SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ervaringsdeskundige spreekt.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:15 schreef Vogeltje88 het volgende:
HoaxSpul ziet er nattig uit, maar als het met de reguliere post was gegaan, had dat allang opgedroogd en hard moeten zijn.
Misschien heeft ze het door de brievenbus gegooid vanmiddag, want de reguliere post was al binnenquote:Op zondag 14 juli 2013 00:15 schreef Vogeltje88 het volgende:
HoaxSpul ziet er nattig uit, maar als het met de reguliere post was gegaan, had dat allang opgedroogd en hard moeten zijn.
Als TS de envelop net in de bus heeft gekregen dan is het met een expressdienst gekomen.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:15 schreef Vogeltje88 het volgende:
Slecht verzonnen topic. Ga je schamen.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:18 schreef pussycatdoll het volgende:
Lekker makkelijk zeggen allemaal, dat een paar baggeren betekent nog niet dat iedereen dat doet
Heb met jou gedatet.quote:
Link?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:12 schreef pussycatdoll het volgende:
Hey FOK!ers
Mensen die mijn topic kunnen herinneren over hoe bruut ik gedumpt was door mijn vriendin(ex) waarmee ik een 8 jarige relatie mee had.
Ze ging vreemdquote:Op zondag 14 juli 2013 00:23 schreef ntm het volgende:
Gatver die fotoEn is het nu alweer over tussen jou en Aberkullie?
Weet ik veel Twentyfourrquote:Op zondag 14 juli 2013 00:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Was je beter dan JMP?Welke FOK!'er doet ze nu?
Welke nietquote:Op zondag 14 juli 2013 00:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Was je beter dan JMP?Welke FOK!'er doet ze nu?
Is eens wat andersquote:Op zondag 14 juli 2013 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
Je hebt een foto op internet gevonden en een verhaaltje erbij bedacht. Leuk
Zoek maar na via internet de foto is zelf gemaakt rekwisiteur is mijn ex.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
Hallooo Aberkullie is vreemd gegaan en nu zit Pussycatdoll met een gebroken hartquote:Op zondag 14 juli 2013 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb al een homoseksuele Fok!relatie met Rozzje, dit is een misverstand?!quote:Op zondag 14 juli 2013 00:28 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Nee, krijg nog wel aandacht van andere meisjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |