hint, zet er no cheat plus op. Op dit moment kan iedereen in je server cheatenquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:42 schreef over_hedge het volgende:
De markt werktWel leuk
Nu alleen alles nog een beetje in balans krijgen. Dat het niet te makkelijk wordt om veel geld te krijgen.
Ik merk het jaquote:
Lol. heb hem geinstalleerd. Maar die plugin maakt net iemand doodquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:24 schreef shaderon het volgende:
[..]
hint, zet er no cheat plus op. Op dit moment kan iedereen in je server cheaten
Lol..quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Lol. heb hem geinstalleerd. Maar die plugin maakt net iemand doodZonder reden
Uhm jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 02:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Doet die effe hoor.. Zomaar alsof het niks is
Ze reed op een paard en werd opeens dood gemaakt door die pluginquote:
als zij bewijs heeft wat voor spullen ze had zal ik die wel terug gevenquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ze reed op een paard en werd opeens dood gemaakt door die pluginNu loopt ze tegen mij te zeiken dat ik al haar spullen terug moet geven.
Bewijs had ze niet. En was al de 3e keer dat je volgens haar op een oneerlijke manier dood gingquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
als zij bewijs heeft wat voor spullen ze had zal ik die wel terug geven
kick kick kickquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bewijs had ze niet. En was al de 3e keer dat je volgens haar op een oneerlijke manier dood gingEn ze zeurt nogal veel. Dus had er even geen zin in
Nee joh. /afk werkt ook goed.quote:
Toch wel weer vrijdag ja ?:Pquote:
Ik zit dan in Thailand. Ik doe niet mee dusquote:Op zondag 21 juli 2013 15:28 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Toch wel weer vrijdag ja ?:P
Als t goed is hebben veel van jullie vakantie toch?
Door de weeks een keer?
Iedereen moet een kopie van zijn Id-kaart opsturen?quote:Op zondag 21 juli 2013 15:47 schreef shaderon het volgende:
fokcraft survival heeft trouwens een minimum leeftijdsgrens van 14 jaar
ik zou hem omhoog schroeven naar 25..quote:Op zondag 21 juli 2013 15:47 schreef shaderon het volgende:
fokcraft survival heeft trouwens een minimum leeftijdsgrens van 14 jaar
neuh iedereen die zich als een kleuter gedraagt > exit.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Iedereen moet een kopie van zijn Id-kaart opsturen?
Leeftijd zegt niksquote:Op zondag 21 juli 2013 15:54 schreef shaderon het volgende:
[..]
neuh iedereen die zich als een kleuter gedraagt > exit.
Ze hebben ook allemaal leeftijd of geboortedatum in hun naam staan.
Mehehequote:Op zondag 21 juli 2013 19:27 schreef Myraela het volgende:
Goede regel wel. Dan kan ik nog harder haten op degene die al wel ouder zijn en alsnog geen zin fatsoenlijk kunnen typen.
Paar dagen nu. Al ben ik het eigenlijk nu al wel weer zat nu iemand besloten heeft om expres alles aan mijn huisje te verneuken dat op de rand van de geclaimde grond stond.quote:
Kijk en leer:quote:Op zondag 21 juli 2013 15:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Iedereen moet een kopie van zijn Id-kaart opsturen?
Pro-tip, ga iets verder bouwen. Maar vervelende mensen zijn vanaf heden niet zo'n probleem meer.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Paar dagen nu. Al ben ik het eigenlijk nu al wel weer zat nu iemand besloten heeft om expres alles aan mijn huisje te verneuken dat op de rand van de geclaimde grond stond.
Of ik blijf rondlopen om hetzelfde ook bij andere te doen, dan verander ik mijn naam naar trollercopter.
Haha nicequote:Op zondag 21 juli 2013 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Paar dagen nu. Al ben ik het eigenlijk nu al wel weer zat nu iemand besloten heeft om expres alles aan mijn huisje te verneuken dat op de rand van de geclaimde grond stond.
Of ik blijf rondlopen om hetzelfde ook bij andere te doen, dan verander ik mijn naam naar trollercopter.
quote:Op zondag 21 juli 2013 20:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Kijk en leer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op jou server zie je trouwens waar je gelopen hebt allemaal van die zwarte plekjes op de grond "zweven" ik denk dat dat een foutje is met een anti-cheat plugin en je permissions niet goed staanquote:Op woensdag 24 juli 2013 08:50 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb de spawn nu bijna helemaal af op mijn uhc serverZal vanaaf eens wat screenshots maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |