SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ervaringsdeskundige spreekt.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:15 schreef Vogeltje88 het volgende:
HoaxSpul ziet er nattig uit, maar als het met de reguliere post was gegaan, had dat allang opgedroogd en hard moeten zijn.
Misschien heeft ze het door de brievenbus gegooid vanmiddag, want de reguliere post was al binnenquote:Op zondag 14 juli 2013 00:15 schreef Vogeltje88 het volgende:
HoaxSpul ziet er nattig uit, maar als het met de reguliere post was gegaan, had dat allang opgedroogd en hard moeten zijn.
Als TS de envelop net in de bus heeft gekregen dan is het met een expressdienst gekomen.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:15 schreef Vogeltje88 het volgende:
Slecht verzonnen topic. Ga je schamen.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:18 schreef pussycatdoll het volgende:
Lekker makkelijk zeggen allemaal, dat een paar baggeren betekent nog niet dat iedereen dat doet
Heb met jou gedatet.quote:
Link?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:12 schreef pussycatdoll het volgende:
Hey FOK!ers
Mensen die mijn topic kunnen herinneren over hoe bruut ik gedumpt was door mijn vriendin(ex) waarmee ik een 8 jarige relatie mee had.
Ze ging vreemdquote:Op zondag 14 juli 2013 00:23 schreef ntm het volgende:
Gatver die fotoEn is het nu alweer over tussen jou en Aberkullie?
Weet ik veel Twentyfourrquote:Op zondag 14 juli 2013 00:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Was je beter dan JMP?Welke FOK!'er doet ze nu?
Welke nietquote:Op zondag 14 juli 2013 00:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Was je beter dan JMP?Welke FOK!'er doet ze nu?
Is eens wat andersquote:Op zondag 14 juli 2013 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
Je hebt een foto op internet gevonden en een verhaaltje erbij bedacht. Leuk
Zoek maar na via internet de foto is zelf gemaakt rekwisiteur is mijn ex.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
Hallooo Aberkullie is vreemd gegaan en nu zit Pussycatdoll met een gebroken hartquote:Op zondag 14 juli 2013 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb al een homoseksuele Fok!relatie met Rozzje, dit is een misverstand?!quote:Op zondag 14 juli 2013 00:28 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Nee, krijg nog wel aandacht van andere meisjes.
FOK!sters?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:28 schreef pussycatdoll het volgende:
Nee, krijg nog wel aandacht van andere meisjes.
quote:Op zondag 14 juli 2013 00:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Godver SmackTitta, mapima, Aberkullie..
Mensen die ik Fysiek ken, maar Supergirl is iemand waar ik kan uithuilenquote:
Ik heb er een grafiek van gemaakt.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:15 schreef TwentyFourr het volgende:
Verzonnen topique.
TS in achting gedaald.
Score op het moment: 2.4/10
Aberkullie heb je nooit alleenquote:Op zondag 14 juli 2013 00:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Hallooo Aberkullie is vreemd gegaan en nu zit Pussycatdoll met een gebroken hart
quote:Op zondag 14 juli 2013 00:31 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik heb er een grafiek van gemaakt.
[ afbeelding ]
Iedereen verdient een beetje aandacht. Hier eenquote:Op zondag 14 juli 2013 00:30 schreef pussycatdoll het volgende:
Mensen die ik Fysiek ken, maar Supergirl is iemand waar ik kan uithuilenook een vorm van aandacht
Wow mooie editingskills man wil je een foto van mij editten met een volle maan en een huilende wolf op de achtergrond?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:31 schreef Zolder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat TS kloten heeftquote:Op zondag 14 juli 2013 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je hoeft je niet te schamen hoor ts. Gewoon luiertjes dragen, mankeert niets aan. Vooral in de winter is het lekker warm voor je kloten zo'n ding.
Perfect. Zolder, op jou kan ik altijd rekenen.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:31 schreef Zolder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Draag jij ook wel eens luiersquote:Op zondag 14 juli 2013 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je hoeft je niet te schamen hoor ts. Gewoon luiertjes dragen, mankeert niets aan. Vooral in de winter is het lekker warm voor je kloten zo'n ding.
He sure isquote:Op zondag 14 juli 2013 00:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik lees geregeld dat Puntenjager dol is op anaal. Dat gaat me een feest worden
quote:Op zondag 14 juli 2013 00:32 schreef theunderdog het volgende:
1: Als dit echt is. Dan is die ex van je echt ziek in dat koppie van der.
2: Als dit verzonnen is. Dan ben jij redelijk ziek in je kop.
Je ex is ernstig triest dus.
Ik wil het wel doen, dan heb ik wel eerst een foto nodigquote:Op zondag 14 juli 2013 00:31 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Wow mooie editingskills man wil je een foto van mij editten met een volle maan en een huilende wolf op de achtergrond?
Want dat laten ze vanaf dag 1 zien denk je?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:33 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
En dan ben jij alsnog ziek dat je ooit iets in zo'n gestoord wijf hebt gezien.
Heeft mortaxx wat met die aberdinges ja?quote:
Is dat niet wat rigoureus?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:34 schreef theunderdog het volgende:
Laat ik sportief zijn, en er vanuit gaan dat dit allemaal echt waar.
Heb je er al aan gedacht om elk contact te verbreken met dat mens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze logica zie je nergens !quote:Op zondag 14 juli 2013 00:33 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ze wou niet betalen ja? Dus ik ging niet werd mij verweten dat ik niet naar Griekenland wou, wat is deze waarom zou ik niet naar mijn moederland willen?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met die vakantie op de camping met aberkullie?
Hij probeerde het. Weet niet of hij geslaagd is, maar zo te lezen waren er blijkbaar interessantere kapers op de kustquote:Op zondag 14 juli 2013 00:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heeft mortaxx wat met die aberdinges ja?
Mag toch wel hopen dat je dat na 8 jaar door hebtquote:Op zondag 14 juli 2013 00:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Want dat laten ze vanaf dag 1 zien denk je?
Ah, wat een intriges hier allemaal. Keertje formatje van maken en opsturen, zal RTL 5 vast wel wat in zien denk ik.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij probeerde het. Weet niet of hij geslaagd is, maar zo te lezen waren er blijkbaar interessantere kapers op de kust
Ik heb 8 jaar een relatie gehad met haar en toen was ze zeg maar normaal, toen ging ze vreemd heb ik haar het huis uit getrapt. En nu is zij in 1 keer een focking mental case.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:33 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je weet dat vriendschap tussen man en vrouw niet schijnt te bestaan hè? Heb ik hier op FOK! geleerd.quote:
Hmmm Hmmmquote:Op zondag 14 juli 2013 00:36 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik heb 8 jaar een relatie gehad met haar en toen was ze zeg maar normaal, toen ging ze vreemd heb ik haar het huis uit getrapt. En nu is zij in 1 keer een focking mental case.
FOK! soapquote:Op zondag 14 juli 2013 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, wat een intriges hier allemaal. Keertje formatje van maken en opsturen, zal RTL 5 vast wel wat in zien denk ik.
Aberkullie, ja echt waar?!!quote:Op zondag 14 juli 2013 00:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heeft mortaxx wat met die aberdinges ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |