SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als vd Hoorn gaat huilen ipv vecht op een basisplaats moet hij weer bij Utrecht gaan voetballen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik wil toch liever dat hij vertrekt anders krijg je een ontevreden vd Hoorn of Alderweireld.
Wat dat betreft ook een rare aankoop.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik wil toch liever dat hij vertrekt anders krijg je een ontevreden vd Hoorn of Alderweireld.
Nee die moet gewoon bij Jong Ajax spelen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Of ze verhuren Veltman voor een seizoen wat ook een hele goede optie is
Vd Hoorn heeft toch de meeste potentie in mijn optiek.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat dat betreft ook een rare aankoop.
Als Alderweireld wil blijven en bijtekenen dan mag dat natuurlijk. Beste verdediger van de 3 (van der Hoorn, Veltman en hij).
Wat moet die daar? Lijkt me belangrijker dat hij een seizoen op het hoogste niveau speelt zoals Vertonghen om dan in te stromen bij het eerstequote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee die moet gewoon bij Jong Ajax spelen.
Ik heb niet echt vertrouwen in die Veltman ik vind hem nog wel de zwakste verder heb je naast Alderweireld en Vd Hoorn ook nog Moisander die op rechts kan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet die daar? Lijkt me belangrijker dat hij een seizoen op het hoogste niveau speelt zoals Vertonghen om dan in te stromen bij het eerste
Lijkt mij het beste ja in die situatie. Gravenberch speelt dan op die positie in Jong Ajax.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet die daar? Lijkt me belangrijker dat hij een seizoen op het hoogste niveau speelt zoals Vertonghen om dan in te stromen bij het eerste
Veldman?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik heb niet echt vertrouwen in die Veldman ik vind hem nog wel de zwakste verder heb je naast Alderweireld en Vd Hoorn ook nog Moisander die op rechts kan.
John Veldmanquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dikke pad overigens 2 goals voor Benfica
EK U19quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:20 schreef Kun-Aguero het volgende:
Is het al bekend waarom Meleg niet meedeet ?
Zo speciaal was het niet hij had een simpele intikker en een goal waar hij de keeper uitspeeldequote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:20 schreef Syntix het volgende:
[..]dat hij maar meteen een beenbreuk mag krijgen.
Straks krijgt hij weer zelfvertrouwen en dan gaat ie weer heupschoten doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Babel ook 2 golaso's voor Kasimpasa
Stel je eens voor zegquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Straks krijgt hij weer zelfvertrouwen en dan gaat ie weer heupschoten doen.
RKC-Ajax wel: http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Highlights-RKC-Ajax-15.htmquote:Op zondag 14 juli 2013 00:51 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Nog ergens samenvatting van de wedstrijden van gisteren terug te vinden?
Thanksquote:Op zondag 14 juli 2013 00:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
RKC-Ajax wel: http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Highlights-RKC-Ajax-15.htm
Die andere is niet uitgezonden en zie ik ook nog niet terug.
Baasquote:Op zondag 14 juli 2013 01:07 schreef j0rdiiii het volgende:
RKC Waalwijk - Ajax
De Graafschap - Ajax
Complete wedstrijden. Kwaliteit is niet geweldig maar het is wel prima te zien.![]()
Tegen de Graafschap zit geen geluid bij, was er niet.
top!quote:Op zondag 14 juli 2013 01:07 schreef j0rdiiii het volgende:
RKC Waalwijk - Ajax
De Graafschap - Ajax
Complete wedstrijden. Kwaliteit is niet geweldig maar het is wel prima te zien.![]()
Tegen de Graafschap zit geen geluid bij, was er niet.
De tweede helft bij 60 minuten, als de hele grote groep tegelijk invalt. Eerste helft is het Lesley de Sa.quote:
Vooral de talenten lieten leuke dingen zien. Gravenberch, Honer, Moses, Lobotka, Ligeon.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:18 schreef Class het volgende:
Zit nu de 2de helft te kijken, vond de Sa ook best aardig die 15mins.
Wie blonken eruit vandaag? Boerrigter & Ligeon de eerste helf tegen RKC maar voor de rest?
Hoorde dat Boilesen goed speelde de 2de helft ?
Van Boilesen knap, jaar geblesseerd, en nu gewoon goed voetballen.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vooral de talenten lieten leuke dingen zien. Gravenberch, Honer, Moses, Lobotka, Ligeon.
Boilesen en Eriksen vond ik van de eerste elftal spelers het beste.
quote:Op zondag 14 juli 2013 09:23 schreef Enchanter het volgende:
Liverpool wil Eriksen en Alderweireld overnemen voor 25.5 miljoen volgens Daily Mirror
28 en we hebben een dealquote:Op zondag 14 juli 2013 09:23 schreef Enchanter het volgende:
Liverpool wil Eriksen en Alderweireld overnemen voor 25.5 miljoen volgens Daily Mirror
Het is volgens al een keer eerder geplaatst, maand geleden of zoquote:Op zondag 14 juli 2013 09:34 schreef Wessiej het volgende:
Ik wil ze beide ook voor 25,5 miljoen. Beetje schoonmaken hier enz.
Dit bericht heeft evenveel waarde als de Daily Mirror.
quote:Op zondag 14 juli 2013 09:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
28 en we hebben een deal
als die lelijkerd van PSV 20 waard is dan is mooiboy chris dat ook.
ah u madquote:Op zondag 14 juli 2013 09:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
28 en we hebben een deal
als die lelijkerd van PSV 20 waard is dan is mooiboy chris dat ook.
Grote verschil is wel dat hij nog een jaar langer te gaan heeft en Alderweireld in tegenstelling tot Eriksen niet aangeeft dat hij bij geen vertrek bijtekent.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Siem twijfelt net als Alderweireld ook over de clubs die interesse tonen en blijft vooralsnog gewoon bij Ajax.
http://www.rtvnh.nl/sport(...)+Fischer+en+Daddy%29
Alderweireld heeft gezegd als hij niet verkocht wordt met de leiding van Ajax om de tafel wil zitten. Dit kan je opvatten dat hij alsnog wil verlengen.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grote verschil is wel dat hij nog een jaar langer te gaan heeft en Alderweireld in tegenstelling tot Eriksen niet aangeeft dat hij bij geen vertrek bijtekent.
OK, dat had ik niet meegekregen, van mij mag hij blijven hoor, zeker als De Jong en Eriksen dat ook doenquote:Op zondag 14 juli 2013 12:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alderweireld heeft gezegd als hij niet verkocht wordt met de leiding van Ajax om de tafel wil zitten. Dit kan je opvatten dat hij alsnog wil verlengen.
Zie hem daar alleen niet slagen. Zal misschien 1 seizoen spelen. Die club wil Europese top zijn binnen 2 jaar ofzo, die gaan nog meer en betere spelers halen de komende jaren.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Ozbiliz gaat gewoon naar AS Monaco.... zo zonde dat het in de wedstrijden niks was bij Ajax.
Is genoeg om binnen te lopenquote:Op zondag 14 juli 2013 12:18 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Zie hem daar alleen niet slagen. Zal misschien 1 seizoen spelen. Die club wil Europese top zijn binnen 2 jaar ofzo, die gaan nog meer en betere spelers halen de komende jaren.
Dat wel, maar ten koste van z'n carriere. Hij had anders ook wel genoeg verdiend. Maar ja, z'n huidge club is ook niet veel.quote:
Ik weet niet of dat ten koste van is, is toch weer een aardige stap omhoog en mocht hij het niet redden zijn er toch wel weer meer interessante clubs in de markt dan zijn huidige.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:22 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Dat wel, maar ten koste van z'n carriere. Hij had anders ook wel genoeg verdiend. Maar ja, z'n huidge club is ook niet veel.
Kwam die gister mee. Nu is zijn vervanger al gehaaldquote:Op zondag 14 juli 2013 12:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alderweireld heeft gezegd als hij niet verkocht wordt met de leiding van Ajax om de tafel wil zitten. Dit kan je opvatten dat hij alsnog wil verlengen.
Als hij niet veel speelt is het geen stap omhoog hoor. Kan nog beter in de eredivisie spelen dan bij zo'n club op de bank zitten. Die jongen is 23 jaar en heeft tot nu toe weinig gespeeld, moet nu veel spelen de komende jaren om z'n potentieel er nog enigszins uit te krijgen. En zal een gigantisch salaris krijgen bij Monaco waardoor hij voor andere clubs minder aantrekkelijk isquote:Op zondag 14 juli 2013 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat ten koste van is, is toch weer een aardige stap omhoog en mocht hij het niet redden zijn er toch wel weer meer interessante clubs in de markt dan zijn huidige.
Zo kan je aan de gang blijven, als hij niet speelt, hij gaat om te spelen, als het dan fout loopt jammer maar goed geprobeerd, het is wel een beroep hoor profvoetballer.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:34 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Als hij niet veel speelt is het geen stap omhoog hoor. Kan nog beter in de eredivisie spelen dan bij zo'n club op de bank zitten. Die jongen is 23 jaar en heeft tot nu toe weinig gespeeld, moet nu veel spelen de komende jaren om z'n potentieel er nog enigszins uit te krijgen. En zal een gigantisch salaris krijgen bij Monaco waardoor hij voor andere clubs minder aantrekkelijk is
Dat is onzin natuurlijk. Je kan ook voor een stap omhoog kiezen waar je zekerder bent van speeltijd. Een club waar ze niet met honderden miljoenen gaan smijten in een paar jaar tijd. Hij kiest puur voor het geld, niet voor het spelen. Maar ja, daarom speelt hij ook bij z'n huidge club waarschijnlijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo kan je aan de gang blijven, als hij niet speelt, hij gaat om te spelen, als het dan fout loopt jammer maar goed geprobeerd, het is wel een beroep hoor profvoetballer.
Is zijn goed recht toch?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:42 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Je kan ook voor een stap omhoog kiezen waar je zekerder bent van speeltijd. Een club waar ze niet met honderden miljoenen gaan smijten in een paar jaar tijd. Hij kiest puur voor het geld, niet voor het spelen. Maar ja, daarom speelt hij ook bij z'n huidge club waarschijnlijk.
Ik vind wat jij zegt onzin, is toch hartstikke mooi dat zo'n club hem wil, hij heeft wat jij zegt al bij Ajax geprobeerd en dat ging dus niet goed, dan moet hij zeker weer op zo'n mogelijkheid gaan wachtenquote:Op zondag 14 juli 2013 12:42 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Je kan ook voor een stap omhoog kiezen waar je zekerder bent van speeltijd. Een club waar ze niet met honderden miljoenen gaan smijten in een paar jaar. Hij kiest puur voor het geld, niet voor het spelen.
Tuurlijk. Maar is toch ook mijn goed recht om dat zonde te vinden? Denk dat hij een stuk meer uit z'n carriere kan halen als hij deze stap niet zou maken.quote:
Amateur gedachte?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind wat jij zegt onzin, is toch hartstikke mooi dat zo'n club hem wil, hij heeft wat jij zegt al bij Ajax geprobeerd en dat ging dus niet goed, dan moet hij zeker weer op zo'n mogelijkheid gaan wachten, je moet die amateur gedachte uit je hoofd zetten.
Beetje realisme is ook wel aardig op zijn tijd, purist prima maar jij bent (in dit geval) naïefquote:Op zondag 14 juli 2013 12:53 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar is toch ook mijn goed recht om dat zonde te vinden? Denk dat hij een stuk meer uit z'n carriere kan halen als hij deze stap niet zou maken.
[..]
Amateur gedachte?![]()
Die jongen heeft een heel goed seizoen gedraaid, en heeft al een tijd interesse van meerdere clubs. Maar ja, we verschillen van mening, maakt niet uit. Ik blijf een purist, zal dit soort zaken altijd zonde vinden.
Nee, dat ben ik niet. Ik weet best dat heel veel spelers voor het geld gaan en dat voetbal verziekt is door het geld. Wil niet zeggen dat ik dat niet zonde vind. Ik laat m'n idealen niet varen omdat het niet zou stroken met de realiteit. Heeft niks met naiviteit te maken.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje realisme is ook wel aardig op zijn tijd, purist prima maar jij bent (in dit geval) naïef
Jawel.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:58 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet. Ik weet best dat heel veel spelers voor het geld gaan en dat voetbal verziekt is door het geld. Wil niet zeggen dat ik dat niet zonde vind. Ik laat m'n idealen niet varen omdat het niet zou stroken met de realiteit. Heeft niks met naiviteit te maken.
OK, ik sta er wat anders in maar het blijft makkelijk idealen te hebben tov een beroepsgroep waar je zelf niet toe behoort.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:58 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet. Ik weet best dat heel veel spelers voor het geld gaan en dat voetbal verziekt is door het geld. Wil niet zeggen dat ik dat niet zonde vind. Ik laat m'n idealen niet varen omdat het niet zou stroken met de realiteit. Heeft niks met naiviteit te maken.
Tja, als je het verschil niet weet tussen idealisme en naiviteit dan houdt het op.quote:
Nee, zo sta ik nou eenmaal in het leven. Heeft niet alleen betrekking op voetbal, dat probeer ik zelf ook na te leven. Ben in dat opzicht behoorlijk principieel. Maar clubs als Monaco, PSG, Man City, Chelsea etc zijn voor mij echt het kanker van het moderne voetbal.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, ik sta er wat anders in maar het blijft makkelijk idealen te hebben tov een beroepsgroep waar je zelf niet toe behoort.
Preciesquote:Op zondag 14 juli 2013 13:11 schreef Catch22- het volgende:
Ach
Als ik voor 1,5 miljoen per jaar zou kunnen tekenen deed ik dat pronto. Drie jaar vangen en who cares wat er daarna gebeurt. Dat is al meer dan jan modaal in zijn leven zal verdienen
Ja, maar dat verdient hij waarschijnlijk nu ook al? Niet alsof hij in geldnood zit ofzo lijkt me.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:11 schreef Catch22- het volgende:
Ach
Als ik voor 1,5 miljoen per jaar zou kunnen tekenen deed ik dat pronto. Drie jaar vangen en who cares wat er daarna gebeurt. Dat is al meer dan jan modaal in zijn leven zal verdienen
dan nog kan je beter in monaco zitten dan waar hij nu zitquote:Op zondag 14 juli 2013 13:13 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Ja, maar dat verdient hij waarschijnlijk nu ook al? Niet alsof hij in geldnood zit ofzo lijkt me.
Je moet sterk in je schoenen staan om ook in jouw vak een aanbieding die qua salaris minimaal 300% is van je huidige af te slaan omdat je met je carrièreplanning bezig bent en daarmee een ander plan in gedachte had. Idealen, naïef? Vul zelf maar in.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:09 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Tja, als je het verschil niet weet tussen idealisme en naiviteit dan houdt het op.
[..]
Nee, zo sta ik nou eenmaal in het leven. Heeft niet alleen betrekking op voetbal, dat probeer ik zelf ook na te leven. Ben in dat opzicht behoorlijk principieel. Maar clubs als Monaco, PSG, Man City, Chelsea etc zijn voor mij echt het kanker van het moderne voetbal.
quote:De selectie voor De Lutte bestaat uit de volgende 24 namen:
Kenneth Vermeer
Ricardo van Rhijn
Toby Alderweireld
Niklas Moisander
Christian Poulsen
Mike van der Hoorn
Viktor Fischer
Christian Eriksen
Kolbeinn Sigthórsson
Siem de Jong
Bojan Krkic
Joël Veltman
Nicolai Boilesen
Lucas Andersen
Daley Blind
Davy Klaassen
Tobias Sana
Lasse Schöne
Derk Boerrigter
Jasper Cillessen
Danny Hoesen
Stefano Denswil
Thulani Serero
Ruben Ligeon
Voor mij persoonlijk is voldoening belangrijker dan meer geld verdienen. En dat is bij mij altijd de motivatie geweest als het gaat om keuzes als opleiding en werk. Als ik geen geld zou hebben zou het anders zijn, maar zolang ik genoeg heb om goed van te leven enzo, dan is voldoening belangrijker voor mij dan meer geld.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet sterk in je schoenen staan om ook in jouw vak een aanbieding die qua salaris minimaal 300% is van je huidige af te slaan omdat je met je carrièreplanning bezig bent en daarmee een ander plan in gedachte had. Idealen, naïef? Vul zelf maar in.
principes kosten alleen maar geldquote:Op zondag 14 juli 2013 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet sterk in je schoenen staan om ook in jouw vak een aanbieding die qua salaris minimaal 300% is van je huidige af te slaan omdat je met je carrièreplanning bezig bent en daarmee een ander plan in gedachte had. Idealen, naïef? Vul zelf maar in.
Maar dat betekent niet dat als je een aanbieding zou krijgen om hetzelfde te doen wat je nu doet maar in een omgeving op hoger niveau en voor meer geld dat je dan nee zou zeggen en daar gaat het om.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:29 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is voldoening belangrijker dan meer geld verdienen. En dat is bij mij altijd de motivatie geweest als het gaat om keuzes als opleiding en werk. Als ik geen geld zou hebben zou het anders zijn, maar zolang ik genoeg heb om goed van te leven enzo, dan is voldoening belangrijker voor mij dan meer geld.
Tja, dat vind ik het toch knap dat je voor Ajax bent. De hele Ajax en Cruijff filosofie bestaat namelijk uit principes.quote:
Je gaat nu wel erg ver en er klopt steeds minder vanquote:Op zondag 14 juli 2013 13:32 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Tja, dat vind ik het toch knap dat je voor Ajax bent. De hele Ajax en Cruijff filosofie bestaat namelijk uit principes.
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:32 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Tja, dat vind ik het toch knap dat je voor Ajax bent. De hele Ajax en Cruijff filosofie bestaat namelijk uit principes.
Heb toch al gezegd dat ik verwacht dat hij daar maxmimaal één jaar regelmatig zal spelen. Dat verandert zijn situatie en toekomst perspectief wel degelijk. Maar goed, we zullen het wel zien over een jaar of 2.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat als je een aanbieding zou krijgen om hetzelfde te doen wat je nu doet maar in een omgeving op hoger niveau en voor meer geld dat je dan nee zou zeggen en daar gaat het om.
Als er iemand een purist is qua voetbal dan is het Cruijff wel anders.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je gaat nu wel erg ver en er klopt steeds minder van
Daarom ging hij ook bij Barcelona voetballen voor het geld, je haalt dingen door elkaar.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:35 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Als er iemand een purist is qua voetbal dan is het Cruijff wel anders.
Was zeker niet alleen om geld.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom ging hij ook bij Barcelona voetballen voor het geld, je haalt dingen door elkaar.
Nee, puur voor het geld had hij beter naar Real Madrid kunnen gaan destijds. Maar dat deed hij niet vanuit principiële overwegingen.quote:
Echt onzin, Michels wilde hem, daarom is hij gegaan, was de grootste transfer van de NL historie destijds.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:45 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Nee, puur voor het geld had hij beter naar Real Madrid kunnen gaan destijds. Maar dat deed hij niet vanuit principiële overwegingen.
Geen onzin. Ajax wilde hem eerder verkopen aan Real Madrid, maar dat wilde hij niet vanwege Franco. En inderdaad, Michels zat bij Barcelona, was een belangrijke factor. Niet alleen geld dus.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt onzin, Michels wilde hem, daarom is hij gegaan, was de grootste transfer van de NL historie destijds.
Tour uitzending begint zo, dus dan ben ik wegquote:Op zondag 14 juli 2013 13:52 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Geen onzin. Ajax wilde hem eerder verkopen aan Real Madrid, maar dat wilde hij niet vanwege Franco. En inderdaad, Michels zat bij Barcelona, was een belangrijke factor. Niet alleen geld dus.
Maar is nu wel duidelijk dat we over menign blijven verschillen toch? Heeft geen nut om door te gaan.
Nee, het zat al een tijd niet goed in het team, de spelersgroep keerde zich tegen hem, ontnamen hem zijn aanvoerdersband, toen wilde hij weg. Was echt niet alleen vanwege het geld.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tour uitzending begint zo, dus dan ben ik weg, maar je komt met dingen aan die gewoon niet kloppen, daar moet ik wel op reageren.
Als je de op dat moment beste club ter wereld, Ajax dus verlaat, kan er geen andere dan een financiële reden zijn.
Zijn ploeggenoten moesten hem niet meer . En natuurlijk had hij ook een schoonvader die alleen op geld uit wasquote:Op zondag 14 juli 2013 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tour uitzending begint zo, dus dan ben ik weg, maar je komt met dingen aan die gewoon niet kloppen, daar moet ik wel op reageren.
Als je de op dat moment beste club ter wereld, Ajax dus verlaat, kan er geen andere dan een financiële reden zijn.
En bij Feyenoord, al had dat wel weer met principes te maken. Of ja, meer met een gekwetst ego.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom ging hij ook bij Barcelona voetballen voor het geld, je haalt dingen door elkaar.
30mioquote:Op zondag 14 juli 2013 14:10 schreef LogiteX het volgende:
als ik erikssen of dejong was dan zou ik een 5 jarig contract tekenen bij ajax met daarihpn een vast bedrag, onafhankelijk van de duur van het contract, waarvoor buitenlandse clubs je kunnen overnemen
dat is echt in het voordeel van iedereen
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:10 schreef LogiteX het volgende:
als ik erikssen of dejong was dan zou ik een 5 jarig contract tekenen bij ajax met daarin een vast bedrag, onafhankelijk van de duur van het contract, waarvoor buitenlandse clubs je kunnen overnemen
dat is echt in het voordeel van iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |