Oh, dacht dat er wat van instond. maar http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/ultra-hardcore/ het is die plugin. Daar staat allesquote:Op maandag 15 juli 2013 22:43 schreef Kekaa het volgende:
[..]
uhm... niet? UHC vind ik daar nergens terug.... wel een stukje over Hungergames.. is dat wat je bedoeld?
Anyway... leek me misschien wel leuk om een keer te proberen. Al denk ik dat ik het niet lang overleef.
Een tijdje terug begonnen op een server van vrienden, toen speelden we allemaal Vanilla ofzo.
Later overgestapt naar FTB, direwolf. Op dit moment zit ik bij een vriend op een server, ook FTB, maar dan ultimate.
Al die heel ingewikkelde dingen snap ik echt (nog) niet.
Ik doe een beetje rondlopen, huisje bouwen, vee fokken, plantjes oogsten, mines ontdekken en materiaal eruithalen enzo (volgens vrienden speel ik minecraft ala the sims...).
Thanksquote:Op maandag 15 juli 2013 22:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh, dacht dat er wat van instond. maar http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/ultra-hardcore/ het is die plugin. Daar staat alles
En je kan het altijd proberen, maakt niet uit of je snel dood gaat.
Ja?1.6.2 is de laatste versie. Moet je ven downloaden dan.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:00 schreef Kekaa het volgende:
Hmm... die en fokcraft doet het niet.. want 1.6.2?
Als mensen die de OP aanmaken gewoon updaten als hun dat gevraagd wordt is er niks aan de hand. Zorg er dan voor dat je de laatste post niet hebt zodat iemand die dat wel doet hem wel kan updaten als dat gevraag wordt.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:01 schreef shaderon het volgende:
oh die op wordt eens in de zoveel maanden geupdate.
huidige ip is play.fokcraft.nl en play.haunted-mc.com
Kunt ook even aan Sting vragen of die m wil open gooien voor jequote:Op dinsdag 16 juli 2013 06:42 schreef SosuaCafe het volgende:
Mag niet meer aanpassen. Volgende keer ff eerder aangeven.
Zou jij me kunnen helpen met het installeren van een signshop? Ik heb die 3 plugins geinstalleerd. Alleen als ik een sign boven een chest maak gebeurd er niks. /money werkt wel. Ik snap alleen niks van wat ik nou met die vaullt plugin moet doen. En waarom ik geen chest shop kan makenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:07 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Kunt ook even aan Sting vragen of die m wil open gooien voor je
Ik doe vast iets verkeerd.. Maar als ik op een sign type wat je er neer moet zetten gebeurd er niks.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:15 schreef shaderon het volgende:
vault niets. Is gewoon een bridge tussen verschillende plugins.
Signshop moet je even op hun plugin pagina kijken hoe je infinite shops moet maken, gebruiken we ook op onze server.
Iconomy is er alleen voor de ./money commands en geld databases
Krijg het maar niet voor elkaar. geen idee wat ik fout doe.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:15 schreef shaderon het volgende:
vault niets. Is gewoon een bridge tussen verschillende plugins.
Signshop moet je even op hun plugin pagina kijken hoe je infinite shops moet maken, gebruiken we ook op onze server.
Iconomy is er alleen voor de ./money commands en geld databases
Tis makkelijker om samen met iemand er even aan te sleutelen die ook toegang heeft tot de serverquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Krijg het maar niet voor elkaar. geen idee wat ik fout doe.
Doet die effe hoor.. Zomaar alsof het niks isquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:41 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Tis makkelijker om samen met iemand er even aan te sleutelen die ook toegang heeft tot de server
Wat ik aanraad is de wiki's even goed door lezen.
Just a question? waar om wil je perse met signs werken? Heb je wel eens op de hypixel's server gespeeld? Vind je t geen betere oplossing zoals hun het doen?
Zo ja kan ik wel even contact met hypixel op nemen voor je om te vragen wat hun plugins zijn. (hoewel dat vast en zeker valt te vinden op internet)
//edit//
en anders lees dit even door (ik weet niet of je deze ook gebruikt? maar t is wel een aanrader)
http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/chestshop/
Hypixel onderhoudt die server ook vast nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 02:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Doet die effe hoor.. Zomaar alsof het niks is
Ik hoef niet perse een chestshop. een sign shop is ook goedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:41 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Tis makkelijker om samen met iemand er even aan te sleutelen die ook toegang heeft tot de server
Wat ik aanraad is de wiki's even goed door lezen.
Just a question? waar om wil je perse met signs werken? Heb je wel eens op de hypixel's server gespeeld? Vind je t geen betere oplossing zoals hun het doen?
Zo ja kan ik wel even contact met hypixel op nemen voor je om te vragen wat hun plugins zijn. (hoewel dat vast en zeker valt te vinden op internet)
//edit//
en anders lees dit even door (ik weet niet of je deze ook gebruikt? maar t is wel een aanrader)
http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/chestshop/
Tnxs!quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:35 schreef shaderon het volgende:
Meh chestshop. Persoonlijk meer een fan van signshop
ja super ! tnxsquote:
Np!quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja super ! tnxs![]()
hoog uit helemaal boven in: Huidige Versie: 1.5.2 even naar 1.6.2 nog zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |