SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als vd Hoorn gaat huilen ipv vecht op een basisplaats moet hij weer bij Utrecht gaan voetballen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik wil toch liever dat hij vertrekt anders krijg je een ontevreden vd Hoorn of Alderweireld.
Wat dat betreft ook een rare aankoop.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik wil toch liever dat hij vertrekt anders krijg je een ontevreden vd Hoorn of Alderweireld.
Nee die moet gewoon bij Jong Ajax spelen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Of ze verhuren Veltman voor een seizoen wat ook een hele goede optie is
Vd Hoorn heeft toch de meeste potentie in mijn optiek.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat dat betreft ook een rare aankoop.
Als Alderweireld wil blijven en bijtekenen dan mag dat natuurlijk. Beste verdediger van de 3 (van der Hoorn, Veltman en hij).
Wat moet die daar? Lijkt me belangrijker dat hij een seizoen op het hoogste niveau speelt zoals Vertonghen om dan in te stromen bij het eerstequote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee die moet gewoon bij Jong Ajax spelen.
Ik heb niet echt vertrouwen in die Veltman ik vind hem nog wel de zwakste verder heb je naast Alderweireld en Vd Hoorn ook nog Moisander die op rechts kan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet die daar? Lijkt me belangrijker dat hij een seizoen op het hoogste niveau speelt zoals Vertonghen om dan in te stromen bij het eerste
Lijkt mij het beste ja in die situatie. Gravenberch speelt dan op die positie in Jong Ajax.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet die daar? Lijkt me belangrijker dat hij een seizoen op het hoogste niveau speelt zoals Vertonghen om dan in te stromen bij het eerste
Veldman?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik heb niet echt vertrouwen in die Veldman ik vind hem nog wel de zwakste verder heb je naast Alderweireld en Vd Hoorn ook nog Moisander die op rechts kan.
John Veldmanquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dikke pad overigens 2 goals voor Benfica
EK U19quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:20 schreef Kun-Aguero het volgende:
Is het al bekend waarom Meleg niet meedeet ?
Zo speciaal was het niet hij had een simpele intikker en een goal waar hij de keeper uitspeeldequote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:20 schreef Syntix het volgende:
[..]dat hij maar meteen een beenbreuk mag krijgen.
Straks krijgt hij weer zelfvertrouwen en dan gaat ie weer heupschoten doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Babel ook 2 golaso's voor Kasimpasa
Stel je eens voor zegquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Straks krijgt hij weer zelfvertrouwen en dan gaat ie weer heupschoten doen.
RKC-Ajax wel: http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Highlights-RKC-Ajax-15.htmquote:Op zondag 14 juli 2013 00:51 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Nog ergens samenvatting van de wedstrijden van gisteren terug te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |