is niet eens serieusquote:Op zondag 14 juli 2013 00:46 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Wel op whatsapp, nee Supergirl is nu m`n maatje en Aber was mijn scharrel totdat nouja je weet wat er gebeurde.
Ik ben ook wel best gemeen wat dat betreftquote:Op zondag 14 juli 2013 00:47 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Was gewoon een nakkerstreek, maar je bent een lieverd hoor.
Het hing ertussen jeez, verkeerd verwoord boefuckinghoe.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Trouwens als het je scharrel was hoe kan ze dan vreemd gegaan zijn, een scharrel is niet eens serieus
Die associatie had ik niet, maar had haar gewoon totaal niet zo voorgesteld. Alleen de haarkleur al niet enzo. Wel grappigquote:Op zondag 14 juli 2013 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
Echt heze leek meer op een overblijfmoeder dan een wulpse verpleegster
Kreeg je daar een harde plasser van, Paul?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben ook wel best gemeen wat dat betreft
Sodemieter jij nou maar gewoon eens op ik blijf dit niet accepterenquote:Op zondag 14 juli 2013 00:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Kreeg je daar een harde plasser van, Paul?
Ik zag jouw foto laatst. Die zat onder de klerezooi.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die associatie had ik niet, maar had haar gewoon totaal niet zo voorgesteld. Alleen de haarkleur al niet enzo. Wel grappig
quote:Op zondag 14 juli 2013 00:47 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
We zijn als vrienden uit elkaar gegaan.
Dit noem ik niet als vrienden uit elkaar gaan.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:35 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ze wou niet betalen ja? Dus ik ging niet werd mij verweten dat ik niet naar Griekenland wou, wat is deze waarom zou ik niet naar mijn moederland willen?
Stomme kut, mij een beetje zwart maken.
Wat wat wat wat wil je doen dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Sodemieter jij nou maar gewoon eens op ik blijf dit niet accepteren
Ik zie haar voor me als een Turkse chick. Geen idee waarom eigenlijk volgens mij is ze gewoon Hollandsquote:Op zondag 14 juli 2013 00:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die associatie had ik niet, maar had haar gewoon totaal niet zo voorgesteld. Alleen de haarkleur al niet enzo. Wel grappig
Golden shower, allesquote:Op zondag 14 juli 2013 00:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zag jouw foto laatst. Die zat onder de klerezooi.
?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:51 schreef Cactus1 het volgende:
Waar is die geniale grap van pussycatdoll heen? Ik wilde net dit typen:![]()
Ik dacht al dat ik gek was geworden maar typ hier maarquote:Op zondag 14 juli 2013 00:51 schreef Cactus1 het volgende:
Waar is die geniale grap van pussycatdoll heen? Ik wilde net dit typen:![]()
Dat dus iddquote:Op zondag 14 juli 2013 00:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik zie haar voor me als een Turkse chick. Geen idee waarom eigenlijk volgens mij is ze gewoon Hollands
quote:Op zondag 14 juli 2013 00:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Kreeg je daar een harde plasser van, Paul?
Kan een mod deze huillie er even van verzekeren dat ik Paul NIET ben. Door een checkje ofzo -_-quote:
Ja, vieze Dimaquote:Op zondag 14 juli 2013 00:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zag jouw foto laatst. Die zat onder de klerezooi.
Wat wou je typen danquote:Op zondag 14 juli 2013 00:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat dus iddGewoon blanke, blonde kaaskop
pics?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:53 schreef chroestjov het volgende:
Aberkullie ziet er extreem Hollands uit.
een checkje van 9 cm in mijn anus zekerquote:Op zondag 14 juli 2013 00:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kan een mod deze huillie er even van verzekeren dat ik Paul NIET ben. Door een checkje ofzo -_-
Je gedrag komt wel overeenquote:Op zondag 14 juli 2013 00:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kan een mod deze huillie er even van verzekeren dat ik Paul NIET ben. Door een checkje ofzo -_-
Och.. wat aardig en subtiel.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt heze leek meer op een overblijfmoeder dan een wulpse verpleegster
Blond? Serieus? Ik dacht echt dag ze brunetje wasquote:Op zondag 14 juli 2013 00:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat dus iddGewoon blanke, blonde kaaskop
Nee, stond in haar fobo, moet je beter opletten.quote:
Nee joh een blonde deernequote:Op zondag 14 juli 2013 00:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Blond? Serieus? Ik dacht echt dag ze brunetje was
Lees terug danquote:Op zondag 14 juli 2013 00:53 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Wat wou je typen danik ben nieuwsgierig
Was wel een goede comebackquote:Op zondag 14 juli 2013 00:53 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Wat wou je typen danik ben nieuwsgierig
Ja halleuw!!quote:Op zondag 14 juli 2013 00:54 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, stond in haar fobo, moet je beter opletten.
Ow overheen gelezenquote:Op zondag 14 juli 2013 00:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lees terug danhint: let op de smiley's..
Heel capuchon is verwijderdquote:Op zondag 14 juli 2013 00:55 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ow overheen gelezen![]()
Waarom verwijderd?
Haar persoonlijkheid is brunette. Dat mag wel duidelijk zijn. Net zoals meloewa duidelijk de persoonlijkheid van een blondje heeft. En ik schijnbaar die van een ventquote:
En wat vind je mij voor een persoonlijkheid qua haarkleur?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haar persoonlijkheid is brunette. Dat mag wel duidelijk zijn. Net zoals meloewa duidelijk de persoonlijkheid van een blondje heeft. En ik schijnbaar die van een vent
Meloewa is donkerblondquote:Op zondag 14 juli 2013 00:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haar persoonlijkheid is brunette. Dat mag wel duidelijk zijn. Net zoals meloewa duidelijk de persoonlijkheid van een blondje heeft. En ik schijnbaar die van een vent
Niets tegen in te brengenquote:Op zondag 14 juli 2013 00:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee hoor pauline.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Tuurlijk welquote:Op zondag 14 juli 2013 00:56 schreef theunderdog het volgende:
Blanke/blonde turken bestaan niet inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |