quote:Moses Daddy naar AS Trencin
Moses Daddy, die afgelopen zomer een tijdje met Ajax meetrainde en speelde, heeft donderdag een contract getekend bij AS Trencin. Dat meldt de satellietclub van Ajax op Twitter.
De 18-jarige aanvaller tekende toen hij 18 werd een voorcontract bij Ajax, maar de Amsterdammers zagen uiteindelijk toch af van een volwaardig contract. Ajax wilde hem alleen een contract geven als hij in aanmerking komt voor het eerste elftal. Aanvullen van Jong Ajax was geen optie. Daddy mag nu een nieuwe poging wagen bij de club van Tscheu La Ling.
twitter:astrencin twitterde op donderdag 09-01-2014 om 12:12:52New faces in AS Trencin. We have winger Moses Simon a left defender Madu Kingsley. Both are Nigeria U20 NT. http://t.co/5Ukqez7MFL reageer retweet
lolquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:08 schreef Doublepain het volgende:
Ah weer zo´n afrikaantje, snel gehyped zoals altijd
quote:Thank u lord for mercy nd grace u made me to c dis day let ur name b praise.
quote:I,m so great ful lord for me to be like dis in my carrier let ur name b praise
quote:Oh lord u r d one dat giv me dis talent nd u kept me I dis place lord I ask for ur favor nd strength in today,s game.
Het heeft wel geholpen.quote:Oh lord as u start d race in my life may u end it wel pls,favor me in today,s game
Best slecht dat je alles moet opvullen..quote:"We hebben afspraken met Moses”, bevestigt directeur voetbalzaken Marc Overmars. De Nigeriaan is na Riechedley Bazoer (PSV), Vaclav Cerny (FK Pribram), Dejan Meleg (FK Vojvodina), Nathan Leyder (Zulte Waregem) en Ottar Magnus Karlsson (Vikingur Reykjavik) de zesde jeugdige aankoop, die de gaten in de jeugdopleiding moet opvullen.
Hoezo is dat slecht? Dit doet Barcelona bijvoorbeeld ookquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best slecht dat je alles moet opvullen..
Just sayin
Gek he? Jeugdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best slecht dat je alles moet opvullen..
Just sayin
Als hij nou 12 was kon ik het begrijpen, idd jeugd dan.quote:
Hoeveel niet spanjaarden breken er door?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoezo is dat slecht? Dit doet Barcelona bijvoorbeeld ook
Messi bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij nou 12 was kon ik het begrijpen, idd jeugd dan.
[..]
Hoeveel niet spanjaarden breken er door?
Die halen ook tientallen buitenlanders
waar vind je dit?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het heeft wel geholpen.
Op je 16de ben je al volwassen inderdaad.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij nou 12 was kon ik het begrijpen, idd jeugd dan.
[..]
Hoeveel niet spanjaarden breken er door?
Die halen ook tientallen buitenlanders
Ik denk dat de stap naar het eerste het meest zwaar is voor een jeugdspeler, dus hij leert wel degelijk wat.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iemand riep hier eigen jeugd, maar daar had ik mijn twijfels.
Toen kwam de voorbeeld Barcelona
Maar daar ben je pas eigen jeugd als je op echt jonge leeftijd in de opleiding zit en het spel van Barça leert. Van jongs af aan afjagen, passen etc. zoals Messi
Nou dan heb ik mijn twijfels over iemand van 17, wat kan hij leren in die 2 jaar voordat hij doorbreekt?
Hij is slechts opvulling van de jeugdopleiding.
quote:Oh Lord tank u for ur favour nd mercy for me to c dis day nd wake up like giant let ur name b glorified.
quote:Tank u Lord Bcause I no great tins will occur in my to 2nd game to play.
Het heeft weer geholpen, scoort zojuist de 2-0 tegen Voorschoten '97.quote:Oh Lord wat I ask of u is goals,favour,stregth nd injurifry in today's game let ur name b praise.
twitter:JmLok7 twitterde op woensdag 17-07-2013 om 20:10:37#Moses Daddy is inderdaad een heel behendige buitenspeler zeg. Laat die back van #voorschoten alle kanten op draaien. #ajavoo #ajax reageer retweet
quote:Hele leuke speler. Heel beweeglijk en vliegensvlug, zowel op de eerste meters als in de dribbel. Heeft gelukkig ook inzicht en overzicht. Hier en daar een slordige pass. De linksback van de tegenpartij werd i.i.g. alle kanten opgeschud.
twitter:PieterZwartNL twitterde op woensdag 24-07-2013 om 12:26:44@DuBlanqeBogarde Nou, de man die de wereldwijde scoop had van zijn transfer wist vrij zeker dat Moses' leeftijd niet klopte. reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op woensdag 24-07-2013 om 12:21:27@DuBlanqeBogarde Hij heeft in Nigeria niet eens een club. Nog nooit een competitiewedstrijd gespeeld. Bovendien zijn er daar 2 nieuwe CR7's. reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op woensdag 24-07-2013 om 12:33:25@DuBlanqeBogarde Ook een mooi verhaal: Moses viel af voor het WK-17 en een maand later mocht hij wel naar het WK-20. Hoe dan? reageer retweet
Precies het probleem van PSV is ten slotte de defens.....aanvalquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:41 schreef GGMM het volgende:
Het is wachten tot PSV hem een contract aanbiedt.
Wat irrelevant. Je kunt ook je vraagtekens zetten over de leeftijd van Drogba en Falcao. Als je klasse toont wanneer je de kans gegeven wordt, dan mag je ook beloond worden. Jammer hoe Ajax hier mee om is gegaan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:39 schreef Catch22- het volgende:
twitter:PieterZwartNL twitterde op woensdag 24-07-2013 om 12:26:44@DuBlanqeBogarde Nou, de man die de wereldwijde scoop had van zijn transfer wist vrij zeker dat Moses' leeftijd niet klopte. reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op woensdag 24-07-2013 om 12:21:27@DuBlanqeBogarde Hij heeft in Nigeria niet eens een club. Nog nooit een competitiewedstrijd gespeeld. Bovendien zijn er daar 2 nieuwe CR7's. reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op woensdag 24-07-2013 om 12:33:25@DuBlanqeBogarde Ook een mooi verhaal: Moses viel af voor het WK-17 en een maand later mocht hij wel naar het WK-20. Hoe dan? reageer retweet
Ik gok dat ze hem gewoon niet zagen zitten, ze laten hem echt niet zomaar lopen. Op VZ worden ook al wat verhalen de wereld in de geholpen dat hij niet zoveel techniek had...quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat irrelevant. Je kunt ook je vraagtekens zetten over de leeftijd van Drogba en Falcao. Als je klasse toont wanneer je de kans gegeven wordt, dan mag je ook beloond worden. Jammer hoe Ajax hier mee om is gegaan.
Je weet niet eens wat er aan de hand isquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Jammer hoe Ajax hier mee om is gegaan.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat irrelevant. Je kunt ook je vraagtekens zetten over de leeftijd van Drogba en Falcao. Als je klasse toont wanneer je de kans gegeven wordt, dan mag je ook beloond worden. Jammer hoe Ajax hier mee om is gegaan.
quote:''Ajax Amsterdam were forced to do a deal because Daddy Ajala's agent, Tony Harris had previously offered them Ahmed Musa through ex Ajax winger Tijani Babangida and they turned him down.
''Not wanting to make the same mistake twice, representatives of Ajax scouted him extensively and asked Harris to put the brakes on the Twente offer.
''And Ajax moved fast to avoid the Ahmed Musa scenario. The catch was missing out on Ahmed Musa, who established himself with VVV Venlo, then sold for big money to CSKA Moscow,'' a representative of Daddy - Ajala told allnigeriasoccer.com.
Aldus VI.quote:'Nigeriaanse Ronaldo' moet doorbraak bij Ajax vergeten
De Nigeriaan Moses Daddy-Ajala Simon krijgt geen contract bij Ajax. De achttienjarige aanvaller draaide op proef een deel van de voorbereiding mee in Amsterdam, maar is door de technische staf te licht bevonden.
Ajax wilde de Nigeriaan alleen vastleggen als hij ook daadwerkelijk in aanmerking kwam voor het eerste elftal. Een plek bij Jong Ajax, dat komend seizoen in de Jupiler League uitkomt, was geen optie.
De aanvaller, die tijdens de 3-0 oefenzege op De Graafschap scoorde, is teruggekeerd naar zijn vaderland. In Nigeria staat hij te boek als de nieuwe Cristiano Ronaldo, maar die faam kon hij in Amsterdam niet waarmaken.
Jong PSV denk ik dan, maar zoals ik al EERDER ZEI is hij niks.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:41 schreef GGMM het volgende:
Het is wachten tot PSV hem een contract aanbiedt.
Blijf maar in je eigen onzin geloven joh, deze jongen komt er wel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jong PSV denk ik dan, maar zoals ik al EERDER ZEI is hij niks.
Bij FC zambia jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Blijf maar in je eigen onzin geloven joh, deze jongen komt er wel.
Dus de staf van Ajax heeft geblunderd?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Blijf maar in je eigen onzin geloven joh, deze jongen komt er wel.
Ik weet niet hoe hij op de trainingen was... ik geef alleen maar aan dat hij wel in het Europese profvoetbal terecht komt, daar is zijn zaakwaarnemer wel handig genoeg voor.quote:
Ah zo, ja dat geloof ik ook wel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hij op de trainingen was... ik geef alleen maar aan dat hij wel in het Europese profvoetbal terecht komt, daar is zijn zaakwaarnemer wel handig genoeg voor.
twitter:Editor_ANS twitterde op woensdag 24-07-2013 om 13:32:46This is NOT a rumor, information is from Ajax.Moses Ajala will now return to Nigeria or be sent to Trencin in Slovakia,where he'll earn less reageer retweet
Mwa, dit klinkt wel logisch eigenlijk. Nu kan Ajax hem weer terughalen als ze dat willen. Als hij in Nederland was gebleven moest hij een behoorlijk salaris gaan verdienen ivm het feit dat hij niet uit de EU komt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:36 schreef Catch22- het volgende:
Dit hele verhaal is met vaagheden omgeven...
Wat is er precies vaag dan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:36 schreef Catch22- het volgende:
Dit hele verhaal is met vaagheden omgeven...
Leeftijdquote:
twitter:SamRaalte twitterde op woensdag 24-07-2013 om 13:24:45Daddy tekende in mei slechts een voorcontract bij #Ajax, zodat Ajax de eerste optie had, vertelt Bryan Roy me. Ajax licht de optie dus niet. reageer retweet
Leeftijd kun je over elke Afrikaan zeggen. Geen club is niet zo vreemd, die spelers zitten veelal bij voetbalscholen. Hij was op proef hij Kaduna United maar zijn zaakwaarnemers ruiken het geld en willen hem direct naar Europa brengen. En de nationale elftallen zijn corrupt, de bondscoach van U20 schijn je nogal makkelijk te kunnen omkopen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Leeftijd
Geen club in Nigeria
Nooit een wedstrijd gespeeld in Nigeria
Niet geselecteerd voor -17, wel voor -20
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |