Op je 16de ben je al volwassen inderdaad.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij nou 12 was kon ik het begrijpen, idd jeugd dan.
[..]
Hoeveel niet spanjaarden breken er door?
Die halen ook tientallen buitenlanders
Ik denk dat de stap naar het eerste het meest zwaar is voor een jeugdspeler, dus hij leert wel degelijk wat.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iemand riep hier eigen jeugd, maar daar had ik mijn twijfels.
Toen kwam de voorbeeld Barcelona
Maar daar ben je pas eigen jeugd als je op echt jonge leeftijd in de opleiding zit en het spel van Barça leert. Van jongs af aan afjagen, passen etc. zoals Messi
Nou dan heb ik mijn twijfels over iemand van 17, wat kan hij leren in die 2 jaar voordat hij doorbreekt?
Hij is slechts opvulling van de jeugdopleiding.
quote:Oh Lord tank u for ur favour nd mercy for me to c dis day nd wake up like giant let ur name b glorified.
quote:Tank u Lord Bcause I no great tins will occur in my to 2nd game to play.
Het heeft weer geholpen, scoort zojuist de 2-0 tegen Voorschoten '97.quote:Oh Lord wat I ask of u is goals,favour,stregth nd injurifry in today's game let ur name b praise.
twitter:JmLok7 twitterde op woensdag 17-07-2013 om 20:10:37#Moses Daddy is inderdaad een heel behendige buitenspeler zeg. Laat die back van #voorschoten alle kanten op draaien. #ajavoo #ajax reageer retweet
quote:Hele leuke speler. Heel beweeglijk en vliegensvlug, zowel op de eerste meters als in de dribbel. Heeft gelukkig ook inzicht en overzicht. Hier en daar een slordige pass. De linksback van de tegenpartij werd i.i.g. alle kanten opgeschud.
twitter:PieterZwartNL twitterde op woensdag 24-07-2013 om 12:26:44@DuBlanqeBogarde Nou, de man die de wereldwijde scoop had van zijn transfer wist vrij zeker dat Moses' leeftijd niet klopte. reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op woensdag 24-07-2013 om 12:21:27@DuBlanqeBogarde Hij heeft in Nigeria niet eens een club. Nog nooit een competitiewedstrijd gespeeld. Bovendien zijn er daar 2 nieuwe CR7's. reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op woensdag 24-07-2013 om 12:33:25@DuBlanqeBogarde Ook een mooi verhaal: Moses viel af voor het WK-17 en een maand later mocht hij wel naar het WK-20. Hoe dan? reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |